Hakutulokset

  1. H

    visainen kysymys, miten asian ratkaisisi? (kamalaa pohdinta perheenlisäyksestä)

    Meillä on neljä lasta, minulla krooninen vauva kuume (pikku hiljaa olen kyllä huomannut että vauvat kasvavat yllättäen nopeasti.) :D Mies haluaa kovasti viidennen lapsen. Raskaus olisi taas riskiraskaus. Mutta haluan itsekin kovasti vielä lapsen. Lapsella riski syntyä sairaana. Sama riski on...
  2. H

    Tehdääs tälläinen gallub Kaikille jotka ovat olleet raskaana

    Vastaa tähän käsi sydämellä. Vaikka harmaana jos et mustana kehtaa. pääasia että tulee rehellinen vastaus. Totuutta ei saa kaunistella. 1. oletko ollut raskaana? 2. käytitkö missään vaiheessa yhtään alkoholia? (yhtäkään lasia? alkuvaiheessakaan?) (REHELINEN vastaus!) 3. Onko...
  3. H

    Mirene

    oliko suunniteltu raskaus? Vai vahinko? (seuraa jatko kysymys riippuen ensin vastauksestasi.)
  4. H

    28.10.03

    Olin osastolla ollut jo pari päivää, piti olla käynnistys. Vauvan sydänäänissä oli laskua välillä supistusten aikana. Mutta koska synnytyssali oli aivan täynnä lääkäri sanoi aamulla että aloitetaan klo 14 käynnistys. Edelleen täyttä, siirretään huomiseen. parin-kolmen tunnin välein pitää...
  5. H

    Suklaahippu

    saanko kysyä mihin tukkuun kuulut? Jatko kysymyksiä seuraa jos kuulut erääseen tukkuun :D
  6. H

    apua jännittää.....

    Arvatkaa mikä.....mikä mulla tänään on?
  7. H

    jään odottamaan alushousuja postista

    Äsken sain puhelun jossa tarjottiin sekä minulle että miehelle alushousuja mitkä postitetaan meille. Minun maksoi muistaakseni 3,90?/3kpl (ei jäänyt toi hinta niin tarkkaan mieleen) ja miehen 2,90?/3kpl Jatko ostoihin ei sido...pitäähän ne tesaa että millaiset ne on... Onko kellekkään tullut...
  8. H

    soneran sähköpostin omistajat

    Toimiiko teillä sähköposti? Mulla ei toimi ja nyt ottaa :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Koulutehtävät olisi pitänyt lähettää..... :kieh: :kieh: :kieh:
  9. H

    kunnianloukkaussyyte mitä uhri siitä hyötyy?

    Saako hän jotain korvausta? Mihin summa perustuu? Jos loukkaajia useita saako hän kaikilta saman summan? Vai jonkun könttäsumman? Mielenkiintoista.....
  10. H

    mä aloitan tekemään näyttötehtäviäni

    eli nyt on pakko poistua tältä palstalta..... :wave: :wave: :wave: hyviä päivän jatkoja kaikille! Älkää riidelkö! :D
  11. H

    KIMI ON MAAILMANMESTARI!!!!!!!

    Hän teki sen!!!!! 1 pisteellä tuli voitto kotiin! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
  12. H

    wc keskustelun innoittaman...kysymys teille joilla käynyt "virka-ihmisiä" kotikäynneillä

    Eli jos teillä esim erityislapsi ja teillä ollut kotona joku palaveri Tai jos terapeutti tullut vierailulle tai sos.työntekijä esim omaishoidontuen takia. Tai perhetyöntekijä..ym jos vaan nyt ymmärrätte mitä ajan takaa.. oletteko huomanneet käykö nämä vierailijat wcssä? Meillä on näitä...
  13. H

    suruvärsyjä?

    Sain txt viestin että eräältä on kuollut läheinen. olisiko lyhyttä kaunista osanotto viestiä?
  14. H

    Tupakoitsijat HOI!!!!!!!

    Aloitetaanko yhdessä lakko/lopetetaanko porukalla tupakointi? Mä meinasin lopettaa, ajankohtaa mietin että dotanko 1.1.2008 (silloin viimeistään) vai saisinko itsestäni kiinni sen verran että lopettaisin aikaisemmin? Pikkujoulut on tulossa...kannattaako sitä ennen lopettaa?
  15. H

    Ruokavinkkejä (sis. reseptin)

    Mietin ensi viikon ruokalistaa..... Laitetaanko reseptejä tähän ketjuun? Helppoja, suht nopeita kiitos! Itse tein eilen täksi päiväksi boileri-riisivuoan: Broileri suikaleita 6* 300g sipuli valkosipulia pakastemaissia 1pss paprikaa riisiä ja tällä kertaa kermaa (yleensä käytän...
  16. H

    Modeille kysymys

    Pääsettekö te noitten kerhojen sisään ilman salasanaa? Tai saatteko te salasanat tietää? Eli pääsettekö halutessanne kehojen sisältöä lukemaan ilman että olette jäseniä?
  17. H

    LeijonanKita

    voi elämä mitä keksintöjä...ajatelkaa tuota kello kännyä..mulla ei ainakaan pysy minkäänlainen nappi korvassa ja miten toi nappi pysyy tallessa? Ja aina pitäis pitää samaa kelloa...arjessa ja juhlissa Minulla ainakin useita kelloja joita haluan vaihdella.. Entäs se mikä se oli aivokeskus...
  18. H

    mieltä tästä? (Kirpputori+tw)

    Mitä mieltä olette jos kirpputorilla on myynnissä aivan uusia käyttämättömiä tupperwaren astioita. Hinnat ei voi olla mitään 1-2?, mutta reilusti alle ½-hintaan kuin jos ostaisi esittelystä. Ja sellaisiakin tuotteita mitä ei vielä/enää myydä?
  19. H

    Jo sinulla ei ole lapsia etkä tykkää lapsista

    Miten löysit tälle palstalle? Miten viihdyt täällä, missä kuitenkin puhutaan paljon lapsista ja niiden mukanaan tuomista asioista?
  20. H

    Pinnea

    Laitoin sulle yv:tä :wave:

Yhteistyössä