Hakutulokset

  1. P E P P I PITKÄTOSSU

    Mikä makuelämys siideriä ja....

    Irtokarkkeja. Vau ostin tollasen Kopparberg vadelman makuisen siidukan. Ja kyytipojaksi candykingejä. Joo j oli ihan pakko jakaa tämäkin tieto teidän kanssa :p
  2. P E P P I PITKÄTOSSU

    Kuinka paljon "törsäät" itseesi?

    Eli kun törsäät, niin laitatko kunnolla haisemaan? Vai hemmoteletko itseäsi esim. säännöllisesti kuukausittain? Itse käyn kampaajalla 2-3 krt vuodessa. Nyt sitten oikein repäisin hemmottelujen sarjan. Viikko sitten olin kulmien käsittelyssä. Ja perjantaina menen ensimmäisen kerran...
  3. P E P P I PITKÄTOSSU

    Pino heille jotka ei kerää kalliita astiasarjoja :)

    No mä en kerää. Mun kaapit pursuaa kaikenlaisia erilaisia kippoja ja kuppeja, joille ei edes ole paria. Ostelen astioita hetken mielijohteesta, sekä jos tykästyn johonkin. Astioita on joskus liian vähän, ja joskus tuntuu että niitä on liikoja. Jotkut spesiaalikipotkin keräävät pölyjä, ja saa...
  4. P E P P I PITKÄTOSSU

    Minkälaisia hoitoja kampaajat tekevät?

    Ennenvanhaan oli hevoskuurin nimellä oleva hiushoito. Kenties joku hiusnaamio, tai syväpuhdistava? Värejä kirkastavaa? Kertokaas nyt tietämättömälle. Viitsis alkaa kampaamoihin soittelemaan, kun täällä saa ihan yhtä reaaliajassa tiedon. Tekevätkö ihan pelkän päähieronnan muista nyt millä...
  5. P E P P I PITKÄTOSSU

    Tämän se nautintoaineiden poisjättäminen teki?

    Eli kaksi viikkoa sitten luovuin kahvista. Ja viime perjantaina tupakasta. Nyt on aineenvaihdunta tyssännyt totaalisesti. Kuin joka paikka olis pumpattu ilmaa täyteen. Nahat tursuili tänään avokkaista, kun kintut ei enää mahtunu kenkään. Kait nää on oireita jotka ajan kanssa helpottaa...
  6. P E P P I PITKÄTOSSU

    Mikä on hb-arvosi?

    Mulla oli nuorena ala-asteella hb 158. Nyt just viikko sitten kun otettiin kokeita, niin se oli 147. Että ei ainainen väsymys ainakaan liian matalasta hb.stä johtunut. :D
  7. P E P P I PITKÄTOSSU

    Onko muita tupakkalakkolaisia, siis tyyliin tupakatta esim. muutaman päivän?

    Mä poltin vimeperjantaina sen "viimisen" tupakan. Pakko myöntää että kaks tupakkaa tuli eilen vedettyä, kun kiehu yhen sukulaisen kanssa vängätessä. Sen jälkeen en ole taas tupakkaan koskenut. Ostin nicorette-purkkaa, tosin niistä tulee jotenkin huono olo. Ostin sitten kaikenlaisia...
  8. P E P P I PITKÄTOSSU

    Millaisen "käsilaukun" mitäsnytten leidit omistaa?

    Tänään haahuilin ja kiertelin laukkukaupoilla. Mutta olivat niin aneemisia ja rumia. Nuorin poika mulla olikin makutuomarina, mutta ei löytynyt ei. Mulla on ollut sellainen pieni selkäreppu, ja se on siitä hyvä että kädet jää vapaaksi. Kun en ihan lämepene olkalaukuillekkaan, kun on niin kaposet...
  9. P E P P I PITKÄTOSSU

    Mietin että millä palkitsisin itseäni aina viikon välein kun rahaakin jää säästöön enempi

    Kun perjantaina klo 12 olen viimeksi polttanut. Olen tässä koko kesän vetkutellut, ja puhuin perjantaina äitini kanssa. Hitto jos se sai 10 vuoden polttelun jälkeen itsensä olemaan polttamatta, ja mä vasta kolmisen vuotta sauhutellut. Viikossa menee tupakkaan kuitenkin jonkinverran. Ajattelin...
  10. P E P P I PITKÄTOSSU

    Mikä on rajuinta mitä oot tehnyt hiuksilles?

    Mä taisin tehdä koko elämäni aikana radikaaleimman, kun vedettiin kolmisen vuotta sitten kolmen millin siiliksi :D .
  11. P E P P I PITKÄTOSSU

    Muualla vielä lapset valveilla ja ukko unten mailla?

