Hakutulokset

  1. J

    Dentway hammasvalkasu

    Kantsiiko tuhlata satkua tohon? Messengerissä oli mainosikkuna, vain 99e ja kuulemma sama tökötti ku hammaslääkäril...tulis pikkasen halvemmaks, ku käydä klinikal...Kertokaa kokemuksia, ketkä on kokeillu tota! =)
  2. J

    Onneks enää tää viikko!!!

    Ja toi jääkiekko loppuu...voi puuhastella jotain muutakin iltaisin kun palstailla ;) :whistle:
  3. J

    Hiustenvärjäyksestä

    Kauan pitää värinpoiston jälkeen ootella, että voi laittaa väriä päähän?
  4. J

    Perheellisen opiskelijan etuudet ???

    Kellä on kokemusta asiasta, niin kertokaahan, saako perheellinen opsikelija jotian korotusta opintotukeen ? tms. Voiko saada opintotuen as.lisää, jos on työssäkäyvä mies? Päivähoitoon ei viissiin saakaan mitään tukea, vaikka opiskelisi?
  5. J

    Lähden opiskelemaan ja lapsi menee tarhaan

    Ah, ihanaa, syksyllä jatkuu opinnot. Saan mielenvirkistystä ja etenen kohti uratavoitettani ja paksumpaa palkkapussia. Voidaan sitten hankkia joskus omakotitalokin, kun valmistun. AH, ja vuoden vanha poikani oppii sosiaalisia taitoja tarhassa ja saa kavereita. Miten ihanaa onkaan koulupäivän...
  6. J

    Hammaslääkärin hoitovirhe

    Niin ja nyt kommenttia, jos jollakin on kokemusta vastaavasta, eli menin tossa taannoin hampilääkäriin, kun on niin pitkään jo vihlonu ienrajoja niin pirusti. Noh mulla on ollu monta vuotta myös alkavia reikiä, jotka ei kyl oo ollu kipeitä...kun se lääkäri ei oikeen osannut sanoa, mitä se voi...
  7. J

    Mikä tää Porvoo juttu on?=)

    Hih.Uus palstailija ei tajuu, mutta alkaa naurattaa kuitenkin=)
  8. J

    Itkuherkkyys edelleen, onko normaalia???

    Niin, kauanko teilä on kestänyt, että menee ohi tää yliherkkyys...se on varmaan vielä normaalia, että häät ja syntymät alkaa itkettää, mutta mulla alkaa tulla jo pala kurkkuun, kun jotain naistenlehtii lukee ja joku mainostaa, että on onnellinen blaa-blaa...tulee melkee liikutusitku..ja sit...
  9. J

    Saako laiha loukkaantua piruilusta???

    Piti oikeen reksiteröidä ittensä tänne, kun halusin aloittaa tämän keskustelun. Miksi laihalle saa piruilla, että sähän lennät tuulen mukana...ja niinkai ku sä oot tollanen riuku, ja ite oon kuullu (ennen raskautta) että aiotko sä nyt laihduttaa ittes ihan olemattomiin, ja sulla on luinen...

Yhteistyössä