Menin muina miehinä nostamaan pari retiisiä salaattiin niin käteen jäi pieni retiisin raato täynnä valkoisia toukkia ja vilkaisu retiisipenkkiin nosti kylmän hien pintaan! Penkki kuhisee pieniä mustia muurahaisia ja toukat varmaan sit olivatkin murkun munia tmv. Hyh helevata! :x
Millä saisin...
Hitsi, enhän mä tunnista puoliakaan nykyisistä nikeistäkään. Vähän liian pitkä palstailutauko vissiin?! :saint:
Toivottavasti olette kaikki voineet hyvin, olleet onnellisia ja pitäneet itsenne miehinä :D
Tämähän on varmaan ollut täällä jo mutta laitetaan kuitenkin.
Siis ulkomailla asuva sisar ei osaa englantia ja koska tämä ei osaa englantia niin ei voi pyytää sivullisilta apua Helsingissä...? :/
Miks tollaset urpot saa lapsia, sori vaan...
Tällä lähtee... Yksi mun lempisarjoista,lempiartisteista, ja tähän kun päälle iskee vielä lievän pms:n ja väsymyksen niin vedet virtailee :ashamed:
http://www.youtube.com/watch?v=wVBiZdy6TpQ
Pojalla kuumetta reilut 38, eilen todettu korvatulehdus ja lievästi suurentuneet tonsillat. Viime yönä ei auttanut Pronaxen eikä Panadol, huudon kanssa ja väkisin oli annettava lääkkeet. Suu/kurkku tuntuu olevan niin kipeä ettei suostu nielemään edes omaa kuolaansa vaan pitää suuta koko ajan...
:xmas: :D
En tällä kertaa puhu itsestäni vaan kyselen, että voiko lepakot rapistella talon vintillä niin, että se kuuluu tänne sisälle vai onko se takuuvarmasti hiirten rapinaa? Entiset asukkaat sanoi ettei hiiriä ole ollut mutta lepakoita kyllä joskus. Mä oon kohta niin vauhko, että menen...
Mun kaikkien aikojen Idols-suosikki :heart:
On siinä kaverilla niin kaunis ääni, että kaikki ihokarvat nousee pystyyn kun kuuntelee =)
http://www.youtube.com/watch?v=lOgCdolkKpw&NR=1
Muksut on olleet sairaana enemmän ja vähemmän 3 viikkoa, vuorotellen ja välillä yhtä aikaa. Nuhaa, yskää, silmätulehdusta, kuumetta... räkää ja rähmää ja läikkynyttä yskänlääkettä lattioilla, lapset kärttyisiä ja mie niitä yritän sit mielistellä parhaani mukaan. Sitten sairastui mies jonka...
Aloitettaisko tänään vähän aikaisemmin että määkin pääsen mukaan pitkästä aikaa B)
David Bowie - Ashes to ashes
http://www.youtube.com/watch?v=r44OFO-MNPo
Ei viitti tapella, mutta sanokaa tekin nyt jotain.
Kaveri kävi eilen meillä ja koska olin ollut just silittämässä niin laudat sun muut oli vielä levällään hänen tullessaan. Vaatekaappien ovessa roikkui miehen kauluspaidat ja suorat housut jotka olin muun pyykin ohessa tietenkin silittänyt. Tää...
Mitä voi tehdä narisevalle parketille? Siis mieluusti muuta kuin repiä lattia auki. Meillä tuntuu olevan tolla omalla "talkkarilla" kaikki vuosilomat nyt putkeen kun oon asiasta huomauttanut ja alentunut jopa nalkuttamaan eikä mitään tapahdu. :kieh:
Lattia narahtaa vain yhdestä kohtaa oven...
Joku ehkä muistaa kun olen täällä kertonut, että tässä meidän talossa on jotain vetovoimaa joka kutsuu kaiken maailman eläimiä puoleensa. Siilit kulkee pitkin pihoja, samoin oravat. Sammakostakin kerroin, että kun käy iltasella tossa etupihalla ja istuu portailla tupakkaseurana. No, eilen sitten...
Vai onko tässä reseptissä joku virhe...? Toi määrä tuntuu niin paljolta. Jos jollain on joku ihana omenapiirakan ohje niin olisin iloinen :)
Kuohkea omenapiirakka
piirakan pohja:
4kpl munia
3dl sokeria
2dl öljyä
1,5dl vettä
5dl vehnäjauhoja
1,5tl leivinjauhetta
piirakan päälle...