Hakutulokset

  1. A

    Limingan seutu!

    Olemme muuttamassa sinne suunnalle lähiaikoina ja olisi mukava saada uusia tuttavuuksia sieltä joiden kanssa jutella, lenkkeillä, käydä kahvilla ym. Olen 22 v. pienen tytön (tällä hetkellä 3 viikkoa) äiti ja olen naimisissa. Meidän kanssa asustaa myös kissa sekä koira (pk collie 3 v.) Olen...
  2. A

    Miten on mahdollista??

    En ole tietääkseni laittanut seuraavaa viestiä tuonne (kyseessä se ensimmäinen viesti): http://keskustelu.kaksplus.fi/t781174#m7503086 Ja sitten ku painan tämän henkilön nimimerkin kohdalta katsoakseni hänen profiilia niin saan oman profiilini näkyviin... mitään muuta eroa meidän kahden...
  3. A

    Kun kohdun suu auki jo rv 35...

    kuinka nopeaan sitten synnytys alkaa kun se alkaa?? onko kokemusta kellään?? eli tuleeko vauva sieltä ulos nopeampaan kuin jos paikat ei ois ennakkoon auennu? mulla kun viikko sitten todettiin että kohdunsuu auennut 1 cm ja nyt sitten alkanu miettiin jo synnytystä... huolestuttaa vaan...
  4. A

    km.n jälkeiset kuukautiset

    Sain seitsämännellä viikolla keskenmenon, vuoto oli runsasta -kesti vajaan viikon. Seuraavat kuukautiset erittäin kivuliaat mutta vuotoa kesti vaan vajaa kaksi päivää, eikä se ollut yhtä runsasta kun normaalisti. Miten muilla? Nyt huomaan raskausoireita tulleen takaisin..

Yhteistyössä