Hakutulokset

  1. Ä

    Kuinka kauan

    Olet ollut miehesi / vaimosi kanssa yhdessä? Meillä yhteistä taivalta takana nyt reilut 21v ja mulla ikää 36 :heart:
  2. Ä

    Tilasimpa ukolle yllätyksen....hih!

    Vaikka noihin retroihin nyt hurahdinkin, hurahdimpa johonkin muuhunkin..... :laugh: tilasin ukolle Homer Simpsonin pyjaman "Last perfect man in the world" :laugh:
  3. Ä

    Retrot

    Löysinpä minäkin mieleisiä retrovaatteita, mutta vahinko kyllä niitä en yhdestäkään suomen nettikaupasta löytänyt! Kotteshoppenilla niitä on myynnissä, jokohan suomen retromarkkinat on täydet kun näitä ei kenellään ole?
  4. Ä

    Ruskareissut?

    Onkos kuinka yleistä että tulette sieltä etelästä ruskareissulle Lappiin ja jos tulette perheen kans vai ystävien kanssa?
  5. Ä

    Talvihaalarista

    Me kun asutaan täällä Lapin läänissä ja yleensä (HUOM ainakin ennen) talvisin oli lunta ja pakkasta, niin silloin ei ole olleet nuo Reimtecit tai muut kosteussuojahaalarit täällä hyviä! Minäkin tykkäisin lasten päällä esim Travallesta ja Reimasta mutta ne on kylmiä :/ varsinkin jos...
  6. Ä

    siis tarkkana hinnoissa!

    Kävinpä tänään lindexillä lapsille vaateostoksilla, siellä oli Simpsons pyjama, samanlainen kuin nettivaatteessa, ja hintaero aivan älytön! lindexillä tämä pyjama maksoi 17,95 ja nettivaatteessa 12,50! kyllä näköjään kannatta tehdä vertailuja myös vaatteissa eikä vaan isommissa!
  7. Ä

    Teroja napsivat

    Mitenkäs se teroluttien syönti menikään? Olen sen lapun vahingossa repäissyt siitä paketista ja nyt en muista minä kiertopäivinä piti syödä... :whistle:
  8. Ä

    Karhuherra Paddington ja Tuomas Veturi

    Oliskos täällä joku joskus nähnyt jossain nettikaupassa myynnissä karhuherra paddington tai / ja tuomas veturi vaatteita?
  9. Ä

    kuis moni oli Yö-fani jo sillon ikuisuus sitten?

    Mä muistan ne alkuajat.....kaikki vouhotti dingosta. Mä tykkäsin Yöstä. Aivan ihania ja vieläkin Olli jaksaa ja voittaa! Mutta noihan on ihan oikeesti hyviä! Tottakait oli välissä niitä huonompiakin, mutta... :p
  10. Ä

    Tampereen ympärys

    Onko Tampereen lähellä mitään hyvää majoituspaikkaa perheelle joka olisi menossa päiväksi särkänniemeen ja mielellään olisi päivän sitten tampereella muutenkin! ei saisi olla liian pitkästi sinne keskustaan...hotellit tms
  11. Ä

    Putket korvissa

    Meidän typylle laitettiin putket maaliskuussa, sen jälkeen on ollut ihanan rauhallisia yöt, välillä on tietenkin ollut heräilyjä, mutta nyt on pari yötä ollut huutoa, aamusta ei passaa enää mikään, huutaa vain ja tänään näytti toista korvaansa ja sanoi pipi, mummulleen oli kans eilen näyttänyt...
  12. Ä

    Lapin ja Oulun läänistä

    Onko täällä minkä verran meitä jotka ollaan joko lähtöisin Lapin tai Oulun läänistä (siis nyk. oulunlääni) tai asutaan näillä perukoin vielä? :wave:
  13. Ä

    Kake

    :/ Mitä kuuluu ihkulle Kake Randelinille? :'(
  14. Ä

    Fisher Pricen -leluja

    Onko jossain ulkomailla, miel euroopassa, nettikauppaa josta vois tilata fisher pricen tai muita hyviä/laadukkaita leluja joitaei suomesta saa?
  15. Ä

    Uudet vai käytetyt vaatteet lapsille / Kirppis vai ale?

    Miten on, ostatko mieluummin lapsellesi / lapsillesi uusia vai käytettyjä? Onko järkeä ostaa kirppikseltä kun alesta saa uusia melkein samaan hintaan? Varsinki kun vertaa uusien ja huuto.netin hintoja? Löysin nimittäin parin nettikaupan tosi hyvät alet, ja kun niitä vertaa mitä olen...

Yhteistyössä