Hakutulokset

  1. H

    9kk ja ruisleipä

    meidän 9kk poju tykkää kovasti ruisleivästä, aamuisin ei enää puuro oikeen maistu vaan juuri ruisleipä. mut onko jotain määrää miten paljon sitä voi antaa? entä mitä laitatte leivän päälle?
  2. H

    9kk ja ruoka

    eli millaisia ruokia teidän 9kk syövät? entä saako leipää?
  3. H

    vaipoista...

    käytättekö 7kk ikäisellä pojalla teippi- vai housuvaippaa? entä mikäs mielestänne hyvä housuvaippa? ja kumpaako öisin?
  4. H

    korvike asiaa..

    mites paljon teidän 6-7kk vauvat saavat korviketta vuorokaudes? entä kiinteitä?
  5. H

    tutit ja hampaiden puhkeaminen

    oletteko vaihtaneet silikoni tutit luonnonkumeihin kun vauvalla eka hammas puhjennut? tutin käyttö vähentynyt, pääasias enää ku menee yöunille tai on krätiällä tuulella.
  6. H

    puuroista

    oletteko itse tehneet vai annatteko valmiita puuroja? jos teette itse, niin millä olette aloittanut ja mistä olette tehneet esim. kaurapuuron? onko tullut oireita ja millaisia?
  7. H

    remowax-korvatipat

    onko kukaan puhdistanut vauvan korvia remowaxilla? lääkärineuvolas katottiin pojun korvat ja annettiin ohjeeks laittaa molempiin korviin n. 5 tippaa. aattelin vain et jos jollain kokemusta.
  8. H

    hedelmäsoseet

    kaupasta ostettuja vai itse tehneet? ja mistä soseesta vauva tykänny? meidän poju 4.5kk ja saanut n. 3 viikkoa pottua, porkkanaa, kukkakaalia, ja parina päivänä saanut maistella parsakaalia. soseet oon itse tehny ja hyvin on maistunu. mietin et joko vois antaa makuannoksia jostain...
  9. H

    soseista

    te, ketkä itse olette tehneet soseet ja pakastaneet ne esim. jääpalamuotteihin, niin montako palaa olette antaneet vauvalle kun kiinteiden maistelua takana parisen viikkoa? poitsuli on 4.5kk ja peruna-porkkanaa ollaan maisteltu.

Yhteistyössä