Hakutulokset

  1. sisarHENTOvalkoinen

    raskaana ja yötyöt?!?

    Hei vaan kaikille onnellisille pallomahoille =) Te, joilla kokemuksia säännöllisestä työskentelystä öisin niin ottaisin ilolla mielipiteitänne vastaan niin puolesta kuin vastaankin... Miten oma jaksaminen? Onko raskaus sujunut hyvin? Onko työskentely yöaikaan aiheuttanut joitakin ongelmia...
  2. sisarHENTOvalkoinen

    kaksostenvaunutko sisarusten alle 2v. ikäerolla???

    Hei, Plussasin viikonloppuna ja jos kaikki menee loppuunasti hyvin niin esikoistyttäreni saa pikkusisaruksen toukokuussa. Ikäeroa tulee"huimat" 1.5v eli nyt mietityttää onko tarpeellista ostaa kaksostenvaunut vai pärjäisikö nykyisillä vaikkapa seisomalaudan kera... Minkälaisia kokemuksia...
  3. sisarHENTOvalkoinen

    linkki edullisiin vaunupaketteihin

    http://www.tervekauppa.fi/etusivu/Tuotteet/Pakettitarjoukset/Lastentarvikepaketit/ Yksyin katselemaan vaunuja, vaikkakin typyn briot vasta olleet hetken käytössä mutta kun vaunut on niin ihania ja täytyy olla vaunukehityksessä mukana sitten kun joskus on pikku2 aika :kieh: Löysin siis...
  4. sisarHENTOvalkoinen

    1. hampaan puhkeaminen...

    Miten ihmeessä on mahdollista, että kohta 7kk:den ikäiselle tytöllemme on ensimmäinen hammas puhjennut ylös kulmaan? Enpä ole ikinä kuullut, että näin on päässyt käymään. Olen ollut siinä luulossa, että eka hammas tulisi aina alas eteen?! Onko teillä tietoa tämmöisestä, tavallistako vai joku...
  5. sisarHENTOvalkoinen

    minkä ikäiselle vettä hanasta???

    Aloin tässä miettämään, että minkähän ikäiselle voisi antaa vettä hanasta juotavaksi ilman, että se pitää keittää + jäähdytellä???Olen kuullut, että esim. Espoossa jo vastasyntyneille on tämä käytäntö joissakin paikoissa. Tylleröni on pian 7kk ja vielä olen veden keittänyt, miten te muut...

Yhteistyössä