Hakutulokset

  1. S

    Asunto löytyi, oma myymättä

    Miten siis toimitaan tälläisessa tilanteessa? Eli kun oma asunto on vielä myymättä ja löydettiin sopiva uusi asunto. Lähinnä siis tarkoitan uuden asunnon kaupantekoa ja maksua, joka on mahdollista suorittaa vasta kun vanha on myyty. Maksetaanko ensiksi siis käsiraha ja yritetään sopia...
  2. S

    mitä maitoa?

    Meillä on vuoden ikäinen pikku taapero ja enää ei tuttelia saa vaan tavallista maitoa. Juodaan koko perhe rasvatonta maitoa, eikös se ole hyvä juoma taaperollekin? Vai annatteko kevytmaitoa? Vai onko sillä väliä? =)
  3. S

    TUKIVYÖ SYNNYTYKSEN JÄLKEEN

    Oletteko käyttäneet tukivyötä/korsettia tmv. synnytyksen jälkeen auttamaan vatsan palautumisessa? Jos olette, mistä ootte sen hankkineet? Niitähän on olemassa sellaisia tukialushousuja ihan kauppojen alusvaateosastoilla, mutta eivät taida olla kovinkaan kivoja jälkivuodon takia. Onko kellään...
  4. S

    ???

    kuinka kauan yleensä kestää että uudesta ruoka-aineesta tulee joitain oireita, esim. ihottumaa jos on allerginen kyseiselle ruoka-aineelle? eikös sen luulis pian oireilevan? :\|
  5. S

    maitoruvesta

    onko maitorupi siis sellasta kuivaa, punoittavaa läikkää kasvoissa? vai millasta? ja mikä rasva siihen parhaiten teillä on auttanut? :wave:
  6. S

    maissi

    olen antanut vauvalle, 4,5kk nyt kolmena päivänä maissisosetta. mitään iho-oireita ei ole tullut, mut vauva on kakannut pian syömisen jälkeen joka kerta. kakka on samanlaista kuin ennenkin eikä itke vatsavaivoja. onko vain sattumaa että vauva kakkaa maissia syötyään vai voiko olla ettei se sopis...
  7. S

    uimaan

    minkä ikäisen lapsen päästätte uimaan yksin tai kaverin kanssa? siis ette vanhemmat ole uimarannalla mukana... :wave:
  8. S

    rahasta

    mua ahdistaa kun rahat ei tunnu riittävän mihinkään :'( meillä 3 kk vauva, mies on yksityisyrittäjä. miehen rahat menee lainanmaksuun ym. yrityksen kuluihin. musta tuntuu että minä elätän perheen omilla huimilla tuloillani... siis vanhempainrahalla :kieh: lapsille pitäis ostaa vaatetta, yksi...
  9. S

    Vauvapulkka

    Vieläkö on olemassa ns. vauvapulkka? Eli pienen pieni pulkka, jossa korkea selkänoja, kenties turvavyö. Eipä ole sattunut silmiini.

Yhteistyössä