Hakutulokset

  1. Siniviuhka

    Y-deleetio ja raskautuminen..

    Onkohan kenenkään muun miehellä todettu lähes olematonta siittiömäärää y-deleetion (eli kromosomivirheen )takia? siittiöitä kyllä on, mutta niitä on tosiaan niin vähän, ettei niillä luomuraskautta aikaiseksi saa. nyt olemme toisessa ICSI-hoidossa ja lääkärin puheista ymmärsin, että näissä...
  2. Siniviuhka

    kiertopäivä ja piinapäiväpulma..valaiskaa tyhmää!

    eli siis mulla alkoi viimeisimmät menkat 13.3 ja niiden mukaanhan mulla on nyt menossa kp 27. meillä oli pitkän kaavan icsi niin, että punktio oli 30.3 ja alkionsiirto 1.4. eli toisinsanonen nyt on yhtälailla piinapäivä 7 menossa. en nyt vaan oikein hoksannut, että miten ihmeessä...
  3. Siniviuhka

    menopur ja veden juominen?

    oon lukenut nyt eri sivuilta tietoja, että menopur-kuurin aikana pitäisi juoda vettä normaalia enemmän. jotenkin ennaltaehkäisee hyperiä, kai? mutta missään ei kuitenkaan sanota, paljonko sitä vettä kannattais juoda, että siitä on hyötyä? meille ei edes hoitava lääkäri puhunut koko asiasta...
  4. Siniviuhka

    te, joiden miehelle on tehty kivesbiobsia?

    oliko toimenpide kivulias? miestäni jännittää ihan hirmuisesti, on hieman kipukammoinen nimittäin.. pystyykös tuon toimenpiteen jälkeen ajamaan autoa? meillä on melko pitkälti ajomatkaa tuonne "isoon sairaalaan" ja ei taida löytyä kuljettajaa tähän hätään.. :|
  5. Siniviuhka

    nyt tulee typerä kysymys ovulaatiosta.

    voiko ovulaatio olla jo kierron 6-8 pvä? kierron pituus normaalisti 27-30 päivää. oon ihan ymmälläni :o
  6. Siniviuhka

    ruumiinlämpö + raskaus

    mä nyt laitan tän tännekin kun oletan, että täällä sais edes vähän asiallisempia vastauksia, eikä vaan kakkaa niskaan... eli: Te, jotka olette raskaana tai olette olleet, oletteko koskaan mittailleet lämpöjänne? ja millaisia eroja huomasitte aamu/iltalämpöjen välillä? mietin tässä itse...
  7. Siniviuhka

    ruumiinlämpö + raskaus

    Te, jotka olette raskaana tai olette olleet, oletteko koskaan mittailleet lämpöjänne? ja millaisia eroja huomasitte aamu/iltalämpöjen välillä? mietin tässä itse, että jos olisinkin raskaana nyt, voiko olla niin, että aamulla lämmöt on alle 36 ja iltaa kohti nousee yli 37?
  8. Siniviuhka

    Nuoret kuumeilijat + yrittäjät

    En löytänyt aiheesta topiccia täältä vauvakuume-osastolta vaan tuolta äidit sivulta,joten ajattelin sitten laittaa tämän tänne, kun eihän tässä vielä äiti olla :p Elikkä, onko täällä muita nuoria (alle 20v), joilla on kova vauvakuume tai jo yritystä päällä? Itse olen 19-vuotias ja mieheni...

Yhteistyössä