Hakutulokset

  1. P

    lasten huone..

  2. P

    "Julkkis" sotkee vaatteet????

    Onko kellen käynny samoin kuin meille tänään: Olimme Kalajoella traktorpullinkia katsomassa. Ja siskon poika 3v on ihku johanna herlevi-fani. No kävimme pyytämässä ennen kisoja yhteis kuvaan ja tuli ilomielin lasten kanssa kuvaan-kiitos hälle siitä. Kävimme ostamassa tyttärelleni kivan...
  3. P

    Meidän kakkukuvia

    Toivottavasti nyt näkyvät... ristiäiskakku tiikerikakku 3v Nasukakku 4v Muista ei ole kuvia,mutta ei koskaan ole ollut ns.normaaliakakkua :D
  4. P

    Kuvien laitto??

    En millään saanut kuvia laitettua tänne. Aijaa comin kautta yritin,mutta vaikka kuvat on JPEG tidostona-herjaa että ne olisi image/jpg ???HÄH TÄH?? Yritin osoitteen perusteella laittaa niitä=tuli vain osoite normaalina txtinä?? :x
  5. P

    Uusioperhe virolaisen kanssa

    Apuva! Onko muilla kasvatuksellisia erimielisyyksiä/näkemyksiä toisen vanhemman mentyä kimppaan esm Virolaisen kanssa? Mun ex meni Virolaisen naisen kanssa naimisiin. Uudella rouvalla oli jo 4 lasta ennestään,2 vanhempaa ja kaksi teini ikäistä (9 ja 12). Näistä nuoremmista tuli kiistaa kun ex...
  6. P

    Kokkolan sairaala?

    Nyt iski paniikki,joudun/pääsen leikkaukseen Kokkolan sairaalaan os 7:lle. Miten on ko. osastolla potilaita hoidettu?? Olen kuullut kammotarinoita kyseisestä sairaalasta mm hoitovirheitä sattunut useampi samalle potilaalle.. ja aina ei ole käynnt hyvin. En millään väitä että eivät hommiansa...
  7. P

    Heinäkuussa Tampereelle

    Kaikki hotellit täynnä :headwall: Keksikää meidän perheelle joku kiva paikka yöpyä :D
  8. P

    onko muilla?

    tyttölapsella ikää 1 v 4 kk, silloin tällöin olen ihmetellyt vaipan vaihdon yhteydessä, mitä ihmeen nuppineulan pään kokoisia, läpinäkyviä pampuloita on vaipassa ja pyllyn iholla. Aina niitä ei ole. ehkä noin kerran viikossa tai harvemmin. Tänään tuossa tutkailin, et voiko olla, et valkovuoto...
  9. P

    Opi lukemaan ja kirjoittamaan-palikat

    Saakohan enää mistään puupalikoita, joissa oli kirjaimia, numeroita ja muita kuvia? Olivat aikoinaan virolaista alkuperää, mutta en ole enää nähnyt aikoihin.

Yhteistyössä