Hakutulokset

  1. A

    Muista yksinhuoltajista seuraa pääkaupunkiseudulla!!

    Tervetuloa mukaan yh-olohuone toimintaan. http://www.paksy.net/olohuoneet.htm Olohuoneissa tapaa muita samassa tilanteessa eläviä ihmisiä viikoittain. Ainakin Lauttasaaressa on valmiit ruuat lapsille, lastenhoitajat valmiina hoitamaan lapsia ja hyvää aikuista seuraa. Voisiko enää olla...
  2. A

    Ystäviä yksinhuoltajien olohuoneista!

    Vertaistukiryhmät alkavat taas. Pääkaupunkiseudulla lisätietoja antaa ainakin: paksy.net Olen itse vetänyt ryhmää jo 5 vuotta. Se on ollut todella antoisaa. Pääsee pariksi tunniksi irti lapsista ja pääsee samanmielisten ihmisten kanssa keskustelemaan asioista, kun lapset leikkivät hoitajien...
  3. A

    Jokaiselle yh:lle pakollista kesälukemista. Henning Mankell Daisy sisters.

    Jos joskus pännii olla yh, lukekaa ihmeessä Daisy Sisters. Itkin 20 sivun välein lohdutonta, puhdistavaa, yhdistävää, surullista, myötätuntoista ja tuskaisaa itkua. Emme ole siskot yksin. Liikuttavaa! Daisy sisters on naisten tarina. Se on läpileikkaus ruotsalaisesta yhteiskunnasta...
  4. A

    Seurustelun aloittaminen muuttui mahdottomaksi 7 vuoden yksin elämisen jälkeen. Varokaa!

    Rakastuin mieheen, joka oli tarkoitettu muutaman yön jutuksi ja sain laukaistua kaikki vanhat haavat minussa. Elin 7 vuotta kuin nunna yksin lapsen kanssa ja nyt kun mies kosketti minua kahdesti - menin aivan sekaisin. Varokaa yksinhuoltajat, seurustelun aloittaminen ei ole ihan helppoa kuuden...

Yhteistyössä