Hakutulokset

  1. M

    Pääsen töihin!

    Eilen soitti tehtaajohtaja ja kyseli mun työtilannetta. Sanoin, että oon kotona. (kotihoidontuella) Kysy, että olisinko kiinnostunut tuleen maanantaina töihin =) Minä tietysti, että olen. Ihanaa päästä taas välillä töihin =) 4 kuukauden sopimus tulee ja sitten katotaan jatkoa. Nyt vaan...
  2. M

    Löyty nimikirjoitukset

    Oltiin maanantaina yötä kittilän leirintä alueella. Oli pakko käydä kattoon samalla vieläkö nimikirjaimet löytyy grillikodasta. Ja siellähän nimikirjaimet oli sekä vuosiluvut -94,-95,-96 :heart: Ja tietysti se sydän. Oli pakko kaivertaa -07 lisäksi siihen. Vaikka mun sukunimi on kyllä vaihtunut...
  3. M

    10 vuotta sitten

    sanottiin mieheni kanssa tahdon :heart: Eilen mentiin hotelliin ja oltiin siellä yötä. Lapset oli anopilla hoidossa. Oli ihana viettää aikaa kahdestaan =) :heart:
  4. M

    Huoli tuli

    Mies kävi tänään verikokeissa ja sydän käyrässä. Käyrässä oli jotain heittelyitä jotka yleensä viittaavat sepelvaltimo tautiin tai sydän infarktiin. Perjantaina menee nyt sitten uudestaa lääkäriin. Huoli on kuitenki kova. Huomenna pitäs lähteä juhliin 10v hääpäivää. Eipä kauheen juhlavat...
  5. M

    On jo PITKÄ viikko!!

    Miehellä on vielä huominen töitä ja sitten alkaa kesäloma =) Onko joku lisännyt tähän viikkoon päiviä vai miten se tuntuu niin pitkältä :whistle:
  6. M

    14-vuotta sitten

    Oli juhannusaatto. :) Lähettiin siskon porukan kanssa viettään juhannusta. Siellä tapasin tuon mieheni :heart: Ja yhtä rakas on edelleen :heart: :heart:
  7. M

    Kenellä oli kiva juhannusaatto?

    Meillä ainakin. Kukaan ei ollut "humalassa". Sukulaisia oli grillaamassa. Ja mieski oli IHANA niin, ku aina =) :heart:
  8. M

    Piti tulla huiliin

    Aloitin aamulla siirtään lasten leluja, ku kaksi isointa vaihtaa keskenään huoneita. Siinäpä hommaa piisaaki, ku kuskaa lelut kamarista toiseen ja vielä järjestää paikoilleen. Pienin auttaa sitten ehtimällä, että mitäs leluja täällä kaapissa/lipastossa nyt on. No jospa tää joskus. Sängyt jne...
  9. M

    Olipas meillä ihana päivä eilen

    Aamusta käytiin anopilla ja sen jälkeen haravoitiin pihaa, käytiin paistaan makkaraa, haettiin kuusen taimia jne. Koko päivä touhuttiin yhdessä =) Kyllä ihminen osaa olla "pienestä" onnellinen =)
  10. M

    Meillä haisee!!

    Naapurin isäntä rupes ajaan lietettä pelloille. Ja haju on KAMALA :x Soitti eilen illalla mulle ja varoitti etten rupea pyykkiä peseen tänään. Aika ajattelevainen isäntä. No onhan se mun veli =)
  11. M

    Poks, Poks muroja

    ämpäriin. Tahto meijän 2,5 neiti eilen. Oli siinä äiti ja isä hetken :o , että mitä. No asia selvis. Neiti tahto popkorneja yleiskoneen kulhoon :laugh: :laugh:
  12. M

    Ja tuon otsikon pitäs olla muumifanin terveiset!

    Kirjoitus virhe anteeksi!
  13. M

    muumufanin terveiset!

    Muumifani soitteli mulle ja pyysi kertoon täällä tilanteestaan. Eli hän joutui sairaalaan raskausviikolla 19. Vuodot loppu välillä ja hän pääsi kotiin. Vuoto alkoi kuitenki viimme viikolla uudestaan. Joten muumifani on sairaalassa. Viikkoja nyt 22+4. Kotiin hän ei enään pääse ennen vauvojen...
  14. M

    -12kg JES!

    Eli oon tässä toukokuusta asti pisteilly. Välillä enempi ja välillä vähempi. Nyt tänään tuli sitten tuo -12kg täyteen =) Pudotettavaa vielä on, mutta yksi etappi kerralla =)
  15. M

    Mistä sinniä aloittaa "uudestaan"?

    Eli mulla on nyt toi laihis mennyt päin puuta :headwall: 2kg painoa tullut takaisin. Eka juhannus ja sitten kesälomareissu. Mitenhän saisin itseäni niskasta kiinni, että sais tän herkuttelun kuriin.
  16. M

    Pysyittekö pisteissä juhannuksen ajan?

    Mää ite en pysynyt :ashamed: Tuli syötyä makkaraa ja karkkia. Limukkaan en onneksi sortunut. Mutta 3 päivän ajan meni pisteet yli reilusti. No tästä se taas sitten alkaa. Huomenna näkee paljoko paino nousi. Harmittaa vaan, ku jäi se -10kg 800g päähän viimme viikolla. Ois varmaan sen verran...
  17. M

    Paino nousi 200g

    Eli oon laihduttanut painonvartioiden pisteillä 8 vko. Paino laskenut noin kilon viikossa. Nyt tuli sitten eka takapakki. Paino nousi 200g. Eihän tuo iso nousu oo, mutta tympäsee silti :headwall: Nyt pitää vaan skarpata enempi.
  18. M

    Paino putos sittenki!

    Eli olin aivan varma, että nyt tulee takapakkia. Viikonlopun herkuttelin ja nautin alkoholia. Mutta taas oli kilo pudonnut! Nyt löyty taas uutta motivaatiota! =) =)

Yhteistyössä