Hakutulokset

  1. P

    Neuvokaa miesasiassa

    Mulla hankala tilanne nettitreffimiehen kanssa. Olemme kirjoitelleet jonkin aikaa. Mies on todella mukava. Hänellä on loistava kirjoitustaito, ja nautin aina hänen kirjeidensä lukemisesta. Ne ovat illan kohokohta -en ole katsonut telkkaria kuukauteen varmaan kun aina odotan, että lapset...
  2. P

    Oudoin / karmivin / mieleenpainuvin myyntiartikkeli kirpputorilla tai huutonetissä?

    Mun täytyy mieleenpainuvimpana sanoa, että Tampereella yhdellä suurimmista kirpputoreista oli joku vuosi sitten myynnissä käytetty dildo. Siinä se pönötti vaatemytyn keskellä ilman mitään suojakääreitä, ja oli vielä sellainen autenttisen oloiseksi tehty, suonikas ja ihonvärinen, eli ei jäänyt...
  3. P

    Miksi inhoat akateemisia?

    Usein saa lukea, että "ne akateemiset" tai että "se prkl:n yliopistoväki" tai vastaavaa. Onko teillä huonoja kokemuksia yliopiston käyneistä vai liittyykö tämä vain johonkin kokoomusjuttuun? Minä en ole akateeminen eikä sukuni joten minulla ei juurikaan ole heidänlaisiinsa mitään kosketuspintaa...
  4. P

    Paperipussi päähän -ketjun innoittamana: Pinotaan parhaat ihonhoitoniksit!

    Nyt kevään korvalla ainakin mulle tulee aina sellainen ihonhoitovimma ja vaikka olen reilusti yli 30-vuotias, on ihoni tiettyyn aikaan kuusta kuin teini-ikäisellä (siis epäpuhtauksien puolesta, ei yhtä sileä) ja voitte uskoa, että vaikka mitä on kokeiltu. Mikä on salaisuutesi? Jaa se...
  5. P

    Pääsettekö te muut messengeriin?

    Mulla on messenger sanonut jo kaksi päivää, että "messenger ei ole tällä hetkellä käytettävissä". Onko kyse yleisemmästäkin ongelmasta vaiko vain minun koneellani?: /
  6. P

    Asiallisia ajatuksia kaipaan miesten metsästykseen liittyen

    MÄ HALUAN MIEHEN:attn: :D Sitten ne kriteerit... mieluummin olen yksin kuin a) narsistin /muun luonnehäiriöisen b) uskottoman c) väkivaltaisen d) mustasukkaisen e) epähygieenisen f) kouluttamattoman g) yksinkertaisen h) päihdeongelmaisen i) keskustelukyvyttömän j)...
  7. P

    Nopeasti tietokoneapua!

    Mulla vanha Toshiban läppäri. Ihan paska, mutta käytän sitä kirjoituskoneena. Tarvitsen sitä toisinaan, kun tykkään maata selälläni sängyssä ja tehdä töitä, kun en nettiä tarvitse silloin. Ongelma on seuraava: Lapseni (nuorin) on nyt sen koneen sitten sotkenut. Se teki saman (poika siis) jo...
  8. P

    Tekosyy-pino! Jotta kaikki saisivat lukea, millä itseämme petämme.

    Voin aloittaa. Tiedän olevani idiootti, mutta petän itseäni silti. Siksi ajattelinkin, että jos kirjoitan sen tähän julki, kommentoitte tyyliin "ei kukaan ole noin ääliö" ja sitten lakkaisin pettämästä itseäni ja alkaisin toimeen. Toisaalta olisihan se kyllä kieltämättä vertaistuen ja...
  9. P

    Pääsiäisnarsissit ulos?

    Voinko nakkaa nuo pääsiäissipulit ylikukkineista asetelmista takapihalle multaan? Mitä niille tapahtuu? Ja sitten pientä intensiivikurssia toivoisin kevätsipuliosastolta. Miten ne kylvetään, milloin ja mihin? Mitä kukkia niistä voi teoriassa tulla, tai siis pitäisi tulla? (Siis käytännössä...
  10. P

    Ei tartte mennä neuvoon

    ... meinaan noita taitoluistelijoita jotka nyt veivaa maailmanmestaruudesta kakkosella parhaillaan. Katson toisella silmällä tässä ja olen auttamatta vanha ja pullea.
  11. P

    Elatusmaksun suuruus

    Hei! Auttaisitteko sellaisessa asiassa, että miten muodostuu elatusmaksun suuruus? Minulla kaksi lasta, ja ex-mies tienaa 2700-3800 euroa kuukaudessa. Hän maksaa 125 euroa molemmista lapsista, eli yhteensä siis 250 euroa kuukaudessa. Se on tietysti minimiraha, mutta mikä olisi se oikea summa...

Yhteistyössä