Hakutulokset

  1. Jonteri

    Meille syntyi sunnuntailapsi =)

    Kolmas ihana tyttö :heart: Kaasulla olin alusta loppuun, 20min ennen kun tyttö tuli ulos, kätilö alkoi laittaa akupunktioneuloja, vaikka sanoin että vauva on kyllä ihan just tulossa. Kätilö siihen että "sä olit kuule 1,5 tuntia sitten auki vain 5 senttiä, joten ei se vielä synny"...
  2. Jonteri

    Sikiön syke laskenut

    eli mulla nyt vkoja 40+1 ja tänään oli vauvan syke neuvolassa 125-129... viime viikolla ( ja muutenkin tän odotuksen aikana) sykkeet ollu n 150 tai vähän alle. muutenkin vauva ollu tosi hiljainen eilen ja tänään, ja tosi laiskasti viitsii vastata mun "tönimisiin". Mietin tässä vaan että...
  3. Jonteri

    Oonkohan mä näiden raskauksien myötä taantunut lapseksi....

    kun kuulin eilen Antti Tuiskun uuden biisin Juuret, ja se jotenkin iski.... :ashamed: En koe mitenkään kuuluvani Antin musiikin kohderyhmään, enkä tykkää tollasesta mitä-lie-dance-musasta, mut ton biisin sanat koskettaa mua kovasti ( ehkä voin väittää sen johtuvan vain raskaushormoneista...
  4. Jonteri

    Kyllä taas verenpaine nousi!

    Mä hiillyn ihan hirveen herkästi ratissa!!!! Lähinnä siitä jos toiset kuskit arpovat tekemisiään. Hyvä esimerkki kävi just äsken: ajoin tietä, jolla etuajo-oikeus, kun eteeni kääntyi kolmion takaa pieni Corsa, jossa vanha pappa selkeesti vaan ajatteli ettei "ehdi" pysäyttää vauhtiaan...
  5. Jonteri

    Olipas kohtelias nuorimies!!!

    Kävin iltapäivällä kaupassa, ja kun tulin ostoskassini kanssa autolle, viereiseen ruutuun oli just pysäköiny yksin liikkeellä ollut nuori mies, oikeesti, ehkä 18-20v... Olin laittamassa kauppakassia auton takaluukusta , kun tää poika sanoi, " oi mä en huomannu että sä oot raskaana, oota sekunti...
  6. Jonteri

    Pienet on äidin ilot!!

    Meidän 1,5v on alkanu matkimaan isosiskoaan viimeaikoina kovasti... Nyt on alkanu sanomaan " Kiitos äiti" kun annan hälle esim. ruokalautasen tai vesimukin tms... :heart: :saint: Miellä tuo isompi on kova kiittämään ruuasta ja pienistä huomionosoituksista ( ihan hassuista asioista, kuten...
  7. Jonteri

    Synttärikahvit tarjolla !

    Mä oon tänään 30 v :o :xmas: Kaikil halukkail kaffet ja hyvälist tarjol :D
  8. Jonteri

    Onko kellään zafiraa tai espacea?

    Meidän pitäs vissiin hankkia tila-auto, kun kaikki lapset ei mahdu tässä primeran farkussa takapenkille, enkä halua ketään lapsista laittaa eteen. On vähän kateltu netistä vaihtoehtoja, ja suunnilleen 15-19 tuhatta sais auto maksaa, sillä pitäs siis saada uudehko (max5v vanha) ja max 120...
  9. Jonteri

    Odotusajan herkistelystä

    Mä oon tässä pohtinut mahtaako tää kolmonen olla poika.... kun tää raskaus poikkeaa kahdella tavalla merkittävästi kahdesta ensimmäisestä. Ensinnäkin nyt oli alkuraskaudessa pahoinvoinita ja oksentelua viikkokaupalla, muissa ei juur mitään. Toiseks, mä itken jotakuinkin joka päivä, välillä...
  10. Jonteri

    minä oon nyt täti !!!!

    Vähän ihanaa =) Veljeni ja vaimonsa saivat tänään ihanan pojan :heart: Mä en millään malta odottaa että päästään katsomaan :snotty: Olin heti raskauden alusta asti varma että saavat pojan, meidän sukuun ei oo mun jälkeen syntynyt tyttöä (elikkä siis vuoden 79 jälkeen) ennen kuin...
  11. Jonteri

    Meidän esikoinen on tänään 3-vuotias !!

