Hakutulokset

  1. J

    Löytyiskö kavereita LÄNSI-VANTAALTA?

    Täällä 27v äiti etsis kavereita kyläilyyn, juoruiluun (hihi), shoppailuun (mm. kirppikset) sekä kaikenlaiseen muuhunkin mukavaan yhdessäoloon :) Lapsia löytyy 4: -02, 04, 06 ja 09. Olen kotona lasten kanssa ja välillä päivät tuntuu pitkiltä (vaikka todellakin tekemistä riittää tämän katraan...
  2. J

    Valkoiset huonekalut pojan huoneeseen?

    :)
  3. J

    Paljonko vois pyytää vanhasta kahden ist. pulpetista?

    Hyväkuntoinen sellainen olis ylimääräisenä, tai ei siis enää mahdu oikeen mihinkään. Pois en raskis sitä laittaa, mutta jos pakko on ni sit on :( Enkä nyt ihan ilmaseks raskis antaa. Et paljonko sellasesta vois pyytää? toki pyytäähän voi mitä vain, eriasia maksetaanko. Mutta mikä olis sellainen...
  4. J

    Suosittele silmänympärysvoidetta!

    Mikä olis hyvä merkki? (ja ikää 26v.)
  5. J

    Mikä rv teillä on alkanut pahoinvointi?

    Se inhottava inhottava pahoinvointi, niin millä viikoilla se alkoi teillä? Itse kun en oikein muista, saattoi olla n. rv 6 paikkeilla. Nyt rv 6 menossa ja niin toivon, että sitä pahoinvointia ei tulis ollenkaan. Alkaako se yleensä edes myöhemmin, vaikka rv 8-9?
  6. J

    Tulisitko hoitamaan mun lapsia ens la? :D

    Onkohan paikka väärä etsiä lapsenlikkaa, mutta muutakaan en tiedä :D Joka tapauksessa etsisin ens lauantaille klo n. 9.30 eteenpäin n. 4h hoitajaa kolmelle alle kouluikäiselle lapselle. Asutaan vantaan martinlaaksossa. Mahdollisesti jos kiinnostusta on, niin muulloinkin saattaa tarvista olla...
  7. J

    Löytyykö täältä tikareista tietäviä/kiinnostuneita?

    Mulla olis kolme vanhaa tikaria, jonka arvoa en tiedä. Minnehän niitä vois käydä kaupittelemassa? :) Jostain antiikkiliikkeistä olen kyselly, mutta ei ole ollut niiden kiinnostuksen kohteita tikarit..
  8. J

    Mistä prinsessa sisustusjuttuja?

    Nyt laittakaas kaikki paikat mistä kannattas ettii prinsessa sisustuskamaa, siis tätä tuhkimo.. no disney kuitenkin. Mattoa, verhoja, lamppua, tauluja jne. Neitille iskeny prinsessa villitys :D Saa huone vaihtaa tyyliä, retro kama veks :D Anttila ja kodinykkönen tutkittu, siel oli vaan...
  9. J

    Pakun vuokrauksesta (pk-seutu)

    Osaisitteko vinkata jotain hyvää ja edullista pakettiauto vuokraamoa? Asutaan länsi-vantaalla. Googlettanu olen, enkä oikeen löydä 'sopivaa' :whistle: :(
  10. J

    Te jotka olette itse tehneet tauluja, kysymys teille :)

    Niin, elikkä kyseessä siis kangastaulut (laittamalla kankaan kehyksen/tms päälle). Niin, oletteko käyttäneet niitä valkoisia taulupohjia/maalaustaulua siihen vai mitä? Itse olen niitä käyttänyt ja nyt tarvis sellaisen tosi iiiison, mutta mistä? Ajattelin myös styroksia kokeilla, mutta mistä...
  11. J

    Onko kirpparit auki huomenna?

    pk-seudun kirpparit lähinnä niinku :) Tietääkö kukaan tarkemmin?
  12. J

    Myyrmäki tietäjät

    Tiedättekö onko myrtsis taidekauppaa? tai ylipäänsä sellasta kauppaa mistä saa maalaustauluja, sellasia tosi isoja?
  13. J

    Mistä tilata vaatekaappi?

    siis että sais vielä osamaksulla :D Ei ole rahaa ostaa kaupasta ja maksaa käteisellä, eikä korttejaan ole/eikä saada. Ei ole hobbyhallilla, ei josef., ei ellos. Kirppareiltakaan ei ole löytynyt. Jelppikää! =)
  14. J

    Akupunktio raskauspahoinvointiin

    http://yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=terveys&osannimi=hyvaolo_vauva&jutunid=3177 Onko kenelläkään teistä kokemusta tälläisesta?
  15. J

    1v. kuvaus Vantaalla

    Sanokaas hyviä (halpoja ;)) paikkoja,tai voihan ne olla muuallakin päin pk-seutua.Asutaan kuitenkin martsaris. Kiitos :)
  16. J

    Ketään jolle tehty luunsiirto? (luuduttaminen)

    Eli mulla tilanne,että vanha murtuma ei ole luutunut kunnolla,joten siihen siirretään luuta toisesta kohti ja se yritetään luuduttaa. Olis kiva kuulla kokemuksia,jos jollain on tehty vastaavaa :) Meinaa vähä jänskättää...
  17. J

    Löytyskö martinlaaksosta (tai läheltä) perhettä,joka..

    tarvis joskus lapsilleen hoitajaa?muutamaksi tunniksi,päiväksi tai joskus vaikka yöksi? Täällä perhe,joka tarvis joskus ja etsin siis sellasta perhettä joka joskus ottas nämä meidän muksut hoitoon (tai tulis meille) ja vastavuoroisesti kun te tarvitte,niin me otettas teidän lapset meille...
  18. J

    Mistä styroksia?

    Nyt ei leikkaa ollenkaan,että mistä sitä saa ostettua?Sellasta joku 2-3cm paksua.
  19. J

    Olisiko vapaaehtoista? ;)

    Eli meidän tuoli tarvis uuden päällyskankaan,tosi helpohko ompelutyö.Itse sitä en kuitenkaan osaa tehdä :( Ja kun vielä kiiruskin olisi,eli viikon päästä pitäs olla valmis.Asutaan vantaan martinlaaksossa,tuoliahan pitäs tulla katsoo/ottaa mittoja yms.Oisko halukkaita ottaa hommaa vastaan...
  20. J

    Lähtisitkö yrittäjäksi?

    Jos kuviteltas et tulis tilaisuus lähteä yrittäjäksi firmaan,joka on pyörinyt viimeset 20v. yhden ihmisen johdolla ja nyt tämä henkilö pyytäs sua kaveriksi.Ja vielä semmonen ala,joka sua kiinnostas tosi paljon.Mitä tekisit? Ja miksi lähtisit?tai miksi et?

Yhteistyössä