Hakutulokset

  1. L

    Sovitaanko, että jos avaat tämän viestin, joudut kirjottaan tänne vitsin?

    Mä aloitan... Kaksi kaverusta lähti autoretkelle ja pelkääjänpaikalla istuva änkytti. He tulivat ensimmäiseen risteykseen ja änkyttävä kaveri totesti: "Sa-sa-saa mennä". Matka jatkui ja tuli toinen risteys vastaan ja taas änkyttävä kaveri totesi: "Sa-sa-saa mennä". Matka jatkui ja tuli...
  2. L

    Asiaa!! Älkää vanhemmat hukuttako lapsianne leluihin!

    http://www.iltalehti.fi/perhe/200803277399267_pr.shtml
  3. L

    fiksuhuuto, ootteko kokeilleet?

    www.fiksuhuuto.fi Kokemuksia?
  4. L

    - Ja sitten sää. - Ai mää, vai?

    http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=29&t=570&a=4913 Ehhehhee....:D
  5. L

    Millaisia tunteita teillä on herännyt ex-kuopusta kohtaan, kun uusi vauva on tullut taloon?

    Meille syntyi toinen lapsi, ja olen hieman hämilläni niistä tunteista, joita minulla on nyt vanhempaa lasta kohtaan. Rakastin ennen aivan täysillä esikoista, mutta nyt vauvan myötä olen alkanut "vieroksua" esikoista, ja tuntuu että olen kurkkua myöten täynnä sen juttuja ja haluaisin keskittyä...
  6. L

    Synnyttäneet: kuinka monta neuvolakäyntiä kertyi äitiyskorttiin raskausajalta?

    Pistetääs tällainen gallup varsin pystyyn! Eli kuinka monta merkintää raskauden ajalta kertyi neuvolakorttiisi? (Kuinka monta käyntiä siis neuvolassa, äippäpolilla, tms, jossa merkintä äitiyskorttiin laitetaan?) Olisi kiva vertailla hieman raskausajan seurantaa muiden kanssa! Itselläni...
  7. L

    Raskausmyrkytys ja siihen liittyvä ylävatsakipu

    Jostakin luin, että raskausmyrkytykseen voi liittyä ylävatsakipua. Onko kenelläkään tietoa, millaisesta kivusta silloin on kyse? Mulla on muutamien oireiden perusteella kehittymässä raskausmyrkytys, mutta nuo ylävatsakivut tuntuvat enemmän sellaiselta kohdun venymiskivuilta. Vai liittyykö ne...
  8. L

    Millä saatte tarranjäljen pois huonekalusta?

    Tytön sängyssä on muutama tarranjälki (siis sitä liimaa jäänyt, kun tarra otettu pois). Miten mä saisin ne pois vahingoittamatta maalipintaa? Voiko joku tosi ärhäkkä puhdistusaine vahingoittaa maalipintaa? Kokemuksia? :wave:
  9. L

    www.jouluradio.fi

    Hyvää joulumusiikkia netistä ja radiosta kuunneltavaksi! :wave: http://www.jouluradio.fi/
  10. L

    Mikä saa synnytyksen käynnistymään? Siis lääketieteellinen selitys sille, miksi vauva alkaa syntyä?

    Mä en ole oikeen perillä, että mikä ne supistukset saa alkamaan tai lapsivedet menemään. Ilmeisesti se hormoni, joka synnytyksen käynnistää, on kuitenkin selvitetty, koska synnytys voidaan käynnistää keinotekoisesti sillä hormoonilla. Osaako joku viisaampi neuvoa? Vai onko sillä vauvalla...
  11. L

    G: Pitikö painoarvio paikkaansa?

    Jos vauvallesi tehtiin painoarvio ennen synnytystä, pitikö se paikkaansa?
  12. L

    Tuuleeko avaruudessa?

    Ja jos tuulee, niin mikä niitä ilmoja siellä liikuttelee?
  13. L

    Mikä on elvytyskielto?

    Voiko jollakin ihmisellä olla sellainen? Miksi? Kuka sen määrää? Millä perusteilla? Onko se ehdoton? Mitä seuraa, jos ei sitä tottele? Kenelle sellainen voidaan määrätä? Onko se yleinen? *ihan ymmällään*
  14. L

    Missä nettikaupassa mä voisin purkaa turhautumista?

    Mä en halua mennä nukkumaan, kun olen miehelle niin kärttyinen... Ajattelin, että voisin ajankuluksi shoppailla jossain nettikaupassa... Suositelkaa jotain! Mä en varsinaisesti tarvi mitään... :p
  15. L

    Vinkkejä keskuspölynimurin ostoon!

    Pitäisi tilata joku keskuspölynimuri uuteen kotiin. Mistä tietää mikä on hyvä hinta-/laatusuhteeltaa? Mistä kannattaa tilata? Voiko keskuspölynimurin hintoja kilpailuttaa? Mitä kannattaa ottaa huomioon imuria ostaessa? Mitä kaikkia merkkejä onkaan olemassa? Eva, Puzer, Allaway...
  16. L

    Äidin sokerinhimo, raskausdiabetes ja vauvan koko...valaiskaa mua!

    Mua huolestuttaa tämä jatkuva sokerinhimo ja mussuttaminen, mikä mulle on tullut tavaksi tässä raskaudessa. Pariin kertaan multa on mitattu verensokeri, mutta arvot on olleet aivan normaalit. Olen hoikka, mutta nyt raskausaikana kiloja on kertynyt jo yli kymmenen, vaikka raskaus on vasta hieman...
  17. L

    Kukko ja kana kylvyssä...miten jatkuu?

    Muistan, että meni jotenkin näin: Kukko ja kana kylvyssä olivat samassa ammeessa. Kukko pesi kanan selkää.... Mutta sitten en muista muuta. Muistaako joku?
  18. L

    Kertokaa joku myönteisiä kokemuksia anopeista...onko niitä?

    Mulla taas meinaa alkaa ahistaa tuo anoppi.... Jotta en näkisi kaikkia maailman anoppeja samanlaisina, niin kertokaa jotain hyviäkin kokemuksia anopeista.. :D
  19. L

    Pitikö sinun kohdalla paikkansa? Jos vauva masussa vilkas, niin on myös synnyttyään vilkas?

    Meillä eka lapsi oli masussa rauhallinen ja oli vauvana myös rauhallinen. Nyt toinen on masussa ja pitää MIELETÖNTÄ jumppaa koko ajan. Siksi alkoikin kiinnostaa, että voisiko masuasukin liikkeistä jo päätellä jotain sen tulvasta luonteesta? Kaikki vastaamaan! :wave:
  20. L

    Uijuijui...kuutosvauvat!

    http://www.maschemiracles.com/ Aivan suloisia! :heart:

Yhteistyössä