Hakutulokset

  1. S

    Talo-, auto-, vauva- ja eläinkuume..Mikä avuksi pulmaan?

    Kun tuota valuuttapuolta ei ole tarpeeksi toteuttamaan näitä kuumeita.. :whistle: Kaksi ihanaa tytärtä on jo, mutta kun jotenkin vauvakuume on päässyt uudelleen yllättämään. Jos asiaa ajattelee järjellä, ei meille ole mitenkään järkevää yrittää kolmatta lasta miehen reissutyön vuoksi ja sen...
  2. S

    Kuinka kauan vauvan hormooninäpyt kestävät?

    Ja missä vaiheessa on selvinnyt, jos onkin atooppista ihoa tai allergiaa?? Onneksi huomenna on neuvola, kun olen alkanut epäilemään, ettei vauvan näpyt olekkaan pelkkiä hormooninäppyjä.. :/
  3. S

    Etunimet Top5!

    Eli listatkaapas mielestänne parhaita etunimiä tytöille ja pojille.
  4. S

    Mistä parhaat nimi-ideat?

    Tyttövauvalle olisi nimi hakusessa. Suositelkaa parhaita nimisivustoja. Eksyin kerran sellaiselle sivulle, jossa kone tarjotteli kahta tai kolmea nimeä valinnan mukaan, mutta en muista kuolemaksenikaan, mistä sellainen löytyy..auttakaa, please!
  5. S

    3 viikkoisen rytmistä

    Missä vaiheessa teette vauvalle iltapesut ja oletteko ottaneet jo tietyt rutiinit hoitopuuhissa vai menettekö vain vauvan ehdoilla? Meillä on näyttänyt muodostuvan selkeä rytmi vauvalle eli aamupäivä( 8-12) on pelkkää tissittelyä, sitten päikkäreille vaunuun 12-16 ja tuon neljän tunnin aikana...
  6. S

    Fuzzy Bunz, kuinka monta tarvitsisi alkuun?

    Ei kiitos linkkiä kestovaippainfon sivuille, siellä on liikaa tietoa.. Mietin tässä, tilaisinko reippaamman erän jo ennen vauvan syntymää vai tunnustelisinko alkuun muutamalla, kuinka homma toimii. Tarkoitus on lähinnä kotona ollessa pyrkiä kestoilemaan ja kylässä ja reissussa käyttää...
  7. S

    Jokos täällä oli juttua; Jennifer Lopez sai kaksoset!

    http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1491711
  8. S

    Suosittele hyvää imetyspaitaa ja mistä ostit sen?

    Siinäpä aihe tulikin. :) Ja tietty hinta kiinnostaa myös.
  9. S

    G: Mustat vai valkoiset imetysliivit?

    Kumpi ompi parempi? Näinkin syvällisiä ajatuksia näin puolen yön aikaan. ;)
  10. S

    Pärjääkö vastasyntynyt Herqules kuomurattailla ja jalkapeitteellä ilman kantokassia?

    Kokemuksia kuulisin mielellään, onko liian avonaiset rattaat, jos vauva on äitiyspakkauksen makuupussissa ja lisänä rattaiden oma jalkapeite?
  11. S

    Onkos toi Ninja hieman pyöristynyt?

    Mulla on vaan muistikuva naisesta niin luisevana ja aliravittuna jostain aikaisemmista kuvista, mutta nythän näyttää ihan normivartaloiselta. Katsoin jo samaa, kun oli vieraana G-pisteessä ja nyt laulaa Euroviisukarsinnoissa. Vai onko raskaana? Parempi joka tapauksessa noin, ettei ole pelkkää...
  12. S

    Äitiyspakkauksen vaatteiden pesusta...

    Kuinkas olette erotelleet tän nykyisen äitiyspakkauksen vaatteita pesuun? Värjäävätkö toisiaan kuinka helposti? Pesin jo 40 asteen pesua vaativat, mutta seuraavana olisi vuorossa 60 asteen pesu ja etenkin ne voimakkaammat vihreät arveluttavat..Hassua pestä niin pientä määrää kerralla, kun...
  13. S

    Tuntuu, että mun mahanahka ei veny!

    Rv 33+5 menossa ja parina iltana on tuntunut olo tosi pinkeältä. Vauva on ottanut ilmeisesti nyt kasvuspurtin tai venyttelee muuten vaan mahassa, joten tuntuu, että tila ei mahassa riitä millään ja nahka ei veny mukana. Maha on kivikova ja tunnen selkeästi vauvan muodotkin mahan päältä. Olen...
  14. S

    Katsoitteko Faktalta juttua viitosista?

    Olihan aika koskettava dogumentti etenkin näin raskaana ollessa, tosin mä odotan vain yhtä..
  15. S

    Saako Carmolis yrttitippoja ottaa raskauden aikana?

    On paha flunssa päällä ja jotain lievitystä vaivaan haluaisin. Muuna aikana olen saanut helpotuksen noista tipoista, mutta nyt raskauden aikana arveluttaa ottaa tippoja, kun paketissa ei ole mitään mainintaa asiasta.
  16. S

    Kuinka monella on jo Bolariipus käytössä?

    Ja onko siitä ollut hyötyä vauvan synnyttyä? Mietin tässä, tilaisinko Bolasydämen..mutta nyt sitä ei näytä olevan saatavana, ainakaan siellä, missä hinta on kohtuullinen postikuluineen.
  17. S

    5v ikäero, kannattaako ottaa äp?

    Tässä kuumeisesti pohdin, otetaanko äitiysavustus pakkauksena vai rahana. Lapsien ikäeroksi tulee reilu 5 vuotta ja esikoisen pakkaus jäi todella vähälle käytölle. Makuupussi, hoitoalusta, peitto, lämpömittari ja sakset olivat ehkä käytetyimmät. Vaaleankeltainen puku oli sopiva vasta...
  18. S

    Kuinka pysytte raskauslaskuissa mukana?

    Mä käyn tsekkaamassa viikot aina tolla kaksplussan laskurilla, mutta kuinka pysytte laskuissa mukana, monesko päivä on menossa raskausviikosta?(esim. 17+4) Ekassa raskaudessa olin niin tarkka kaikesta, mutta nyt taitaa mennä välillä ohi kaikki yksityiskohdat..
  19. S

    No, mielipiteitä BB-talon asukeista?

    Mitkä ensifiilikset?Jotkut varmaan jo ovat 24/7:lta seuranneet, mutta ne, ketkä tänään näkivät ekaa kertaa, mitäs mieltä porukasta? Mä katsoin välillä hieman suu auki joidenkin selitystä siinä ennen taloon menoa. Mä en varmaan ihan noin alkuun itsestäni laukoisi kaikkea noin innokkaasti...
  20. S

    Vettä sataa ropisee ja todella lujaa!

    Katosta kuuluu kova kohina, kun alkoi satamaan kaatamalla. Kyllä vasta kylvetyt nurmikon siemenet saavat kyytiä! :o

Yhteistyössä