Hakutulokset

  1. hih-hih

    Biologiaa 2,5-vuotiaan aivoilla...

    Ukon saunatakki vähän valahti auki yks ilta, kun sohvalla kölli saunan päälle. Meen tytteli 2,5 sattui paikalle, vilkasi pikaisesti isukkiinsa päin ja totes "Isillä kakkapökäleitä...joo-o...kyllä". :laugh: Myöhemmin se samainen biologi tiiraili meen nukkuvaa rottweileri-pojua häntäpäästä...
  2. hih-hih

    Vinkkejä lelu- ja lastenvaateostoksille Tallinnaan!

    Ollaan lähdössä muutamaksi päiväksi Tallinnaan, ja lelu- ja lastenvaateostokset kiinnostaisi! Onko kellään hyviä vinkkejä alan liikkeistä??? Kiitti!
  3. hih-hih

    Yllättävä kuume!

    Esikko 3v oli koko päivän tosi reipas, shoppaili mun kanssa kaupungin Seppälät läpi, leikki kotona pikkusiskon kanssa ja pyöräili vielä alkuillasta aika matkan pappan luo ja takaisin. Sitt yhtäkkiä iltapalaa napostellessaan meinas nukahtaa istualleen... Mä kannoin sänkyyn ja aattelin auttaa...
  4. hih-hih

    Vaaleansinistä marsipaania?!!!

    Apua, alkaa pikkuhiljaa paniikki hiipiä... Esikolla on synttärit parin vkon päästä ja "Tuhkimo-kakku" on tilauksessa. Vaan äitylipäs ei ookaan mistään löytäny vaaleansinistä marsipaania kakun kuorrutteeks... Oiskohan kellään neuvoa, että mistä sitä löytyis tai edes nestemäistä, sinistä...
  5. hih-hih

    Vaaleansinistä marsipaania?!!!

    Apua, alkaa pikkuhiljaa paniikki hiipiä... Esikolla on synttärit parin vkon päästä ja "Tuhkimo-kakku" on tilauksessa. Vaan äitylipäs ei ookaan mistään löytäny vaaleansinistä marsipaania kakun kuorrutteeks... Oiskohan kellään neuvoa, että mistä sitä löytyis tai edes nestemäistä, sinistä...
  6. hih-hih

    Kiipeilijä-taaperoita?

    Asuuko muilla ihmislapsen näköinen APINA nurkissa??? Miten suhtaudutte aivan tolkuttomaan kiipeilyyn, onko kaikki mahdollinen ja mahdoton kipeilymateriaali raivattu pois vai annatteko taaperonne treenata taitojaan ja popsitte vaan ite nitroja vieressä? Mä oon KUULLU, ett on olemassa lapsia...

Yhteistyössä