Hakutulokset

  1. P

    Vasta tällä palstalla olen tajunnut olevani tosi omituinen ja poikkeava.

    Koska en ole saunonut koskaan kenenkään kanssa paitsi mieheni ja lasteni. Eikä miehenikään sauno muiden kuin minun kanssa. Koska en ole juuri baarissa käynyt lasteni syntymän jälkeen, eikä ole miehenikään eikä varsinkaan kumpikaan yksin. Koska meillä lapset ei ole ikinä missään yökylässä...
  2. P

    Paras leikkihella? Nyt suositteluja kiitos!

    Prinsessa 2v. toivoo pukilta leikkikeittiötä. Budjetti on mulla 100e ja haluaisin kunnon puisen keittiön. Onko niitä edes olemassa nykyään kun kaikki on muovia? Katselin jo että elloksella olisi Mickin liesi aika halvalla, 22,9e, ja näyttää tosi hyvälle! Mielipiteitä kiitos!
  3. P

    Apuva! Mulla on hiivatulehdus ja olen raskaana!

    Ja tietysti ei voi neuvolaankaan soittaa kun on sunnuntai :'( Mitäs nyt? Haenko vaan lääkettä apteekista ja hoidan itse itseni?
  4. P

    Miksi nuori äiti on aina automaattisesti tyhmä ja huono äiti?

    Varsinkin jos on yh, silloinhan on tietysti myös baarissa juopotteleva, itseään jakava huora joka hoidattaa pentunsa äidillään jne. Grrrrrr!!!! Vähän aikaa sitten kävin lääkärissä ja sanoin että ihanaa päästä yksin lääkäriin kun lapset jäi nukkumaan. Lääkäri kysyi heti että eihän ne jääneet...
  5. P

    Haluan pitää lastenvaatekutsut kotonani. Mitä eri merkkejä niitä on?

    Siis joilla on kotikutsuja? Pidin jo Me&I-kutsut ja ne oli kyllä niin kivat että lisää vaan kiitos! Turhaan kärsin pitkään kotikutsufobiasta Tuppereiden jälkeen :D
  6. P

    Mitä te muut äidit teette silloin kun olette tosi kipeitä?

    Lapsia ei silti voi jättää hoitamatta vaikka koskisi miten paljon. Minulla kuului aamulla selästä rusahdus ja nyt en pysty tekemään mitään kun sattuu ihan käsittämättömän paljon :'( Miten ihmeessä pärjään lasten kanssa, siivotakin pitäisi jne? Kauppakassit eivät kanna itse itseään, lapset...
  7. P

    Onko se tissiketju jo poistettu?

    En sit kerinnyt nähdä :(
  8. P

    Olisiko kellään hyvää suolaisen piirakan ohjetta?

    Netistä olen kokeillut jo kaikki eikä mikään ollut täydellinen :/ Kerran yhden tutun luona maistoin sellaista jotain kinkku-fetapiirakka, se oli ihanaa mutta ohjetta en sit tajunnut kysyä :(
  9. P

    Mistä saisin talvitakin johon vauvamasuni mahtuu???

    Eli siinähän se. Takki alkaa ottaa masun kohdalta kiinni :/ Ei hirveästi viitsisi takista maksaa kun sitä ei sit enää ikinä tarvitse. Aiemmat lapset on syntyneet syksyllä niin en takkia silloin tarvinnut, ihan uusi pngelma mulle. Auttakee |O

Yhteistyössä