Hakutulokset

  1. M

    BXO ja ympärileikkaus..........sairaudesta johtuva ympärileikkaus

    Onko muita pieniä poikia joilla todettu BXO ja jouduttu tekemään ympärileikkaus? Miten tuo BXO, onko jouduttu vielä hoitamaan ympärileikkauksen jälkeen? Miten lapsi on parantunut leikkauksesta? Meillä lapsi ei hyväksy uutta ulkonäköä ja ei edes halua katsoa? Miten tässä voisi auttaa?
  2. M

    Lapsireuma- nopeasti tarvittaisiin tietoa!!!!

    Saimme diagnoosin lapsireuma viime viikolla. Polvessa on ärhäkkä tulehdus ja moni liikuntalaji on kielletty. Kaipaisin vinkkejä lajeista mitä näin talvella voisi esim. koulussa harrastaa ja muutenkin. Kaipaisin myös tietoa eri etuuksista.
  3. M

    Videokameran hankintaan tietoa tarvittais

    olisi tarkoitus ostaa uusi videokamera, mut ongelma on ett minkälainen? Mitä pitää ottaa huomioon kameraa ostettaessa? Tarkoitus on kuvata ihan vain kotikäyttöön ja luultavasti itse niitä sitten editoin. Onko näistä alle 300 euron kameroista mihinkään? Kokemuksia!
  4. M

    Lasten reuma - apua tarvitaan

    Mitenkä teillä lapsen reuma alkoi oireilla? Minkä ikäisenä ja mitkä olivat ensimmäiset oireet? Kuinka kauan meni diagnoosin saamisessa? Näkyykö lapsella reumatekijä veressä?
  5. M

    nopea painon nousu

    Tämä on aivan käsittämätöntä. Olen lihonut vuodessa noin 8 kiloa. Nyt viimeisen viikon aikana 4 kiloa. Tämän täytyy olla mahdotonta. Perjantai aamulla puntari näytti 86 ja tänään 88. Kaiken huippu tässä on että olen katstonut mitä suuhuni laitan ja viimeisen vuoden aikana olen alkanut...
  6. M

    matala afos arvo lapsella

    Osaisiko joku minulle selventää mitä tarkoittaa matala afos arvo? Meillä seurataan juuri näitä afosarvoja, koska ne ovat matalat. Lapsi on 7 vuotias ja viimeisessä mittauksessa arvo oli 78, kaikki muut verikokeet ovat olleet kunnossa.
  7. M

    30-kriisi vai kadotetun nuoruuden etsimistä?

    Olen naimisissa teinirakkauteni kanssa. Ei muita mies kokemuksia kuin mieheni. Kaikki periaatteessa hyvin, mutta.... Sain nuorena lapset ja nyt lapset jo niin isoja että voi mennä. Silloin kun lapset olivat pieniä, mieheni meni ja oli aika vähän kotona. Nyt minä menisin ja mies tyytyy kotona...
  8. M

    Liikunta tunnin jäkeen suihkuun

    Kyse on kakkosluokkalaisesta lapsesta. Liikunta tunti on viimeinen tunti ja sen jälkeen lapsi lähtee pyöräilemään kolmen kilometrin matkan kotiin. Äitinä olen sitä mieltä että lapsi ei saa mennä suihkuun kuin vasta kotona. Liikuntatunnin jälkeen toki kainalot, kasvot, kädet huuhdellaan, mutta ei...

Yhteistyössä