Hakutulokset

  1. fifi

    Vauva päiväkodissa, kokemuksia / miten teillä?

    Millaista vauvoilla on päiväkodissa; miten asiat hoidetaan? Vaipat pitää viedä itse? Entä ruokailu, ei kai purkkiruokia itse sentään? Ja mitä vauvat ylipäätään päiväkodissa syö; onko heille omat suolattomat ruoat vai juurikin noita valmiita purkkiruokia? Entä maito, pitääkö korvike viedä...
  2. fifi

    Millainen haalari päiväkotiin menevälle kävelytaidottomalle?

    Saa laittaa ihan linkkejä malleihin tai verkkokauppoihin, tilaan samantien jos löydän hyvän, kun asian kans tuli vähän kiire. Muoks. tyttö kyseessä
  3. fifi

    Millaiset kengät vaatekaupassa työskentelevälle?

    Hyvännäköiset pitäis varmasti olla, että ei mitään terveyssandaaleita todellakaan, mutta millaiset sitten..? Ideoita?
  4. fifi

    Päivähoidon aloittaminen

    Nyt se sitten loppuu, tämä kotona oleminen. Työt alkaa 18.11. ja lapset menee hoitoon, päiväkotiin. Kertokaas aiheeseen liittyen kaikki vinkit, hankinnat, henkiset valmistautumiset yms.. MUOKS kun läks jutut menee heti vähä väärille urille.
  5. fifi

    Vauva ei naura ääneen. Muita?

    8kk, keskosena syntynyt (rv 34+4) tyttömme ei ole koskaan nauranut ääneen! Muuten ääntelee kyllä, mutta ei mitään selkeää, lähinnä kiljumista, hihkumista, öh-töh-ääntelyä. Tänään saatiin asian tiimoilta lähete puheterapeutille. Liikkuu kyllä; ryömii, kääntyilee mahalleen molemmin puolin...
  6. fifi

    Vauva ei naura ääneen. Muita?

    8kk, keskosena syntynyt (rv 34+4) tyttömme ei ole koskaan nauranut ääneen! Ei edes naurattamalla. Kutitus aiheuttaa vain murinaa kurkussa, murinan/kirkumisen välimuotoa. Muuten ääntelee kyllä, mutta ei mitään selkeää, lähinnä kiljumista, hihkumista, öh-töh-ääntelyä. Tänään saatiin asian...
  7. fifi

    Mistä sais kävelysauvat edullisesti?

    -
  8. fifi

    Miksi uhmaikäinen tahtoo niin paljon asioita?

    Äiti minä haluan maistaa leipää? Äiti minä haluan piirtää! Äiti minä haluan Tomi Traktoria! Äiti minä haluan muovailuvalla leikkiä! Äiti minä haluan Frankilinia, äiti sitä voi kahtoo! Äiti!! Äiti!! Äiti!! Äiti minä haluan maistaa! Äiti minä haluan mummilaan! Äiti, minä haluan Tomi...
  9. fifi

    Paras käsivoide?

    Vannoin ennen Helosanin nimeen, mutta nyt se ei toimi enää, kädet on kuivat ja paikoitellen iho jopa halkeilee kuivuuttaan, paljosta pesusta johtuen. Vinkit jakoon?
  10. fifi

    Joulukortit omista kuvista

    Mistä olette tilanneet, mitä maksoi, oliko vaihtoehtoja...? Päätin et meiltä ei ikinä lähe näitä joulukortteina, mutta... :ashamed: :D
  11. fifi

    Tyhmä kysymys

    Sanotaanko youtubea suntuubiksi? :ashamed:
  12. fifi

    Äippäpoli = valokuvaamo??

    Paikallisella äippäpolilla eräs äiti oli ultraavaa hoitajaa pyytänyt antamaan kuvan mukaan. No joo, toki saat kuvan mukaan. Hei no annatko toisen, ni vien mummollekin, ja sisko halusi kyllä myös, ja entäpä jos tulevalle enollekin, ja.... Vastauksena: Kuulepas nyt, tämä ei ole mikään...
  13. fifi

    Aloittaisinko Tupperware-konsulenttina?

    Oisin ehkä hitusen kiinnostunut moisesta hommasta, mutta... oisko täällä kertoa kellään irl-kokemuksia, millaista puuhaa se loppupeleissään on, pääseekö ansioille jne.?

Yhteistyössä