Hakutulokset

  1. S

    viikon kuume

    lapsella 3v alko kuume ja silmätulehdus viikko sitten, 38-39.5 astetta. Mentii maanantaina lääkärii ku oli silmätulehdus ja yllätyksenä oli korvatulehduskin, crp normaali. Antibiootti ja silmätipat, noh kuumeilu ja oireet jatku torstaina. Uusiksi lääkärii, crp noussu. No seuraava päivänä uusi...
  2. S

    vatsatautia

    se kotiutu meillä tänää,molempiin lapsiin...himputti et vihaan tota tautia :kieh:
  3. S

    miracles

    mistä tuollaisia takkeja saa kun lapsellasi siinä toisen ketjun kuvassa?
  4. S

    paljon voisi puutää tuplista

    juli twin ja 1kpl emmaljungan kantokassi. Tuplat ovat vajaa vuoden vanhat ja maksoi 299,-
  5. S

    tänää

    meillä oltu kokopäivä ilman vaippaa ja KAIKKI tullu pottaa, ei yhtää vahinkoa :) :) kakkaamista pottaa on pelännyt mut nyt sekin onnistuu hienosti!
  6. S

    uusi sim ja puhelin

    tänää hakemaan uusi sim kortti ja puhelin...poika kaato eilen mehut päälle ja kaikki numerot, kuvat ym. on nyt hävinnyt :kieh:
  7. S

    mitäs puuhaatte jussina ja jussin ruokalista?

    vinkkejä kun alkuperäinen suunnitelma kaatui...?
  8. S

    jännittää ja pelottaa...koska tuo soi?

    Odottelen lääkärin soittoa...Poika 2,5v ollu kevään aikana kuumetauteja n.viisi kertaa, ei muuta kuin 39-40 kuume ja crp nousee ja MITÄÄN muuta ei tule...Lapsi ei syö mitää ja juo kehnosti. Eilen otettii paljon kokeita ja vastaukset saadaa tänää, apua! pelotaa, toisaalta pelottaa se että jos...
  9. S

    huolissaan huolissaa

    Eipä oo enää normaalia... Meijän 2,5v poika on koko tän vuoden ollu ainaki kerran kuukaudessa kuumeessa ja ei muuta, tutkittu on ja epäilty millon mitäki ja tulehdusarvot koholla reilusti! kuume nousee ihan yht äkkiä, ei mitää merkkejä/muita oireia ole!tänää se taas nousi yht äkkiä ja taas...
  10. S

    tänään laskettiin isi lepäämään

    Niin väsyneenä loppumatkan kuljit, uneen rauhaisaan sä silmäsi suljit. Ei yllättäen, mutta äkkiä kuitenkin, hiljeni sydän kultainen. Muisto kaunis voimaa antaa, Surun raskaan hiljaa kantaa. nuku rauhassa isi :heart:
  11. S

    tarjolla olisi

    tuoreita,lämpimiä sämpylöitä ja korvapuusteja :) vaikka kahvin tai kylmän maidon kera :)
  12. S

    oonko mä tunteeton

    ei tunnu oikeen missään... välillä kyneeleet valuu, välillä ei satu,ei tunnu missään! mun isä kuoli viikonloppuna,mä järjestän hautajaisia ja ei tunnu siltä...
  13. S

    lähteekö pelko pois

    siis koskaan? kerran saanu kokea sen auvervaaran ja sen kaiken ihastuksen,rakkauden,pelon,tuskan ja pettymyksen ja nähny sen totuuden omin silmin ja saanut kärsiä... poistuuko se ikinä mielestä, se kummittelee vaikka olen naimisissa ja elämä hyvin,pelkään satuttavani taas itseäni...
  14. S

    Ystäviä helsingistä

    Ystävät on kadonnut,tai ainakin moni niistä joita kaipaa! olen onnellinen,olen saanut perheen ja kaksi ihanaa lasta, mutta se ystävä kenelle puhua kaikesta ja kenen kanssa itkeä ja nauraa,taitaa puuttua :( Ollaan helsingistä, olen 23v, naimisissa, poika 2v2kk ja tyttö 1kk. Lapsillekki uudet...
  15. S

    vauvanhakuun

    huomenna aamulla olisi käynnistys...iiks! onhan tässä jo 42+0, toivotaa et toka käynnistyy nopeemmin kuin eka =)
  16. S

    hiukkasen pikkasen jännittää

    huomen yliaikais käynti kättärillä :o jäädäänkö jo vauvan halu reissulle?toivotaan :heart: 41+5
  17. S

    onko muilla loppu odotuksessa

    ollu kaameeta selkäkipua/painetta? saakohan se jotain tuolla aikaseksi? rv 39+4
  18. S

    hammaslääkäri

    tänää ja jännittää kamalasti :| muutama lääkepaikka pitäis vaihtaa normaalipaikkaa ja yksi uusi reikä,pelottaa! mä varmaa synnytän siihen tuoliin :laugh: (rv37)
  19. S

    nyt tekis mieli

    tilata pizzaa :p
  20. S

    ihanaaaaa

    vauva oli kääntyny itse pää alaspäin sittenkin!! rv nyt 34+6 oon niin innoissaan =)

Yhteistyössä