Hakutulokset

  1. HessunMamma

    irc -pinoo ! :)

    Ja jälleenkerran irc -pinoa kehiin! :D Mukava nähdä kuvia nimimerkkien takaa. Omat löytyy samalla nimimerkillä kuin täällä.
  2. HessunMamma

    irc -galleria pinoa !

    Tänne ny linkkejä ja nimimerkkejä :D Meitiltä löytyy tuosta: http://irc-galleria.net/view.php?nick=HessunMamma Saapi laittaa kommenttia :)
  3. HessunMamma

    Parturiin 2v:n kanssa !

    Onko muut käyttäny pieniä lapsia jo parturissa? Miten ovat antaneet leikata hiukset? Meillä olis perjantaina meno pojan kanssa hiustenleikkuuseen, vähän jännittää miten menee. Ei kai se auta ku lahjoa poika istumaan kiltisti paikallaan :whistle: On nimittäin sellanen viikari että.. Itse olen...
  4. HessunMamma

    Uusia ystäviä

    ..Kaipailisin uusia tuttavuuksia täältä Oulun suunnalta, kenen kanssa käydä kävelyllä, kaupungilla, leikkipuistoissa, kyläilemässä.. Vasta ollaan Ouluun muutettu enkö oikeastaan tunne juuri ketään.. Poika 2v olisi varmasti myös iloinen uusista kavereista :heart:
  5. HessunMamma

    Ollaanko muualla kipeitä ?

    Meillä 2v pojalla nousi eilen kuume yli 39 asteeseen ja tämän päivän on kuumetta ollut jonkin verran.. Räkä on valunu jo parisen viikkoa. Kohtuu hyvin on silti syönyt ja juonut paljon. On se vaan niin surullista katseltavaa, kun oma lapsi sairastaa :(. Poika on muutenkin tosi harvoin kipeänä.
  6. HessunMamma

    Rakkautta ensisilmäyksellä(kö)?

    Eli miten ja missä tapasitte miehenne kanssa? Noo, mie olen vähän tylsä, mut yläasteella tutustuttiin :heart:
  7. HessunMamma

    Lempiruokanne?

    Kun täällä aina kysellään lasten lempiruokia yms niin laitetaas mikä on meidän lempparia :D Itse tykkään salaateista, lihapullat, kana kaikessa muodossa sekä tietty kaikki roskaruoka ;)
  8. HessunMamma

    Mitä lehtiä teille tulee ?

    Meille tulee tällä hetkellä Meidän perhe, aku ankka ja joku metsästys -lehti.. Haluaisin taas Kaksplussan tai Vauvan, mutta vaihtelu virkistää :)
  9. HessunMamma

    Äidin vai isän näköinen

    Onko teillä lapset enemmän sinun vai miehesi näköisiä ? Entä onko lapsella/lapsilla jokin piirre, jota teillä kummallakaan ei ole? Meillä poika on kuin isänsä kopio! Ja punanen tukka. Sitä ei ole kummankaan lähisuvuissa..
  10. HessunMamma

    Kertokaa itsestänne/perheestänne.

    Heips! Olen suhtkoht uusi täällä ja olisi kiva kuulla ketä täällä oikeen palstailee ja mistäpäin suomea :) Olen kyllä jonku aikaa keikkunu täällä palstalla, mutta harvoin olen omaa kommenttia laittanu, jospa se olis nyt aika aloittaa. Minä olen 19-vuotias Hessu -pojan äiti täältä...
  11. HessunMamma

    Nyt nukkumaan !

    Minä häippäsen nyt peiton alle! Unet kaikille ! =)
  12. HessunMamma

    Huutista !

    Myytävänä poikien napero -talvikengät, koko 24. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59319357 Itseäni kiinnostaa poikien vaatteet 92-110cm, ihan kotivaatetta, toppapuku, jossa henkselihousut sekä takki. Hyväkuntoiset! :)
  13. HessunMamma

    Liberon pupumerkkejä 46kpl !

    Heippa kaikille ! Minulla olis 46 liberon pupumerkkiä enkä tee niillä yhtään mitään. Muutamaa euroa vastaan voin ne jollekkin lähettää, jos joku tarvitsee :) :heart:
  14. HessunMamma

    Mesekavereita !

    Kaipailisin lisää mesekavereita :) Olen 19-vuotias ja 1v 8kk ikäsen pojan äiti täältä etelä lapista. Kihlattu on armeijassa. Kotia tulee vasta tammikuussa -08, olisi kiva tutustua muihinki "kohtalotovereihin" sekä tietysti muihin nuoriin äiteihin ! Kavereita ei ole koskaan liikaa ! :heart...
  15. HessunMamma

    Minäkin rekisteröidyin!!

    :wave:

Yhteistyössä