Hakutulokset

  1. T

    koska olette lopettaneet metforminin/ glucophagen?

    Enpäs enää muistakkaan millä raskausviikolla sai lopettaa glucophagen, eli jos jollain muullakin ihmisellä on ollut se tai metformin käytössä, niin voisitteko valaista asiaa???
  2. T

    Apua!Onko sillä väliä kummalle puolelle vatsamakkaraa tuikkkaan pregnylin? Auttakaa pikaisesti!

    Siis pistänkö pregnylin sinne puolelle nyt illalla mihin olen aamulla tuikannut cetrotiden (jarrun) vai sinne mihin menopurin (kasvattavan) ?
  3. T

    Onko muilla ollut vaikeuksia saada muniksia kasvamaan ivf-hoidossa?

    Olisi mielenkiintoista tietää onko muilla vaikeaa saada munasoluja kasvamaan ivf-hoidossa? Millaisilla lääkityksillä teillä on hoitoja jo kokeiltu jne... Minulla pco ja useita ivf- hoitoja/yrityksiä. Hyvin suurillakin lääkkeillä olen pistellyt ja melko usein hoito lopetetaan kesken ennen...
  4. T

    Mistä Cetrotideä?

    Cetrotide tuntuu olevan joka paikasta loppu, mutta jos joku tietää mistä sitä saattaisi saada niin otan tiedon ilolla vastaan. Tarvitsisin sitä 13.5 ja jos sitä ei mistään löydy, niin tämäkin hoito menee reisille! Jos siis olet apteekissa töissä ja tiedät että teillä on sitä varastossa tai...
  5. T

    onko ketään kuka olisi käynyt pcon takia tähystysleikkauksessa???

    Haluaisin tietää millainen leikkaus oli ja oliko siitä apua? Lääkäri ehdotti minulle leikkausta koska mulla paha pcos ja munarakkulat eivät oikein reagoi edes isoihin annoksiin gonalia. Pelkään leikkauksia ja piikkejä ihan mielettömästi, mutta haluaisin suht säännölliset menkat ja lapsia...

Yhteistyössä