    Kakku on valmiina, kohta juhlavaatteet päälle ja mummuset ja kummit tulee kylään. Mä oon jotenki niin ylpee meidän ihanista lapsista :heart: :ashamed: Vaikka ylpeily ei kivaa ookkaan, niin kai saa ajatella että omat lapset on ihan parhaita ja ihanimpia...saahan :saint: :D
  12. Jonteri

    TURKU--- ravintola jossa lapsille leikkipaikka???

    Mennään tänään Turkuun ja mietitään mihin viitsis mennä 1-v:n ja 3-v:n kans syömään. Leikkipaikka ois varmaan kiva että viihtyisivät paremmin ja mekin saatais syödä jokseenki lämmintä ruokaa.... Any ideas??? :wave:
  13. Jonteri

    Ihan outo tunne!!!

    Katsoin äsken huvikseni tilitietoja, kun en oo "pitkään aikaan" maksanu laskuja... Huoomasin että on lapsilisä tullut....en olis edes muistanu koko asiaa... Meillä ei siis oo mitenkään kauheesti ylimääräistä rahaa, mut nyt kun oon meeny töihin, niin omalla tilillä on koko ajan rahaa, ja se on...
  14. Jonteri

    Mua nolottaa ja vähän ärsyttääkin

    Sain uuden työpaikan, jossa oon ollu nyt reilun kuukauden. Tytöt aloitti samalla pph:lla, vaikka ovatkin nyt pph:n sairasloman takia ryhmiksessä. No, meidän lapsilla ei oo viel ollu yhtään lääkekuuria, ehkä osittain siks että olivat kotihoidossa. Nyt tämän reilun kuukauden aikana ovatkin...
  15. Jonteri

    ÄITIN PRINSESSAT UUDESSA KUVASSA

    profiilista löytyy tuore otos.... Mä päätin ottaa itse kuopuksen 1-v kuvat, kun en tykkää niistä kuvaussessioista studioilla. Tässä yksi omin pikku kätösin vangittu hetki :heart:
  16. Jonteri

    Saa tulla maistamaan....

    mulla on porkkanakakku uunissa ja mutakakku on jo valmiina........ sairaaaaaaan hyvääääää :p Meidän kuopus on yksivuotias ja synttäreille leivon.... Äitin vauva on jo iso tyttö :heart:
  17. Jonteri

    Ällöttävääääää

    Mulla alkoi menkat torstaina ja nyt on menny jo kolme pakettia tampax super plussaa :o :o |O Mun täytyy oikeesti käydä useemmin kuin kerran tunnissa vaihtamassa tamppooni ja silti pitää sidettä kun siihen asti ehtii välillä vuotaa :x Kävin päivystyksessä, ja laittoivat mulle piikin...
  18. Jonteri

    Hehkutusta (ilkeilijät älkää vaivautuko ;-) )

    Mä en enää oo naimisissa turkkilaisen miehen kanssa.............................................................. ......................................................................... ......................................................................... mies sai suomen kansalaisuuden...
  19. Jonteri

    NIIIIN ONNELLINEN !!

    Meillä on tänään 5-v hääpäivä :heart: Nyt saunotaan ja sitte laitetaan lapsoset nukkumaan ja grillataan!! :p Saatetaan avata skumppapullokin :D Sovittiin ettei osteta lahjoja, kun rakennusprojekti on alkamassa ja vie kaikki liikenevät rahat. Mut sain mieheltä ruusuja ja minä...
  20. Jonteri

    Kuumetta 39,7 tuolla vajaa 3v:llä, auttakaa

    tunnen itteni ihan hyödyttömäksi :( Mä en tiedä pitäskö tuo tyttönen viedä lääkäriin vai riittääkö kotilepo... Eilen nousi kuume illalla (38,6) ja nyt mittasin niin oli jo tuon vajaa 40 astetta... Yön nukkui ihan hyvin, syö ja juo normaalisti, katselee lastenohjelmaa, ja välillä rakentaa...

Yhteistyössä