Hakutulokset

  1. M

    9-kuiselle kävelemään opettelevalle vk-puku??Millaisia olette valinneet?

    Oletteko hankkineet kunnon kosteussuojapuvut kevääksi?Kun ajattelee että käyttöikä on varmaan reilu kk ennen kesää niin lyhyeksi jää..
  2. M

    Ikean kivitavara,siis astiastot?

    Ihanan värisiä astiastoja hiplasin,mutten tiedä millaista laatua ovat?Tuossa tummanruskeassa olisi ihana yhdistää esim.luonnonvalkoista. http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90152555
  3. M

    Ompeluapua!Tumpelo tekemässä valelaskosverhoja!

    Ei mene jakeluun,MITEN nuo laskokset saa tuola tavalla "irralleen" tuosta kankaasta?Olen lakostanut ja ajattelin hurauttaa vain kankaan sivuista laskoksien reuojen päältä,mutta eiväthän ne silloin jää alla olevan kuvan osoittamalla tavalla! Olen oikeasti täysin surkea ompelija,mutta nyt iski...
  4. M

    Voiko pehmolelun palauttaa jos se lappu leikattu irti?

    Kun tuli synttärilahjaksi kaksi ja kuitti olis tallessa?
  5. M

    Jumbo pyöreät päivät?

    Löytyikö mitään?Lapsille vk-vaatteita?
  6. M

    Kun huutonet myyjä ei vastaa,voitettu huuto?

    Sunnuntaina päättyi huuto,jonka voitin.laitoin heti meiliä myyjälle kysyen milloin voin noutaa tavaran.ei vastaa.Eilen laitoin tekstarin,ei ole vastannut.Mitäs nyt,kauanko odotan?Milloin kauppa "purkaantuu" ellei vastausta kuulu?
  7. M

    ONko ne sellaiset "vauvakuomat",joissa vetoketju,niin kuinka tukevat ensiaskelkengiksi?

    Näin alennuksessa sellaisia ja oisin ottanut mutta jäin miettimään tukeeko ne miten pientä jalkaa?Ei siis tavalliset putkivarsikuomat vaan vauvaversiot
  8. M

    Kysyn uudelleen hinnoittelua kun ei TrippTrapp kelpaa..

    Luulin että menee kuin kuumille kiville kun laitan tuolin myyntiin.Onko mun hinta liian kova kun pyydän 3v vanhasta tuolista 100 e turvakaarella,nahkaremmillä ja pehmusteilla?Huutonetissä näytti olevan kalliimpia,mitä nyt katsoin.
  9. M

    Kuuluuko RS-virukseen erittäin paksu limaerite,siis suomeksi räkä..ja jatkuu pitkään?

    mietin mikä noilla pienillä on kun toosi paksu räkä ollut jo kolme viikkoa.Kuume oli aluksi ja yskä,sekä ääni lähti mutta tuo hirveä nuha jäi.
  10. M

    Mitä maksaa tällä hetkellä uusi TRippTrapp tuoli kaarineen?

    Meillä on jo ko.tuoli mutta väri pitäs saada vaihtoon.Myisin ton vanhan pois mutta mitä maksaa uusi,onko joku vastikään ostanut?
  11. M

    Uskonnoista,mikä "lahko" ei saa esim.iloita joulusta?Myös paljon lapsia..

    Tyttäreni kaveri kertoilee ettei joulusta saa iloita eikä lahjoista,jne.. Heillä on myös tuo kalan kuva autossaan.Tv kuitenkin heiltä löytyy,tosin katsovat hyvin vähän.Käyvät ahkeraan kirkossa,ovatko he sitten tavan uskovaisia?Vaikka eihän asia minulle kuulu,kiinnostaa silti.
  12. M

    miten fb: ssä saan itseni näkymättömäksi että olen paikalla?

    siis ettei keskustelussa alhaalla oikealla näy muille että olen siellä?
  13. M

    Hullut Päivät,only nahkatakki

    Oli alueuutisissa HP mainos,näytti tuo takki kivalta.Onko kukaan nähnyt livenä eli onko oikeaa nahkaa ja oliko vain mustana?
  14. M

    Matkustaisitteko etelään nyt virusaikana,vauvan kanssa?

    Lomakuume vaivaa,sydäntalvella johonkin lämpimään,mutta mites ton sian kanssa,nythän sanotaan sen olevan lievempää kuin odotettiin.Eli uskaltaisiko reissata kolmen lapsen kanssa,joista nuorin olisi n.5kk? Kokemusta 5kuisen kanssa reissaamisesta on muuten ja hyvä ikä matkata,ainoastaan tuo virus...
  15. M

    Pitäisikö 3kk vauvan jo nukkua öisin enemmän kuin 1-2h kerrallaan?

    Mä en enää kohta jaksa,likka herää keskimäärin 5 krt yössä.Aina ei ole nälkäkään.Mun pitää nukkua samassa asennossa koko yö,kun herää pieneenkin liikahdukseen,nukkuu siis vieressä.Päivisin nukahtaa vain tissille,ja sitäkin syö hereillä ollessaan ainakin kerran tunnissa. Mä olen niin väsynyt...
  16. M

    Ergossa kantaminen ,vauva nukkuu pää rintakehää vasten..

    Vauva,pian 3kk tykkää nukkua ergorepussa,mutta minun huoleni on se kun tuhisee kasvot suoraan minua vasten,saako happea sieltä välistä.Jos käännän päätä sivuun,herää eikä halua nukkua niin..
  17. M

    SH:T,pistäisittekö itse lastanne?

    Mietin tässä,kun neuvolaan ei saa rokoteaikaa,tohtisinko itse laittaa erään lisärokotteen lapselleni,6v.Rokote on hyvin siedetty. Miten te toimisitte?
  18. M

    Onko yliopiston apteekki edullisempi kuin muut apteekit?

    vai olenko väärässä?
  19. M

    Mihin sijoittaisitte n.50 000 e?

    Korkeakorkoiselle tilille,asuntoon,osakkeisiin,miten?
  20. M

    Ei naurata kyllä nämä uutiset yhtään

    http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/09/946407 On se nyt hel**tti ettei tätä tautia saada kuriin!!!Kyllä pelottaa.Ja muka kausi-influenssan kaltainen.Ja paskat sanon minä.

Yhteistyössä