    Mä käkin koneen äärellä ja vilkuilen tuota CSI-sarjaa. Lapset vielä puuhastelee huoneissaan. Ukko "sahannut hirsiä" kohta jo kaks tuntia.
  12. P E P P I PITKÄTOSSU

    Käyttääkö kukaan apteekin Sebamed-tuotteita?

    Törmäsin just verkkoapteekin sivuihin missä oli lista noista tuotteista. Joskus nuorempana käytin kyseistä tuotetta vallan. Silloin sitä ei ollut saatavilla kuin yhtä pesuainetta, ja se kävi koko kehon pesuun, ihan hiuksia myöden. Huomasin että tuotesarjaan on tullut myös kosteusvoide koko...
  13. P E P P I PITKÄTOSSU

    Minkämerkkisiä autoja palstailijoilta löytyy?

    Meillä oltu vuosi ilman autoa. On hyvät yhteydet jokapaikkaan että ollut aikaisemmin harkinnanvarainen asia, mutta kun noita työkuvioita muuttunut niin fillari ei enää riitä. Huomenna pitäisi hääpäivän kunniaksi ostaa joku menopeli/kauppakassi. Merkki ihan vielä hakusessa. Mutta pääasia että...
  14. P E P P I PITKÄTOSSU

    Apua huomenna on 13pvä ja perjantai...

    Ja meillä on miehen kanssa hääpäivä. Saas nähdä ettei mitään kamalaa tapahdu. *koputtaa maalaamatonta puuta* :D
  15. P E P P I PITKÄTOSSU

    Haluaisitko olla hoikka, ja miksi?

    Haluaisin. Löytäisi helposti vaatteita. Hivelisi itsetuntoa. Ja miehen silmissä olis ihana olla hento, tyyliä heittäis vain olalle ja se olis menoa. :D Aitoa luolamiestyyliä.
  16. P E P P I PITKÄTOSSU

    Mitä tavaroita miehenne hukkaavat? -turhis-

    Meillä mies hukkaa säännöllisesti puhelimensa ja silmälasinsa. Puhelinta pitää kuin "kukkaa kämmenellä", mutta kummasti se sujahtaa minne sattuu. Sama silmälasien kohdalla, ei siis tietoisesti jätä minne sattuu, mutta etsintäpartio tarvitaan aina iltaisin. Eikä ota uskoakseen kun sanon sille...
  17. P E P P I PITKÄTOSSU

    Tuosta tyttöjen/poikien vaatetuksesta tuli mieleen että jos lapsi näyttääkin tytöltä

    Hassu otsikko mutta menköön. Tuli mieleeni vaatteista, että pitääkö kukaan outona jos tyttö ei haluakaan sitä rimpsumekkoa, vaan haluaa pukeutua poikamaisesti. Kukaan ei silloin ihmettele, vaan naurahdetaan hyväntahtoisesti tuota söpöä poikatyttöä. Mutta söpöä ei kaikkien mielestä sitten enää...
  18. P E P P I PITKÄTOSSU

    Nyt alkas kahvilakko! -turhis-

    Eli tervetuloa päänsärky ja muut oireet. Ajattelin ensin lopettaa kuppikokoa vähentämällä, mutta lopetin sitten kertalaakista. Uskottelin itselleni viimeiset pari vuotta etten herää ilman tuota kahviannostani. Aina ennen olen "sylkenyt kuppiin", eli opettelin tuon kahvinjuonnin vasta "isona...
  19. P E P P I PITKÄTOSSU

    Hälytintä ei poistettu kaupassa

    Käytiin kaupoilla äsken, ja ihmettelin kun meidän kohdalla turvaportti pärähti. Olin kassalla maksamassa ja ihmettelin että osuiko meidän kohdalle. Olin itse vielä turvaportin sisällä, että ajattelin että saattaahan ne joskus vingahtaa. No menin pakkaamaan ostokset ja lähdin polkemaan kotiin...
  20. P E P P I PITKÄTOSSU

    Kerro tapahtuma jolloin tuntui että maailma pysähtyy, ja kaikki menee kuin hidastetussa elokuvassa

    Itselläni näitä tapahtumia on ollut useampi, ja kaikki liittyvät jollain tavalla lapsiin. Yksi tapahtuma on yli muiden, kun olin n.30 raskausviikolla. Ja olin miehen ruokatunnin jälkeen päättänyt että vedän hiukan hellaa ulos, ja pyyhin sitä seinämää. Noh sain hellan ulos ja rätti kädessä...

Yhteistyössä