Hakutulokset

  1. M

    pillereillä isommat ja kiinteämmät rinnat ?!!

    onko jollain kokemuksia tälläisestä ?? http://www.naiskunto.com/procurves-plus-rintojen-suurennus-p-775.html imettämisen loputtua kaikki äidit tietää mitä rinnoille tapahtuu.. tai siis ainakin mun rinnoille. en tarvitsisi suurempia vaan niin että ne olis terhakan näköiset taas.. onko...
  2. M

    Lastenhoitajan palkka ??

    minkälaista palkkaa olette maksaneet lastenhoitajillenne jotka tulevat kotiinne ??
  3. M

    keltarauhashormonin käyttäjät hoi !

    olen syönyt kohta 3kk keltarauhashormoni pillereitä (cerazette) ja mulla menkat n.joka toinen viikko.koska tämä painajainen loppuu vai loppuuko ollenkaa !!? avomies rupee olee jo vähän hiilenä :D ja itsekkin kyl ottaa päähän.. muuten ovat pillerit kyl sopineet hyvin..
  4. M

    Etanavoidetta ??

    mistäs mahtais saada tuota mönjää halviten nettikaupasta vai ihan luontaistuote kaupasta.. haluaisin kokeilla sitä mun pahoihin raskaus arpiin... jos siitä löytyis apua.. mut on vaan aika kallista :o ja mistä osottessta mahtais tätä löytyä ?
  5. M

    jokos jo lähtis.. ?

    jokos sitä synnärrille lähtis. supistuksia 5min välein..
  6. M

    Synnärille ??

    mitäs ootte mieltä että pitäiskö lähtee.. ? 5 asti ollu epäsäännöllisiä vähemmän kivuliaita supistuksia ja nyt selkää polttaa niin että ja pientä veristä hyytynyttä vuotoa... ja ensimmäinen vauva tulos.. vähä jänskättää m ut en viittis turhaa lähtee
  7. M

    etanavoide !?

    olisko kellään käyttö kokemuksia siitä etana voiteesta joka auttaa ihoa uudistumaan...? ajattelin meinaan testata sitä raskausarpiin mutta 100ml purnukka on aika arvokas niin olis kiva kuulla että onkose jollain auttanu iho ongelmiin =)
  8. M

    Perätila ! rv 39+3 !

    Heippa.. haluaisin tietoa siitä kun vauva nyt yllätyksellisesti kääntynyt perätilaan ja laskettu aika on sunnuntaina. niin miten useissa tapauksissa kääntöä yritetään ja mikä on sen onnistuvuus prosentti. ? sattuuko kääntäminen ja mitkä ovat sen riskit vauvalle ? kannattaisiko vaatia sektiota...
  9. M

    Tummat kainalot !!?

    Iiks ! mitä konsteja on tummille kainaloille.. häiritsee kun iho sieltä paljon tummempi kuin muuten. Onko jotain hyviä neuvoja.. Jostain ohimennen luin että raskausaika voi tummentaa kainaloita ? pitääkö paikkansa ? Hyviä vinkkejä tarvitaan myös raskausaikana kertyneiden ylimääräisten...
  10. M

    Raskausarpia !!

    argh ! voiko niiden tuloa millään hallita... rasvailen kyllä ahkerasti mutta masussa jo muutamia arpia sekä reisissä... haluaisin ihon näyttävän hyvälle bikineissä vielä lapsen saamisen jälkeenkin.. kiloja on kyllä tullut että vähän omaa vikaakin on tietty... kokemuksia arpien vaalentumisesta...
  11. M

    Kromosomi testit ?

    onko jollain tietoa voidaanko kromosomi testiä tehdä loppuraskaudessa kun yleensä se tehdään alussa ???
  12. M

    Sikiövakuutus !

    Miten periaatteessa homma menee.. kuinka myöhään sen vielä saa ? kokemuksia ketä ottanut.. onko hyötyä ? pitääkö silti tehdä henkivakuutus lapsen synnyttyä ?
  13. M

    Nipistely vatsassa !

    Mulla on vikkoja takana 18 ja nyt on aina välillä alkanu tuntuu nipistelyä ja pientä pistävää kipua vatsassa. olen tässä jo odotellut että koska vauva alkaa potkia mutta ei sen ihan varmaan tuollaiselta kuulu tuntua.. ?? :o
  14. M

    Vaunut ja turvakaukalo ! Mistä ?!

    Tässä ekaa vauvaa odotellessa oon miettinyt että mistä kannattaisi Vaunut ja turvakaukalo hankkia..? netissä on paljon tyrkyllä mutta onko luotettavampaa ostaa jostain liikkeestä..? Ja haluan kuitenkin uudet ihan ekalle vauvalle ! <3
  15. M

    Mikrossa lämmitettyä ruokaa.. ?

    Olen kuullut tutkimuksesta jossa on haivattu että jos lapsi syö mikrossa lämmitettyä ruokaa niin on suurempi riski koliikkiin onko kokemuksia/havaintoja asiasta ?? :whistle:
  16. M

    Vauva ja Koirat !!!!

    haluaisin kuulla kokemuksia siitä että miten koirat suhtautuu vauvan tuloon... meillä aina ollut koirat silmäteränä ja joka paikassa mukana (ihan niinkuin lapset) onko ollu mustasukkaisuutta tms..?
  17. M

    Rinnat raskauden aikana !!

    Moi kaikille.. tietämättömyyttäni haluaisin kysellä kokemuksen omaavilta jo lapsen saaneilta eetä onko ihan normaalia että rinnat alkavat erittää raskauden alkuvaiheessa.?? erite on osittain kirkasta ja vähän maitimaista välillä.. täysin hajutonta eikä rinnat ole enää arat eivätkä kuumota joten...

Yhteistyössä