Hakutulokset

  1. S

    kuva profiiliin, mutta miten??

    Siis auttakaa nyt "tekniikan ihmelasta" kun teen just niin kuin käsketään enkä siitä huolimatta saa laitettua kuvaa profiiliin eli mitä mun pitää tehdä toisin kuin käsketään että se onnistuu? Niin ja miten tänne muuten saa liitettyä kuvia?
  2. S

    Sokerittomalle ruokavaliolle !

    Olisko kukaan kiinnostunut lähtemään mukaan sokerittomalle ruokavaliolle? Mä olin viime lokakuussa ensin 10pv ihan ilman sokeria (ainut makea oli valion sokeroimaton keitto) ja sen jälkeen jouluun asti viikot ilman sokeria ja viikonloppuisin vain herkuttelin. Alkuun se oli aikasta vaikeaa kun...
  3. S

    apua, meen huomenna töihin!!!

    Siis en oo ollu reiluun 3vuoteen päivääkään töissä ja huomenna pitäis mennä kahdeksaksi... Mua jännittää kyllä aika vietävästi |O ...
  4. S

    Influenssarokotus astmaatikolle

    Otatteko astmaatikko lapsillenne influenssarokotteen? Ja jos ootte jo aikaisempina vuosina ottaneet, onko tehonnut ettei influenssaa ole tullut? Oon tässä miettinyt sitä tuon 8v:n kohdalla. On kyllä aina tavallistenkin flunssien jälkeen pitkään vaikeampi vaihe astmassa ja tämä syksy on ollut...
  5. S

    Uusien ruoka-aineiden kokeilu nirsolle allergikolle

    Meillä on poika 2v5kk joka on allerginen viljoille, perunalle, porkkanalle, soijalle jne. Maito on käynyt kesästä asti. Ongelmana on siis se että poika on nirso, johtuu varmaan ainakin osittain siitä että on niin monelle ruoka-aineelle ollut allerginen että sallittuja makuja on ollut tosi vähän...
  6. S

    kehtaanko lähteä??

    Siis kehtaanko lähteä johonkin kuntojuoksu tapahtumaan juoksemaan kuntokymppiä tai 1/4maratonia kun siihen tulee kulumaan aikaa sellaiset vähintään 1h 30min? Kattelin tuossa äsken netistä noiden matkojen tuloksia niin mahtaakohan järjestäjät edes jaksaa odottaa mua maaliin kun muut on tullu jo...
  7. S

    kaloreista ja kiloista

    Osaisko joku kertoa paljonko vähemmän pitää syödä kuin kuluttaa että paino putoaa esim. puoli kiloa viikossa??

Yhteistyössä