Hakutulokset

  1. miiku84

    Tammikuussa pillerit mäkeen heittäneet :)

    Heippa! Löytyykö muita jotka ovat päättäneet antaa vauvan tulla kuvioihin mikäli on tullakseen, tai ihan jotka yrittämällä alkavat yrittämään? =) Minulla on viimeinen tyhjennysvuoto ollut tuossa 9.1 päivän jälkeen (ei kyllä tullu kunnollista tyhjennystä, sitä vähän ihmettelen..) mutta joo...
  2. miiku84

    Kuusamosta

    Heippa! Olen työharjoitteluni puolesta tyttäreni kanssa Kuusamossa toukokuun alkuun saakka.MUTTA. Me emme tunne täältä ketään kellä olisi pieni lapsi ja tyttäreni joka on tottunu tarhassa oloon (missä siis nyt ei ole kun mummo hoitaa) ja leikkikavereihin alkaa kyllä kaipaamaan kavereita mitä...
  3. miiku84

    KUUSAMOSTA leikkikaveria 3v tytölle!?

    Heippa! Olen työharjoitteluni puolesta tyttäreni kanssa Kuusamossa toukokuun alkuun saakka.MUTTA. Me emme tunne täältä ketään kellä olisi pieni lapsi ja tyttäreni joka on tottunu tarhassa oloon (missä siis nyt ei ole kun mummo hoitaa) ja leikkikavereihin alkaa kyllä kaipaamaan kavereita mitä...
  4. miiku84

    KUUSAMOSTA leikkikaveria 3v tytölle!?

    Heippa! Olen työharjoitteluni puolesta tyttäreni kanssa Kuusamossa toukokuun alkuun saakka.MUTTA. Me emme tunne täältä ketään kellä olisi pieni lapsi ja tyttäreni joka on tottunu tarhassa oloon (missä siis nyt ei ole kun mummo hoitaa) ja leikkikavereihin alkaa kyllä kaipaamaan kavereita mitä...
  5. miiku84

    on tää systeemi vaan nii p...stä.

    Mikäli kesäajan haluais viettää lapsen kanssa kotona ja ottaa siis kesäksi lapsi pois tarhasta, pitäs tarhapaikkaa hakea uudestaan syksyksi ja se aika ois sen 4kk sillo..eikä puhettakaa siis kotihoidontuen saamisesta kesäajalle....
  6. miiku84

    Rinnalta vieroittaminen kun ei tuttipullosta syö?

    Eli mulla on sellanen tilanne että 5vkon päästä pitäs opiskelu alottaa ja tyttö laittaa hoitoon, joten alkas olla ajankohtasta vierottaa rinnalta? mutta miten ihmeessä mä sen teen ku ei ole ikinä huolinu tuttipullosta maitoa ja nokkamukistakaan ei kauheasti juo?? ja soseidenki syönti on...
  7. miiku84

    kiimingistä ystäviä?

    paikkakunnalla muutaman kk:n asunut enkä ketää täältä tunne. ite siis 23,mies 28 ja vauva 7vkoa.
  8. miiku84

    Kiiminkiläisiä äitejä?

    Täällä ois yks 1,5kk vauvan äiti joka ei tunne paikkakunnalta oikein ketään.ja kovin yksinäisiä on päivät kun mies töissä. Josko täältä löytys lisää äitejä? =)
  9. miiku84

    Mitä kaikkea tulisi olla hankittuna ennen ku vauva syntyy?

    Muistan että jossai on ollu jo tällanen ketju,mutta en nyt löydä sitä. Pinnis,vaunut,kaukalo,amme,sitteri,vaatteita..mutta olikos vielä jotai muuta?
  10. miiku84

    auttakaa..Rv 28+5 kipu alavatsalla

    elikäs tosi inhottava kipu ihan alavatsalla, hieman häpyluun yläpuolella.vihloo/polttelee ja välillä tuntuu alaselälläkin. Mitäs hittoo tää on,alkaa jo vähän huolestuttaa kun sitä kestänyt aamusta alkaen?
  11. miiku84

    1 metallica lippu jäi ylimääräseksi,tarjotkaa!

    en siis itse pääsekään sinne,joten katsomoon ois paikka vapaana.
  12. miiku84

    Raskausarpia ehkäisevät voiteet

    kertooka mitkä voiteet ollu hyviä!? mä oon yrittäny rasvoa ja rasvoa itteäni ihan vaan nivealla,mutta tissit jo nyt revenneet vaikka viikkoja vasta 21+0. kuhan ei muualtaki alkais jo repee näin aikasi.
  13. miiku84

    Masua vihloo, pitäskö huolestua?

    eilen alkoi vihloo masua,illalla aika tiheästikin.aamulla sitten ei ollut mitään mutta päivän mittaan taas vihlonut välillä. olen kyllä tässä nyt ressannutkin aikaslailla...onko nuo supistuksia vai mitä?pitäskö olla huolissaan?viikkoja nyt 19+6
  14. miiku84

    Ystäviä Oulusta

    Itse asun Oinaansuolla, olisi mukava jos jostain lähiseudulta löytysi ystäviä :) toki kauempaakin olevat kelpuutetaan :) olen kohta 23v. ja odotan esikoista vkolla 19+0 sähköpostia,meseenkin saa lisätä! miittuli@hotmail.com
  15. miiku84

    Kukaan tilannut vaunuja tervekaupasta?

    eli onko kukaan tilannut vaunuja netistä tervekaupasta? ku mietin et aika halvat ois, mutta onkos hyvät?
  16. miiku84

    Kukaan tilannut vaunuja tervekaupasta?

    eli siis onko kukaan tilannut netistä tervekaupasta vaunuja? ootko tykänny?
  17. miiku84

    Oulun seudun odottajat

    Yritin tuossa selailla olisko valmista ketjua jo olemassa mutta en ainakaan huomannut, joten tässä nyt sitten ois! Meille on tulossa esikoinen, joka sai alkunsa lapsettomuushoidoilla. Ikää mulla tämän vuoden puolella tulee 23 ja miehellä 28. Nyt mennään ihan alussa vielä, niin alussa että...

Yhteistyössä