Hakutulokset

  1. K

    Facebook

    Hei....olis kiva saada uusia kavereita tonne facebookiin.......Myös sellasista äideistä jonka lapsella on täysin maidoton ruokavalio mulla likka 9v jolla on maidoton ruokavalio.....olen 35v 4lapsen koti äiti....laittakaa yv.tä.......Ikä haitari saa olla iso.
  2. K

    Lastenpettäjäkö????

    Hei.....Mulla olis sunnuntaina MAHDOLLISTA lähteä miehen kanssa kahden käymään mun vanhemmilla sekä samalla mulla olis mahdollisuus käydä kattomassa 20v sitte viimeeksi nähtyä kaveria....Lapset menee hoitoon.... Miks musta tuntuu et petän lapsia kun teen "retken" niiltä salassa.... vaikka...
  3. K

    Facebook

    Hei kuinka moni on myös Facebookin käyttäjä...?????? Haluis lisää sinne kavereita missä vois jutella...Jos kiinnostaa niin laittakaa kaveri hakuu Kari ja Kirsi Saario kaiken ikäset käy.... :wave: :attn: B) :hug:
  4. K

    YSTÄVIÄ??????

    Mä ihmettelen tässä kotona ollessa et miksei enää saa kunnon kavereita joka soittais tai hakis ulos .....puistoissa on kyl juttu seuraa mutta siihen se jää....Välillä kaipais sellasta seuraa joka tulis vaikka kylään tai pyytäis kylään eikä kavahtais 4 lapsen meteliä...no tää nyt oli tällänen...
  5. K

    FACEBOOKIIN YSTÄVIÄ???

    sAISKOS TÄÄLTÄ UUSIA YSTÄVII FACEBOOKIIN??? 4 LAPSEN KOTI-ÄITI VAAN KYSELEE...
  6. K

    Kavereita???!!!!

    Heippa!!! Täällä olis kohta 35v koti-äiti lapset 11v tyttö, 8v tyttö, 5v poika,3v tyttö....olis kiva saada mese tai Facebook seuraa...Asutaan nokialla joten jos asut täällä niin vois tavatakin .....Perheeseen kuuluu myös mies joka on päivät töissä...Ollaan uusio perhe...saat olla nuorikin eli...
  7. K

    Työttömäksi?

    Hei...Osaisko joku neuvoo pitääkö paikkansa jos jään työttömäksi työn hakijaksi niin tulis 5kk karenssi???? Olen ollu 11v kotona...!!! :attn: :/ :o
  8. K

    EIKÖ KETÄÄN KIINNOSTA.!

    Eikö käytetty syöttötuoli käy enää kellekkään ???? Kun olen yrittäny myydä vaikka missä niin ei...kelpaa ....Pitääkö kaikki olla uutta??? IHMETYTTÄÄ VAAN::..... ;/
  9. K

    mese / puisto seuraa jos olet läheltä

    Tääl olis 34v 4lapsen koti äiti kaipaile fecebook tai mese kavereita läheltä ja kaukaa jos läheltä niin vois tavatakkin...Nokialta kyselee ....pistäkää viestiä..yv.tä :attn: :wave:
  10. K

    Mitä maksaisitte?????

    Hei paljonko vm.92 oleva 7hlön auto pitäs maksaa et sais myytyä???? :attn: :wave:
  11. K

    Mesekavareita..

    Moro..Täällä 4 lapsen koti-äiti.........Ikää 34v Kaipailee juttu seuraa joko koneen välityksellä tai jos asut Nokialla niin tavatakkin vois... Pistäkää viestiä ikä ei ole este joten voit olla nuorenpi tai vanhenpi... Jään odottelee toivottavasti joku vastaa. :attn: :wave: :wave: :)
  12. K

    Keskoslapset

    Hei.... Meidän tyttö synty raskaus viikolla 30+5 ja on nyt 2v eikä mitään vaivoja ... Joten onkos täällä muita joilla olis käyny sama onni olis kiva vaihtaa ajatuksia.... Myös sellaset joilla on jäänyt jotain keskos vaivoja on lupa kirjotella tekee hyvää kun sais jutella sellasen kanssa jolla on...
  13. K

    Kotona viihtyvät äidit löytyykö???????

    Moro...Asun Nokialla ja ole 4 lapsen koti äiti...Eikö kukaan viihdy kotona kun tuntuu et kaikki lähtee töihin heti kun lapsi rinnasta irrottaa,,,,,,,,,Mut jos löytyis Keskinokialta koti äitejä jolla ei kiire töihin niin olis kiva saada kavereita...ikä haitari vapaa ite olen 33v.....Pistäkää...
  14. K

    TOSI YSTÄVÄÄ

    Olen Nokialta 33v 4lapsen koti äiti.....Kaipailen TOSI ystävää kun niitä ei ole.. Joten jos olet läheltä Nokian keskustaa niin olis kiva... ikä ei ole este joten nuoremmatkin äidit saa kirjottaa...Viestejä odotellen T: Kirsi :headwall: :attn: :wave:
  15. K

    Nokia ystäviä hakuses

    :wave: Täällä 4 lapsen koti äiti joka kaipailee ystäviä sekä puisto että kahvi seuraa.. 2 vanhinta koulussa ja 2 nuorinta kotona..4v poika 2kertaa viikossa kerhossa..ikää löytyy 33v ihana mies joka päivät töissä..joten päivisin kaipaa aikuisen jutustelua pistäkää viestiä ikä haitari saa...

Yhteistyössä