Hakutulokset

  1. I

    Emmaljunga City Jet kokemuksia?

    Löytyykö kellään kokemusta Emmaljungan City Jet rattaista? Kauniin ja näppärän tuntuiset rattaat ovat, mutta soveltuvatko kävelylenkeille ja talvikäyttöön kääntyvien tuplaetupyörien vuoksi? Omistajat, kertokaa kokemuksista?
  2. I

    Tuomioita Susanin herjaamisesta?

    Kuka uskoo että juttu tutkitaan loppuun asti. Aikamoista ajan valjastamista vain yhden henkilön vuoksi. Susan joutaisin itse tuomituksi kun kirjassaan julkaisi matskua ihmisistä jotka eivät ole julkisuuden henkilöitä. Ja kun Susan ei ole ainut. Tuolla 24 palstalla harjataan "oikeitakin...
  3. I

    Auringonkukansiemen...mitä terveellistä,onko siinä

    Ostin tänään kaupasta ja napostelen niitä. Siskoni kehui että sai kovan vatsansa niillä toimimaan. Kauheesti näissä on energiaa ja proteiineja. Mut onko nää oikeesti terveellisiä? Hyviä nää ainakin on :p .
  4. I

    Cerazette-minipillerit, haenko?

    Haenko apteekista noi minipillerit vai en...Olen aikoinaan syönyt 3.5v Trikvilar-nimisiä epillereitä. Ihan ok.sti sopivat, nyt kahden lapsen jälkeen olen alkanut vaan enempi miettiä erilaisia haittavaikutuksia mitä niistä pillereistä saattaa tulla. Lisäksi kärsin aurallisesta migreenistä, joka...
  5. I

    onko kenenkään sikiö "kadonnut" kohdusta?

    Olen käynyt lapsettomuushoidoissa ja viime lokakuussa taas irroitettiin munasolu. Siitä parin viikon päästä tein raskaustestin, jossa näkyi haalea viiva. Kävin muiden asioiden takia labrassa ja pyysin samalla myös raskaustestiä ja se oli positiivinen!! Otin sitten yhteyttä hoitavaan lääkäriini...

Yhteistyössä