Hakutulokset

  1. M

    Jos teen kanaa riisipedillä...

    niin voinko laittaa nesteeseen hiukan kermaakin?
  2. M

    Kihlajaislahjaksi?

    Eli mitä voisi ostaa kihlajaislahjaksi nuorelle parille? Hyviä vinkkejä otetaan vastaa :)
  3. M

    Tatuoinnista!

    Miten pieniä tatuointia tatuoijat ovat valmiita tekemään :)? Jos haluan ihan pienen pienen niin kehtaanko mennä edes sellasta teettämään? Paljonkohan maksaa esim.sellanen cmxcm? ja saako väriksi sellasen haalean ruskean?
  4. M

    Yäk...

    ...kun olen lihava :/ Jotain pitää nyt tehdä ennenkuin joudun siirtyä xl-kokoon... Tai siis maanantaina :whistle: Oikein itseällötyspäivä :headwall: :headwall: :headwall:
  5. M

    Toys r us?

    Onko Vantaan toys r us myymälä avoinna sunnuntaisinkin?
  6. M

    Iltapalaksi?

    Kevyitä(!!!) riisikakkuja joiden päällä vuohenjuustoa ja punahomejuustoa... ja valkkaria! Koskahan mä opin terveellisille iltapaloille!?!
  7. M

    Kuka vuokraisi mökin viikoksi meille?

    Heinäkuun puolenvälin jälkeen oltais mökkiä vailla! Olisko kenellään vuokrata? Jonkun rannalla saisi olla ja mieluiten sisävessa :whistle:
  8. M

    Painonvartijoille taas kysymys...

    Paljonkohan menee pisteitä 20min crosstrainerilla polkemisesta. Siis jos painaa n.77kg? Ajattelin vaan että mihinköhän sitä voi verrata, olisko se vähän niinkuin juoksemista tai ainakin hölkkäämistä. Hiki siinä ainakin tulee ja hengästyy!
  9. M

    Monesko päivä on penkkarit?

    Ei muuta :)
  10. M

    Suoristuuko muoviliina...

    koskaan :headwall: ? Kaunis pöytäliina joka on muovinen (ei kuitenkaan näytä tai tunnu siltä) mutta voi aaaargh että se on vielä ryppynen ja kamala pakkakuksen jäljiltä!
  11. M

    Ruoka-apua lohisuikaleista...

    lyhyesti ja ytimekkäästi,mitä hyvää lohisuikaleista huomenna?
  12. M

    Lihamurekkeesta...

    Voisiko joku ystävällisesti auttaa, kun olin aikeissa tehdä jauhelihamureketta ohjeella johon tulee ranskalainen sipulikeitto, kananmunaa ja kermaviiliä. Mutta eipäs jääkaapista löytynytkään kermaviiliä. Ruokakermaa ja cremefraichea vaan :/ Voisinko ehkä korvata tuon k.viilin jollain muulla...
  13. M

    Ennustajista

    Ihan mielenkiinnosta kyselen että tietääkö joku ennustajaa jolta saisi ennustuksen asiaan kuin asiaan sähköpostilla?
  14. M

    Koskettavin joululaulu?

    Mulle pahin on Varpunen jouluaamuna..Ihan johtuen niistä sanoista, missä varpunen laulaa portailla istuvalla tytölle :" olen pieni veljesi, tulin taivahasta..." Meidän esikoispoika kuoli vauvana ja nyt kun tyttö 2v sitä kuuntelee niin aina tulee itku silmään :(
  15. M

    Juuston ystävät!!!

    Täällä yksi juuston ystävä ja kiinnostaisi tietää että mitkä on teidän lempparijuustoja? Itsellä on ehdottomasti punahomejuustoista Livarot ja sitten goudan sinapinsiemenjuusto... :p
  16. M

    Voi että...

    Ekan kerran tyttö 2,5v kuului huutavan huoneestaan että äiti tule tänne, haluan äitin ja isin sänkyyn :( Miten tuli niin paha olo, vaikka ei sen jälkeen mitään ole kuulunutkaan... säälittää niin toinen...
  17. M

    MeidänPerhe-lehden tilaajalahja?

    Osaisiko joku sanoa että mikä on tilaajalahja jos tilaan meidänperhe-lehden lahjaksi? Kiitos :flower:
  18. M

    Kuka katsoi kakkosen dokkarin Katri ja Kaitsu?

    Kiva dokumentti ja lopussa oli joku nettisivujen osoite mutta missasin sen!!! Katsoiko kukaan ja jäikö mieleen?
  19. M

    Koska on oikea aika? Joulusta...

    Alkaa laittamaan joulua :xmas: ? Vähän punaisia tyynyjä ja filttejä, kynttilöitä ym. Ei mitään yliampuvaa;värikkäitä jouluvaloja ym. Niin ja onko liian aikasta alkaa kuuntelemaan joululauluja :whistle:
  20. M

    Olisiko kellään ohjetta

    Johonkin herkulliseen liharuokaan!?! Vaikka vähän "hienompaa" kuin ihan perinteinen lihasoossi :whistle: !?! Kun niin kovasti tekis mieli syödä illalla kunnon lihaa mutta jostain syystä meidän lihasta tulee aina purkkamaista tai sitten se on täydellisen mautonta :headwall: Eli olisiko...

Yhteistyössä