Hakutulokset

  1. N

    Riidoista kertominen/juoruileminen

    Haluaisin kuulla miten teillä muilla toimitaan tämän asian suhteen. Jos meillä on ollut mieheni kanssa riitaa, niin en ikinä juoruile naisystävilleni jälkeenpäin, saatan sanoa jos riita on "päällä" , että tällainen nyt on tilanne, mutta ikinä en esimerkiksi kerro näin että "Pekka viime...
  2. N

    Nyt rupes häiritsee!!

    Siis onko teillä kellään ollut päinvastoin, kun YLEENSÄ (ainakin lukemani perusteella ) kaikkien tissit tai nännit tulee kipeiksi tai aristaa tms kun on raskaana, että tisseissä ei tuntuisi miltään? Ihmettelen tätä, koska tissit ovat AINA hyvinkin arat ja pitkät on päällä oviksesta...
  3. N

    Lämmöistä

    Auttakeehan... Mulla on lämmöt ollut koholla väh. viimeisen viikon, joka päivä n. 36,9-37,2, tänään/huomenna pitäisi alkaa menkat. Missä vaiheessa lämmöt "romahtaa" jos menkat alkaa? Mulla ei oikein ikinä ole lämmöt yli 36,4, ellen ole kipeenä ja nyt en ole. Myöskin yleensä jos on vähänkin...
  4. N

    Apua lämpöihin :)

    Auttakeehan... Mulla on lämmöt ollut koholla väh. viimeisen viikon, joka päivä n. 36,9-37,2, tänään/huomenna pitäisi alkaa menkat. Missä vaiheessa lämmöt "romahtaa" jos menkat alkaa? Mulla ei oikein ikinä ole lämmöt yli 36,4, ellen ole kipeenä ja nyt en ole. Myöskin yleensä jos on vähänkin...
  5. N

    PLUSSAA VAI NEGAA (RFSU!!)

    Olen siis tässä kärsinyt jos jonkinnäköisestä "vaivasta" ovulaatiosta lähtien, lähinnä vatsan nipistelystä, ilmavaivoista, väsymyksestä jne. Jossain toisessa ketjussa kerroinkin tarkemmin oireista. Tänään sitten kaupassa päähän pälkähti ostaa raskaustesti, ja tein kaksi. Ostin siis RFSU:n...

Yhteistyössä