Hakutulokset

  1. J

    Paljonko painoa tullut yhteensä raskauden aikana???

    Entä paljon tuli viimeisen noin 2 kuukauden aikana??? Paljonko painosta jäi sairaalaan ja kuinka nopeasti olet päässyt /uskot pääseväsi liki lähtö painoasi???
  2. J

    Paljonko painoa tullut raskauden viimeisen n.2:kkn aikana

    entäs ennen sitä (siis noin viikolle 30->..) :o
  3. J

    Rasakus ja itseruskettavat????

    eli voiko ihan hyvillä mielin itseruskettavia rasvoja käyttää raskausaikana???
  4. J

    BORA BREAKER LUX:sta kokemuksia??

    elikkä vaunujen hyviä ja huonoja puolia kaivattais... mieluiten ko. vaunujen omistajilta, ja joilla on kokemuksia vaunuista, en niinkään kaipaa vertailuja muihin vaunuihin (toki niitäkin saa laittaa). kovasti vaan on kyseinen malli mieluinen omalle silmälleni :) hintakaan ei ole kallis.
  5. J

    nimiehdotuksia pojalle....

    Eli kaikki vaan laittamaan nimi ehdotuksia pojalle, kun itsellä pää täysin tyhjää lyö...:(
  6. J

    kellään tietoa...???

    Sellasta mieti tässä, että esikoisen aikana kuuluttiin molemmat kirkkoon, ja ristiminen sujui ihan "normaaleissa" merkeissä.mutta nyt sekä minä että isä erottu kirkosta, eli saako kirkon kautta ristiäisiä, ilman että liityy takaisin?? (hiukan kuitenkin epäilen...) Entäs sitten jos ei lasta...
  7. J

    hiusten värjäys raskaana ollessa...

    Onko kellää tietoo että onko hiusten värjäyksestä kuin haittaa raskaana ollessa??? Kun ekan raskauden kohdalla neuvolan täti sano et voi värjää ja nyt tän nykyisen raskauden kohdalla neuvolan täti sano että se on vähän niin ja näin, että harkintaa kannattaa käyttää... tää mun juurikasvu kun...
  8. J

    Missä olette käyneet np-ultrassa??? (yksityisellä)

    ...ja helsingin seudulla??? Hinta haarukkaa ja mukavia ultraajia hakusessa...sillä vain kun neuvolassa tuli eilen puhetta niistä, mahdollisista irtisanomisista, ja siitä että kun ultrat on vapaaehtosia niin oletettavasti kuulemma sitten jää pois, paitsi ns. "riskiryhmältä" tai jotain... empä...
  9. J

    Liian suuri maha jo nyt???

    missähän vaiheessä teillä on "selvästi" alkanut masu näkyy??? Oon vasta viikolla 10 ja ihan selvästi vatsa on suurentunut!!lihoa toki olen voinut, mutta millään ei jaksaisi uskoa että pelkästään vatsaan tullut. Enkä sitten tuohon tavalliseen turvotukseenkaan menisi vetoomaan.Kuinka on, voisiko...

Yhteistyössä