Hakutulokset

  1. S

    Onko joku tilannu lakkia Kidicapilta?

    Alan vähän ihmettelemään heidän touhuaan.. Lakki on luvattu viime viikon maanantaina lähettää huomenna eli siis viime tiistaina. Edelleenkään lakkia ei näy, eikä enää vastata sähköposteihin.. Viimeksi sain vastauksen viime torstaina että selvitetään, onko lakkia edes lähetetty. Sen jälkeen ei...
  2. S

    Mistä olette hommanneet takan omakotitaloon?

    Eli tällainen kymysys.. Kannattaako ostaa joku valmis vai teettää? Ja lähinnä sitä hintahaitaria haen, jos suunnilleen muistatte paljonko on maksanu..
  3. S

    Kotipaikalle nimi?

    No niin, meillä on talonrakennusprojekti meneillään ja nyt pitäs keksiä paikalle nimi! Siis tontti on sellanen pikkunen mäki johon meidän unelmatalo rakentuu ja lohkojalle pitää ilmottaa joku nimi.. Ideoita oisko kellään? Kotimäki? Kotikukkula? tuli näin ekaksi mieleen mulle..
  4. S

    Mitä kerhoon synttäreille, ei tarjottavaa?

    Siis kun pojan kerhossa ei saa viedä minkäänlaista tarjottavaa synttäreille. Niin mitähän veisin? Tarrat jokaiselle? Vai mitä? Ideoita tarvisin..
  5. S

    1-veen itkukohtaukset?

    Kertokaas mulle, onko tuolle jotakin virallista termiä tms. kun tuo meidän yksvee alkaa pidättään hengitystään aina, jos itkee enemmän.. Jos vaikka siltä ottaa jonkun roskan pois kädestä niin saattaa suuttua ja huutaa niin kovasti ettei saa henkeä.. On jotenkin kauheen olosta.
  6. S

    Mitä lehtionnitteluun?

    Siis kun mitään runoa tms ei siihen mahu.. Siis lehteen laitetaan pojalle 1-vee onnittelut ja kiva olis kirjottaa jotakin muuta kuin "paljon onnea" tms.. Niin siis mitä keksis vähän edes erityisempää?
  7. S

    Mitä lahjaksi 1-veelle?

    Siinäpä se.. Mukava olis tuolle omalle poitsulle jotakin ostaa mutta mitä?? Kun leluja on jo ja isoveljeltäkin niitä "perii".. Ja vaatteita ostelen muutenkin liikaa eli ei niitäkään.. Ehotuksia?
  8. S

    Lattia betonista?

    Siis kun mulla on ongelma.. Voiko omakotitalon lattian tehdä ihan pelkästä betonista? Siis niin ettei siihen tulis mitään päälle? Ehkä pitös joku lakka tms. laittaa, mutta mikä ja miten tuollanen lattia vois toimia?
  9. S

    Mistä hieno kaulakoru netistä?

    Siinäpä se kysymys. Eli olisko jollain vinkata joku sivu, mistä sais tilattua kaulakorun, juhliin tarvis..
  10. S

    Mistä housuja pojalle?

    Siis tarvisin pojille (kokoa 98 ja 80) hyviä, laadukkaita collegehousuja.. Niistä froteisista en niin tykkää enkä kuviollisista. Mutta siis ihan perushousuja, joissa saa olla joku merkki, kuvio tms. Ja mielellään oiskin joku juttu, kun noita ihan tavallisia saa lindexiltäkin! Kun en löydä...
  11. S

    Kik kidin tähtihaalari?

    Oisko kellään tietoa, mistä löytäsin tuon harmaan puvun? Siis sen sellasen verkkakankaasta tehdyn.. Kun ei missään oo kokoja (80-86), ulkomaita myöten yrittäny ettiä..
  12. S

    Ulkomailla pienten lasten kans..

    Mitenkäs teette turvaistuimien kanssa kun matkailette? Ongelma kun on, että kun reissuun oltas lähössä, pojat ois noin 3 v ja 1v, ja en tiiä uskaltaako olla autossa ilman istuimia.. Ei kai ne kuitenkaan lentokoneeseenkaan ota painavia turvaistuimia eikä huvittas niitä raahata mukana, mutta...
  13. S

    Eilatiin raskaana?

    Uskaltaisitko lähteä Eilatiin raskaana? Siinäpä kysymys. Mulla ois matkan aikaan viikkoja 21. Mietityttää vaan kaikki ruokajutut, ei siinä muuta.. Mitäs jos jotakin sattuu? Nyt siis kaipailen matkustaneiden kokemuksia, ei tarvi välttämättä olla just tuolta.
  14. S

    Eilatiin raskaana?

    Uskaltaisitko lähteä Eilatiin raskaana? Siinäpä kysymys. Mulla ois matkan aikaan viikkoja 21. Mietityttää vaan kaikki ruokajutut, ei siinä muuta.. Mitäs jos jotakin sattuu? Nyt siis kaipailen matkustaneiden kokemuksia, ei tarvi välttämättä olla just tuolta.
  15. S

    Kiva runo tms. lehteen 1-vuotisilmoitukseen?

    Oiskos jollakin jotakin mukavaa runoa tms. jonka vois lehteen laittaa? Yritin positiivareista kattoa, mutta ei siellä ollu ihan sellasta mitä olin ajatellu..
  16. S

    Mistä nettikaupasta tarhatossut?

    Kun en haluais pojalle ostaa niitä tavallisia sinisiä tossuja, mitä joka paikassa on myynnissä. Niin että olisko jollain tiedossa joku nettiputiikki, mistä vois löytää vähän erilaisia tossuja?
  17. S

    Kertokaas mulle.. (kirppispalstasta)

    Miksi ihmiset kyselee tarkempaa tietoa myytävistä tuotteista ja kun vastaan niille, niistä ei kuulu enää mitään? Siis kun olen sanonut, että hinnasta voidaan sopia; mä ehotan jotakin summaa ja laitan, että jos tuntuu pahalta niin ehota jotakin muuta, tai vastaan siihen, mitä ikinä ostaja onkaan...
  18. S

    Kankaiset nimilaput lastenvaatteisiin?

    Siis että mistä ootte niitä tilanneet? Kun löysin googlella yhden putiikin, oisko jollain muita osoitteita tallessa.. Että jos vertailis hintoja!
  19. S

    Tampereelta opiskelija-/amatöörikuvaaja?

    Tietäskö/tuntisko kukaan valokuvaaja-opiskelijaa tai hyvää amatöörikuvaajaa? Kun pitäs poitsun 1-vuotiskuvia ottaa ja voisin tukea jotakin opiskelijaa tässä asiassa.. Tai jos ois hyvä ottamaan kuvia muuten vaan..
  20. S

    Opiskelusta ja hoitotuesta..

    Sattusko kukaan tietämään, että voiko opiskelijana olla kesät hoitorahalla/tuella? Kun siis jos lähtisin syksyllä opiskelemaan niin saisinko ens kesältä mistään mitään, että voisin olla pojan kans kotona.. Vai katotaanko, että on kesälläkin opiskelija ja siis pakko olla töissä..

Yhteistyössä