Hakutulokset

  1. M

    Raksavitsit??

    Tietäisikö kukaan vitsejä rakennustyömiehistä/rakennustyömaista? Tuttava valmistuu kyseiselle alalle ja hauska kortti haluttais tehhä.
  2. M

    Pastaväri värjää kielen?

    Ajattelin kokeilla (sinistä) pastaväriä kermavaahdon värjäykseen. Värjäys onnistui kivasti, MUTTA kermavaahto jättää kielen, ihon ja joka paikan siniseksi. Miten ihmeessä sen saa pois? Ei varmaan kehtaa vieraille tarjota pastavärillä värjättyä kakkua, jos sen jälkeen kaikilla on suu sinisenä...
  3. M

    3v synttäri tarjoilut. Mitä mieltä? :)

    -peltikakku, kolme kerrosta, kakkukuva -iso voileipäkakku -itse tehtyjä suklaahippu keksejä -dallaspullia -pasteijoita juomana tee, kahvi ja limu/mehu. Miltä kuulostaa? :) Parannusehdotuksia otetaan vastaan.
  4. M

    voileipäkakku KUPU??

    Onko netissä kauppoja joissa moisia myydään? Hyviä sellaisia. Mistä olet itse sellaisen hommannut? Synttäreillä pitäisi ulos kakut viedä, niin tarvitsisi suojan..
  5. M

    Taapero ja uni

    Kaksi vuotiaan pojan kanssa on viime aikoina ollut vääntöä uniasioissa. Mitä ihmettä tässä pitäisi oikein tehdä? Poika herää klo7-8 aamulla lähes aina. Jos nukkuu päiväunet niin valvoo puoli kymmeneen asti sängyssä illalla, vaikka nukkumaan meno aika on kahdeksalta. Luonnollisestikin...
  6. M

    Miten suhtaudutte kaksi vuotiaaseen joka ei puhu YHTÄÄN?

    Tuntuu että kaikki muut puhuu suunnilleen syntymästään lähtien. Minun kaksi vuotias poika ei sano sitten sanaakaan (tai no ehkä "ei":n). Olen nyt kehittänyt itselleni tästä stressin, kun kaikki tuota puhumattomuutta ihmettelevät. Poika kun kuulema näyttää kolme vuotiaalta... 2v neuvola on...
  7. M

    tic tac toe -JUOMAPELI???

    Mikä ihme tuon juomapelin idea on???
  8. M

    Naapurin lapset varastivat lelun ja kusivat sen päälle!!! Mitä tekisitte?!?

    Nyt kyllä keittää ja pahasti. Ensin soitetaan ovikelloa ja juostaan karkuun, hetken päästä mies huomaa naapurin tytöt takapihalla meidän tavaroissa. Toinen tytöistä kusi meidän lapsen lelun päälle, vietyään sen ensin meidän terassilta pois! Mitä helvettiä tässä nyt pitäisi tehdä...?? Mitä te...
  9. M

    Kuohukerman korvaaminen piirakassa??

    Olisin tekemässä kinkkupiirakkaa, jonka täytteeseen kuuluisi tulla kuohukermaa. Sitä minulla ei nyt kuitenkaan ole, voisinko korvata kuihukerman ruokakermalla? Kärsiikö maku jotenkin? Olisiko jotain muuta millä korvata tuo kuohukerma? :confused:
  10. M

    lapsen lääkärissä käynti + minä

    lapsen korvia käydään näyttämässä lääkärille tänään, onkohan mitenkään ennen kuulumatonta, jos samalla lääkäri vilkaisisi myös minun korvan, kun kipuilee? vai onko niin ettei reseptiä pysty määräämään jos minulta tulehdus löytyisi, kun en virallinen asiakas olisi??
  11. M

    Taaperon tapa pissata pytyn eteen

    Meillä on 1,5v poika, jota yritettiin opettaa potalle, mutta homma tyssäs siihen, että potalle ei suostu ilman huutoa. Päiväunien jälkeen kylläkin aina tulee pissa pottaan, jos vain "pakottaa" istumaan, vaippa on yleensä aina päikkäreiden jälkeen kuiva. Ongelmahan on siis se, et kuinka saisi...
  12. M

    Verensiirrosta tietävät...?

    Annetaanko verensiirrossa Rh- Rh+ -verta...? Vai miten muuten käytännössä voi veri ruveta verensiirron seurauksena tuottamaan vasta-aineita vauvan verta vastaan? Sanottiin että verensiirrosta johtuu, mutta haluaisin siis tietää, että MIKSI. Annettiinko minulle väärää verta, vai eikö...
  13. M

    Lapselle turvaistuin?

    Täältä netistä olen yrittänyt jo kauan selailla pojalle turvaistuinta, mutta tuntuu ettei löydy sopivaa. Kun eikös se jokin suositus ole, että lapsen pitäisi istua noin kolme vuotiaaksi saakka selkä meno suuntaan? Tuntuu että kaikissa tuoleissa jotka saa selkä menosuuntaan, saa niitä pitää niin...
  14. M

    Perheen vauvojen painot...?

    Esikoinen painoi syntyessään 4,7kg. Onkohan seuraavakin miten todennäköisesti isohko...? Miten muilla on ollut? (Yritin ihan itse kuukeltaa, muttei vain löytynyt/en keksinyt sopivaa hakusanaa)

Yhteistyössä