Hakutulokset

  1. Mammanpojat

    Opintotuki + sairauspäiväraha

    Kun olen tässä kuussa saanut opintotuen, niin millonkas mie voin hakea päivärahaa kelalta? Eilen alkoi sairasloma.
  2. Mammanpojat

    5-vuotias ja pyöräily

    Ajaako kaikki jo ilman apurattaita??? Minkä kokoisella pyörällä??
  3. Mammanpojat

    Turvotusta rv29 tienoilla

    Onko teillä? Miten musta tuntuu, että sitäki mulla nyt on... :(
  4. Mammanpojat

    Mikä ihmeen paineen tunne/kipu alhaalla rv 29

    Nostan jalkaa ni sattuu kummallisesti tonne alas jonnekin, ihan niinku joku lihas olis kipeänä... Ei oo ollu aikaisemmissa raskauksissa tätä. :whistle: Siis ihan tyhmä tunne, niinku ei jaksais millään varsinkaan vasenta jalkaa nostaa, ihan outoa..
  5. Mammanpojat

    Reiman kumisaappaat ja reklamaatio

    Tein sen torstaina, laitoin valokuvat sähköpostilla molemmista kumisaappaista, vastasivat että saadaan uudet! Tänään ovat postittaneet ne meille, elikkäs, suosittelen nyt jokaista jolla ne reimat oli halki tai muuta ni tekemään nettisivuilla reklamaation! Ei kenenkään tarvitse kestää, että uudet...
  6. Mammanpojat

    Miksi reiman kumisaappaat halkeilee niin helposti??

    Jo toiset reiman kumpparit lapsille, taas halkeilevat, eli ei voi kohta taas pitää, kun halkeilevat pahemmin ja pahemmin... Halkeileeko muilla? Reima eikö pitäisi olla hyvä merkki? Nämä on jo toiset reimat, ostin ekat viime keväänä, ja nämä viime syksynä. Hittolainen!!!
  7. Mammanpojat

    Possun suikaleet, riisi ja wokkivihannekset??

    Mitäs näistä kehittelisi ruoaksi? Miten? Kermaa on kans purkki kaapissa. :whistle:
  8. Mammanpojat

    Joko välikausivaatteet käytössä?

    Vai toppavaatteet? Meillä toppavaatteet? Kuravaatteita käytimme viikonloppuna, kun ovat niin ihanat noi uudet! =)
  9. Mammanpojat

    Raskaana.- paino arvio vauvalla rv28?

    Paljonkos teillä on ollut paino arvio tällä viikolla? Mulla ultraus tänään, veikkaan vauvan painavan 1100g.
  10. Mammanpojat

    Laittakaas nyt helppoja kakun kuvia tänne, ni pääsen leipomaan!

    Pojan synttärit tulossa, ja muutama ehdotus olisi netistä löydetty, mutta en tiedä riittääkö taidot väkertämään sellaisia. Jos teillä on kivoja sivuja, niin laittakaas ohjeita. :)
  11. Mammanpojat

    Miten tämä kaunis juttu on tehty tuohon mokkapalan päälle

    Onko vaikea tehdä? Tomusokeria osaan levitellä, mutta tuo toinen? :whistle:
  12. Mammanpojat

    Paljonko teillä menee synttäreihin rahaa yleensä

    Meillä tulossa 5 vuotiaan synttärit, ja ajattelin jo alkaa ostamaan juttuja kaappiin. Mitähän sitä tänä vuonna tarjoaisi ;)
  13. Mammanpojat

    3,5 vuotiaalla myös vauva mahassa...

    Olen raskaana ja nyt myös lapsellani 3,5vuotiaalla pojalla on vauva muka mahassa, hän puhuu koko ajan että se tulee sitten myös kesällä, ja minun vauva nukkuu siellä ja hänen vauva tuolla. Olen yrittänyt puhua, että hänelle tulee leikisti vauva mutta tuntuu että se on niin tosissaan. Ei saa...
  14. Mammanpojat

    Oululaisia äitejä -

    Onkos täällä ketään? Oletko minkä ikäinen? Montako lasta? =)
  15. Mammanpojat

    5-vuotiaan pojan synttärilahja

    Lahja ideat kehiin, mitä omat lapset ovat saaneet ja mitä olette ostaneet =)
  16. Mammanpojat

    Mitenpä sitä kannattais alkaa opettamaan tuota esikkoa ajamaan ilman apurattaita??

    Kyllä se nyt on jo sen aika, mutta miten sitä? Niin kauan vaan opetella juoksemalla perässä, hän yrittää pysyä tasapainossa, jne?
  17. Mammanpojat

    Greyn anatomia

    Eikö netissä nelosen sivulla pysty sen jossain katsomaan???
  18. Mammanpojat

    Joku ihana mansikka rahka piirakka

    Antakaas ihania ohjeita, ni alan tekemään huomiseksi jotain herkkua! ;)
  19. Mammanpojat

    Paljonko maksaa spr;n ensiapu kurssi??

    Minulla täytyisi käydä se, pian. Ja oulussa.. Toivottavasti ei ole kauhean kallis. Ja järjestävät usein niitä.
  20. Mammanpojat

    Tänään kirpparille?

    Ouluun menossa, paljekirppis, second hand store, real kirppis, mitä muuta kannattaa käydä kattomassa? Onko hyviä paikkoja? Aina samat kirppikset kierretään.

Yhteistyössä