Hakutulokset

  1. T

    5-vuotias

    kuuluuko 5v. ikään jonkinlainen tarrautuminen vanhempaan/ äitiin, tai miten tuon nyt sanoisi. lapsi ei jäisi hetkeksikään yksin, jos ei äitiä näy kyselee tai tulee etsimään, vessaankin tulee heti perässä. joku aika sitten jäi mielellän hetkeksi yksin sisälle, kun esim. vein vauvan tuohon ulos...
  2. T

    joulualahjoista utelen

    saivatko lapsenne joululahjoja, jotka joutivat heti kaapin perälle piiloon vai oliko kaikki ns. nappiosumia? meillä tyttö (7v.) sai sellaisen ruutuhyppely-jutun, solumuovisista ruuduista kasattava kammotus. oli joulun aikaa esillä pari päivää ja sit siivosin pois silmistä. tyttö ei ole...
  3. T

    ottaisitko siivoojan

    oltiin tuossa anopilla kylässä ja hän sanoi siinä "koirankarvojen" keskellä, että palkkaisi siivoojan kerran viikossa jos vaan ilkeäisi. mie ilkeäsin ottaa siivoojan jos vaan olis taloudellisesti mahdollista. sehän olis aivan ihanaa mitä mieltä olet ottaisitko siivoojan jos saisit?
  4. T

    kuinka paljon leikitte

    olen tässä miettinyt saako tuo meidän pienimmäinen tarpeeksi huomiota/ viihdytystä? yleensä hän viettää valveilla olo ajan lattialla/ sitterissä ja seurailee sisarusten leikkiä, äidin kotihommia yms. illalla kun isommat nukkuvat niin sit leikin/ viihdytän vauvaa. esikoinen ja kakkonenkin kun...
  5. T

    mikä paras

    oon mietiskellyt minkä kuntoilulaitten kotiin hankkisi. oon miettinyt soutulaitetta tai crosstraineria ehkä stepperi? mitä laitteita muilla ja tuleeko käytettyä?
  6. T

    tammisaaren synnytysosastolla syntyneitä?synnyttäneitä???

    minä olen synnyttänyt kaikki lapseni tammisaaressa ja se on ihan ylivoimainen paikka :heart: :heart: :heart: olen käväissyt siellä vuosina-92,-93,-95,-99,-03 ja vieläkin voisin mennä... :hug:

Yhteistyössä