Hakutulokset

  1. N

    Ystävärinki 35+ pääkaupunkiseutu/kehyskunnat

    Idea olisi kasata yhteen Helsingissä kokoontuva 4-kymppisistä koostuva naisporukka, jonka jäsenten kanssa voisi silloin tällöin käydä tuulettumassa risteilyllä, baarissa, yökerhossa, teatterissa, elokuvissa... meikkikoulussa, värianalyysissä. Ainoa pääsyvaatimus on 35-vuotissynttäreiden...
  2. N

    Ystävärinki 35+ pääkaupunkiseutu/kehyskunnat

    Idea olisi kasata yhteen Helsingissä kokoontuva 4-kymppisistä koostuva naisporukka, jonka jäsenten kanssa voisi silloin tällöin käydä tuulettumassa risteilyllä, baarissa, yökerhossa, teatterissa, elokuvissa... meikkikoulussa, värianalyysissä. Olitpa sitten sinkku tai vaikkapa suurperheellinen...
  3. N

    Ystävärinki 35+ pääkaupunkiseutu/kehyskunnat

    Idea olisi kasata yhteen Helsingissä kokoontuva 4-kymppisistä koostuva naisporukka, jonka jäsenten kanssa voisi silloin tällöin käydä tuulettumassa risteilyllä, baarissa, yökerhossa, teatterissa, elokuvissa... meikkikoulussa, värianalyysissä. Olitpa sitten sinkku tai vaikkapa suurperheellinen...
  4. N

    H&M alekoodi ennakkotilauksen tehneille

    Hukkasin oman 5 euron alekoodilapun...Sattuiskohan joltakulta vielä löytymään :flower:
  5. N

    Onko kukaan päässyt viime aikoina Britaxin sivuille?

    Pitäisi päästä jättämään palautetta...
  6. N

    MLL Matinkylä-Olarin kirppis Matinlahden koululla, Aapelinkatu 2-4 su 4.10. klo 10-13

    Itse olen just laputtamassa tavaraa myyntiin. Toivomuksia saa esittää :wave:
  7. N

    Ottaisitko kehitysvammaisen kummiksi?

    Pyysinpä siskoani toista kertaa kaksosten kummiksi. Idea oli, että olisi mukava, jos kaksospareilla olisi samoja kummeja varsinkin, kun kummiehdokkaat alkavat olla lopussa. En enää muista, ehdinkö sanoa siskolle perustelujani, kun tämä tokaisi heti, että hänen poikansahan voisi alkaa kummiksi...
  8. N

    Ystäväntilaus

    Haluaisiko joku vaihtaa Vauva-lehden ystäväntilauksen (79e/18kk/16nro) kanssani. Ystäväntilauslahjanahan on 80cm tai 92cm Reimatec-haalari tai Naantalin kylpylän lahjakortti. Eli molemmat saisi lehden edullisesti + lisäksi tuon ystäväntilauslahjan. Laita meiliä shoppailija71@luukku.com
  9. N

    kirjekaveri

    Alajärveltä kaipailee kirjeystäviä 40v. nainen kaiken ikäisistä! Löytyisiköhän näin uusia ystäviä minulle? Jään odottelemaan kirjeitänne! tuire.pynttari@netti.fi :hug:

Yhteistyössä