Hakutulokset

  1. L

    painonvartiossa olevat...

    missä ryhmässä käytte(kaupunki)? paljon olette lahduttaneet? missä ajassa? itse ajattelin mennä jns pyhmään torstaina.. nyt lähtee läskit ;) sain jo muutama vuosi sitten 10kg mutta lapsen syntymän jälkeen tuli takaisin. nyt pitäisi saada pois noin 8kg
  2. L

    antaisitteko te?

    laitantän nyt tänne ihmiselle joka ei pidä teistä vanhoja lasten vaatteita ja lasten tavaroita? vaikka olisikin suvusta? kun meillä joutaisi tän nuoremman tavaraa. mutta nyt syntyi sukuun yksi lapsi ja mun äiti sitten että "annappa niille ne sitterit ja muut"... mutta kun se perhe ei...
  3. L

    osaatkopyytää anteeksi?

    vai oletko enemmän sitä tyyppiä että sinulta pitää pyytää anteeksi, mutta et itse osaa pyytää tai tee virheitä koskaan? |O
  4. L

    onko lapsenne koskaan hajoittanut toisten omaisuutta?

    mitä teitte? maksoitteko rikkinäisen omaisuuden? oliko vajinko vai tahallista? :saint: rangaistus jos oli tahallinen? :saint:
  5. L

    pidätkö itseäsi kauniina?

    siinä se kysymys sit tulikin... onko sinua kehuttu kauniiksi usein? entä miehesi? onko hän komea? mä kyllä pien ihan ok näkönen oon, oon rumempiakin nähny :D ja aika usein on kehuttukin? ja mieskin on komee. paljon komeenpi kun hänen veljensä. sain sen komeimman (ainakin omasta...
  6. L

    antaisitteko te?

    en oikein tiiä että mihin tän laittas: ihmiselle joka ei pidä teistä vanhoja lasten vaatteita ja lasten tavaroita? vaikka olisikin suvusta? kun meillä joutaisi tän nuoremman tavaraa. mutta nyt syntyi sukuun yksi lapsi ja mun äiti sitten että annappa niille. mutta kun se perhe ei pidä...
  7. L

    teetkö vauvalle mössöt itse?

    jos et niin miksi? etkä osaa?vai jaksa? Mie oon tehny aina ja ei tosiaan oo siitäkiinni että ei kerkeä. Noin 15min menee kuoriessa vihannekset sit kiehumaan. Siinä välissä kerkee tehä vaikka mitä sit. Tehosekottimella pieneksi, ja purkkeihin se vie noin 10min. Ja se määrä minkä teen riittää...

Yhteistyössä