Hakutulokset

  1. T

    Milloin istutte pyytämättä alas?

    Istutteko esim. työkkärissä tai vastaavassa paikassa, missä työntekijöillä omat huoneet, pyytämättä alas vai odotatteko, että huoneen "haltija" pyytää istumaan. Työpaikkahaastattelussa en istuisi alas, mutta esim. juuri työkkärissä istun ja tunnen itseni jotenkin epäkohteliaaksi. Miten te muut...
  2. T

    Hedelmien grillaaminen

    taitaa olla nykyään suosittua. Miten se sitten oikein tapahtuu? Mitä hedelmiä ja laitetaanko ne suoraan siihen grilliin vai folioon ja syödäänkö ne ihan sellaisiaan sitten? Auttakaa nyt avutonta, en ole koskaan muita kuin banaaneja grillannut.
  3. T

    Miten pakata hedelmät ilman muovipusseja?

    Haluaisin vähentää muovipussien käyttöä niin paljon kuin mahdollista. Onko mahdollista kaupassa pakata hedelmät ja muut johonkin muuhun kuin muovipussiin. Saako jostain jotain esim. verkkopusseja siihen tarkoitukseen? Kaunis kiitos jos joku osaa auttaa.
  4. T

    Miks mulla ei ole kirjekuorta?

    Taas oon pihalla kuin lumiukko. Miksi kaikilla muilla :D on nimimerkin alla kirjekuori, mutta mulla ei?
  5. T

    Miten nuo kerhot toimii?

    Nyt vasta huomasin, että noita kerhoja edes on. Yksi vaikutti mielenkiintoiselta, mutta kun klikkasin kohtaa hae jäsenyyttä, ei mitään tapahtunut. Eli voiko niihin jotenkin hakea sitä jäsenyyttä (vai onko tää uudistus vaikuttanut niihinkin)?. Vai olenko vaan jotenkin vähän tyhmä... :ashamed: :D
  6. T

    Työnhaku sähköpostitse

    Tää on vähän tälläinen detalji-juttu, mutta pakko kysyä, kun olen epätietoinen. Onkohan mitään väliä, laittaako sen hakemuksen liitteeksi vai kirjoittaa ihan reilusti siihen sähköpostiin viestiksi. Itse olen laittanut pienen saatteen ja sitten hekemuksen ja cv:n liitteeksi. Miten te muut olette...
  7. T

    6- ja 8-vuotias kahdestaan kotona?

    Voiko sen ikäiset jo jättää esim. kauppareisun ajaksi kotiin. Eivät ole vielä ihan tuon ikäisiä, mutta haluaisivat jo välillä jäädä kaksistaan hetkeksi kotiin. Esikoinen ei yksin halua jäädä, mutta pikkusiskon kanssa jäisi. Minkä ikäisinä teidän mielestänne voisi jättää?
  8. T

    Punainen pikkukukka, mikä?

    Mikä on tummanpunainen matala, pieni kukkanen, jossa keltainen (?) keskusta. Näin vähän kauempaa yhdessa pihassa ja oli tosi hieno, tahtoo sellaisia. Tietääkö kukaan mikä kukka mahtoi olla?
  9. T

    Kasvissyöjäksikö?

    Kiinnostaisi kovasti ainakin jollain tavoin vältellä tietynlaista lihaa. Jos ei nyt täysin kasvis-kala-linjalle, niin jos alkaisi syömään lisäksi vaikka riistaa (saamme sitä helposti). Inhottaa jotenkin, kun esim. lehmiä seisotetaan koko talvi navetassa ja kanoja ahdetaan pieniin häkkeihin...

Yhteistyössä