Hakutulokset

  1. Loitsu

    Mies sitten tuhlasi..

    Parissa päivässä meni hotelliin ja viinaan 600e!!! |O Tais ukko jättää omia laskuja maksamatta!!Ja ties minkä huoran oli ottanu hotellihuoneesensa!!! :kieh: No mutta tänään mikään asia ei pilaa mun hyväntuulisuutta,ukko saa mennä kaikkiin sukupuolitautitesteihin heti arjen koittaessa :kieh:
  2. Loitsu

    Miksi elämä satuttaa!

    :'( :'( Nyt vihdoinkin se itku tuli :attn:
  3. Loitsu

    Jos saisit yhden päivän nuoruudesta takasin

    Mitä muuttaisit?Vai muuttaisitko mitään?
  4. Loitsu

    Nyt se ukko päätti sit kadota!!!

    Eli lähti sit eilen iltapäivällä ja käväs illalla kotona,mut sen jälkeen ei havaintoja!! |O Kukaan ei tiedä missä menee,puhelin kiinni ja kaiken kukkuraksi oli maistissa eilen!!! :'( Kyllä nyt jos mies kotiutuu saa se nähdä millasta on olla "pala latvasta pois!" Saamari jos vaan kehtais...
  5. Loitsu

    VOI PRKLE!!!!

    Mun ukko ei millään päästäis mua mun pikkusiskon polttareihin!!! |O Että osaa veetuttaa,kun se ite on menossa joka viikonloppu,yleensä perjantaina ja mun täytyy se vain sietää!! Sit kun mää n. kerran kahdessa vuodessa pääsisin jonnekin,niin sit tulee marmatusta,"muut ukot hiplaa"´Vittu mä...
  6. Loitsu

    G: Millä koneella surffaatte?

    Tämä on ollut aikaisemminkin täällä mutta uusitaan kyssä taas :D Mulla Toshiba Satellite,kannettava
  7. Loitsu

    Saas nähdä mitä tulee kun istun koneella hiusväri päässä

    Värjään taas kerran punaseksi hiukseni,kun tänään pitää mennä rakkaan pikkusiskon yo-juhliin. Toivottavasti onnistuu,ettei tartte hävetä sit juhlissa :ashamed: :D
  8. Loitsu

    ...Tänään tajusin sen taas...

    kaikki ei oo kohdallaan..
  9. Loitsu

    Kuka menos huomenna pitkään kattomaan Jania??

    Vitjat tahtois päästä,mut ei taida onnistua! :|
  10. Loitsu

    Voiko tää olla näin hyvä?!!!

    :heart: :heart: http://www.youtube.com/watch?v=8lTNVGzf1E0
  11. Loitsu

    Ostin uudet bikinit rantsulle (turhis)

    Jokos muut on alkanut kesäfiilingille? :D
  12. Loitsu

    Voi ku ihana aamu!

    Aurinko paistaa ja linnut laulaa.Kävin eilen juomassa kaksi paukkua ja nyt on kamala krapula niistä! :$ Sen siitä saa kun ottaa vain n. kerran vuodessa ja uskalsi eilen maistaa \|O Kyllä taas tietää että pitää alkaa absolutistiksi.
  13. Loitsu

    HEI TÄÄ TOIMII!

    :D :wave:
  14. Loitsu

    KIIREELLÄ OSTAISIN!!

    74cm tytön juhlamekon ja jos löytyisi asuun sopivia tossukoita.Ja ostaisin myös jonkun nätin takin.Linkittäkää,jos jollain huutiksessa tänään sulkeutuvia tai jos kotosalla olisi ylimääräisenä. :wave:
  15. Loitsu

    Missä meidän lauantaihumpat??

    :whistle: :wave: kuuntelen nyt koneelta kaikkea musaa mitä sielä on.. :D

Yhteistyössä