Hakutulokset

  1. T

    Oletteko huomanneet et vauvan liikkeet ois "hiljenneet" juuri ennen synnytystä??

    Eli otsikossa jo kymysys tulikin... itelläni jo kolme synnytystä takana, mutta aikaa niistä jo viimisimmästäkin melki 5v ja sekin käynnistettiin .. Ihme olo ollu ny pari päivää ja vauvakin rauhallinen... kohdunsuu oli viikko sitten auki 1cm, pehmeä ja kanavaa jäjellä 0,5-1cm ... Vaavi rt:ssa...
  2. T

    G: vauvan painoarvio ja rv:t

    Laitetaanko vähän tälleen erikseen vauvojen painoarvioita eri raskausviikoilla niin on helpompi hakee / vertailla .. ei tarvi kaikkien kuukausien pinoja läpikäydä... :whistle: Eli mulla oli rv 29+0 vauvan painoarvio n.1,3kg t-rex 31+3
  3. T

    G: rv:t ja rauta-arvot

    Laitetaans pinoa rauta-arvoista... mulla viime neuvolassa rv24 ja 111 (lähtö 133)
  4. T

    G: Kylmä sota vai räiskyvä tulitus??

    Täältä "kylmän sodan" keskeltä aattelin kysästä muitten "tappelu"-meininkejä... :wave: Jos siis riitelette puolisonne kanssa niin selvitättekö asiat heti vai jääkö asia muhimaan, josta huomauttelette tilaisuuden tullen? Vai pidättekö mykkäkoulua kunnes toinen sen lopettaa joko anteeksi...
  5. T

    Odotuksen onnellisuus..

    taustailen enemmänkin, mut välillä tulee kirjotuspuuskia.. Odottelen neljättä sekä odottamisen ihanuutta,,, Alkuraskaudessa ei vaivannut kuin väsy, eikä sekään liikoja. Olen oikeastaan aina voinut raskauksissani todella hyvin ja selvinnyt ilman vaivoja. Nyt tässä raskaudessa huolettaa...
  6. T

    äitiysloman alkaminen...

    Ajattelin täältä löytää tiedon helpommin.. täällä varmaan on joku joka just on jääny.. :D Yritin tuolta kelan sivuilta löytää tietoa... äitiyslomanhan saa aloittaa aikasintaan 50 arkipäivää ja viimeistään 30 päivää ennen laskettua aikaa.. mut kun siinä lukee arkipäivää niin laskeeko kela myös...
  7. T

    pakkaus vai raha?

    Kuinka moni meinaa ottaa pakkauksen?? Ite oon aatellu rahaan päätymistä, paljonkohan muuten lienee?? Kolmelle oon ottanu pakkauksen ja ei sieltä oo oikein tullu käytettyä kuin haalaria ja harsoja! Se pahvilaatikko ois kyllä hyvä säilytyslaatikkona.. :whistle:

Yhteistyössä