Hakutulokset

  1. Tea84

    Pienenä päiväkotiin

    Niin, elikkäs haluaisin hiukan muidenkin kokemuksia että miten on sujunut jos vauva on mennyt pienenä päiväkotiin? Ja miten äiti/isä on pärjännyt asian kanssa? Meillä on tilanne se että äitiyslomat on pidetty ja olen kesälomalla tällä hetkellä. Paluu töihin olisi 10.7 ja poika on silloin...
  2. Tea84

    Paljon kysymyksiä...

    Toivottavasti joku on viisaampi kuin minä.. =) Te jotka teette itse vauvalle soseet, niin miten säilytätte ne? Pakasteessa, mutta minkälaisessa astiassa? Kauanko säilyy jääkaapissa jos ei ole pakastettu ollenkaan? Mitä lihoja/kaloja käytätte? Voiko käyttää pakastettuja parsakaaleja...
  3. Tea84

    Pieniä vaatteita!

    Hei kaikille! Kyselen tätäkin kautta josko täälläkin on joku joka tuskailee minne laittaa pieniä vauvan vaatteita... Olemme ystävieni kanssa keränneet alle 60cm vaatteita lahjoitettavaksi Oulun yliopistolliseen sairaalaan synnyttäneiden osastolle. Mikäli sinulta löytyy, ja ihan muutamakin vaate...
  4. Tea84

    Nuhassa ulos?

    Voiko nukuttaa ulkona vaunuissa vaikka on pikkuisen nuhainen? Ei kuumetta ja nuhakaan ei hirmu paha ole...vielä... :/ Ei meinaa sisällä nukkua millään niin mietin onko haittaa tuosta nuhasta.. Jos viisaammat valistaisi! :wave:
  5. Tea84

    Maidon luovuttaminen!!

    Onko kenelläkään kokemusta maidon luovuttamisesta/myymisestä sairaalaan? Minulla kun nyt alkoi tätä maitoa tulla ihan yli omien tarpeiden eikä raskis heittää hukkaankaan, niin alkoi moinen kiinnostaa... Paljonko maitoa "pitää" tulla, tai onko siis jotain vähimmäis määrää mitä voi luovuttaa? Ja...
  6. Tea84

    Pumpattu maito

    Niin miten on, voinko yhdistää pakastettua esim 9pvä ja 11 pvä pumpattua maitoa samaan pulloon sulatuksen jälkeen? Alkaa olla pakasteessa monta pussia jossa on vaikka vain 50ml niin kai niitä saa yhdistellä kun poika syö enemmän kerralla? Ja jos lämmitän vaikka 120ml maitoa eikä syö kaikkia...
  7. Tea84

    Section jälkeen...

    Kuinkas pian sitä uskaltaa section jälkeen ruveta sievästi vaunuttelemaan ja muutenkin liikkumaan? Selvää vastausta en sairaalasta saanut ja neukkatäti käski vain ottaa iisisti... Tikit poistettiin maanantaina ja kovasti jo vaunuilemaan tekis mieli...Haava on parantunu hyvin, kipulääkettä ei ole...
  8. Tea84

    Esikoisen koko

    Itseni on alkanut kovasti mietityttää, kun tuntuu ettei ole mitään "toivoa" pitkiin aikoihin päästä synnyttämään, että minkä kokoseksi ehtii kasvaa.. Rv 36+2 tehtiin ultralla kokoarvio 2.9kg joten huolettaa jos viikkokausia kasvaa vielä että on reilusti yli 4kg!!! Minkä kokoisia esikoisia muut...

Yhteistyössä