Hakutulokset

  1. KikkaKakkonen

    Mikä biisi?

    On tuo mikä pyörii nelosella jatkuvalla syötöllä? Se on jotensakkii tarttuva... :D
  2. KikkaKakkonen

    Lunta,lunta, paljon lunta..

    http://www.tiehallinto.fi/alk/kelikamerat/kamera-C1453302.html
  3. KikkaKakkonen

    tyttö Tenonvarrelta..

    Joko muistit mainita mitä KAMALAA me nähtiin tänään kaupassa.. :kieh: Ja tähän samaan syssyyn vielä... Pistä se pirun mese auki! |O
  4. KikkaKakkonen

    AAAAARGH...

    Oon oottanu lokakuusta asti, kutsua sairaalaan, että päästäis leikkaamaan nää mun kädet... Nooh, nyt tuli kutsu 18. huhtikuuta, hermoratatutkimukseen! |O Ja sit varmasti sen jälkeen saa taas oottaa sen puoli vuotta että taas tapahtuu.. Menee järki..! :headwall:
  5. KikkaKakkonen

    Onnistuuko...

    olen kuullu että tältä palstalta löytyy vastaus kaikkeen, niin ajattelin kokeilla... Elikkä meillä on töissä hirveä työvoimapula, ja mulla olis lääkäriin aika keskiviikkona päivällä... siispä, voiko työnantaja kieltää minua menemästä sinne..?
  6. KikkaKakkonen

    jos olisit 4½ vee tyttö,

    niin, mihin piilottaisit äitin kännykän? Olen pyörittäny jo koko kämpän ympäri.. Ei löydy.. :kieh:
  7. KikkaKakkonen

    Miksi?

    En saa profiiliin vaihdettua kuvaa..? :kieh:
  8. KikkaKakkonen

    Pop Starz Platinum- karaokelaite..

    Onko kellään? Meillä sai tyttö joulupukilta tollasen ja aiheuttanut tähän mennessä paljon pahaa mieltä.. :( Ei siis ota toimiakseen. Laulu ei kuulu. |O
  9. KikkaKakkonen

    Olin reipas..

    Tekasin tytölle huomisiin joulujuhliin, mekon alle tyllialushameen... ja korjasin sohvatyynyn, nyt ku sais hieman kannustusta niin vois mennä ompeleen jouluverhoja..! :D
  10. KikkaKakkonen

    No voi hel**ti..

    Siis oikeesti tuulee niin kovaa, tuntuu että katto lähtee.. Yks kattopelti on jo osittain irti ja se pitää aikas kovaa mekkalaa sekin... :kieh:
  11. KikkaKakkonen

    "Pakkas pinotus"

    Eli lämpötiloja ja paikkakuntia pinoon! Nuorgam +7,2 :kieh:
  12. KikkaKakkonen

    Voi Vee...

    Taas sataa vettä, ja lämmintä 4,6 astetta! Tosi joulu keli!
  13. KikkaKakkonen

    Ai perkele että mua ärsyttää...

    :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
  14. KikkaKakkonen

    Mun rakas täti..

    Kuoli viime yönä. :'(
  15. KikkaKakkonen

    Pakko mennä

    Hyvää yötä kaikille! Menkää teki nukkuun, niin jaksatte huomena taas tapella. :D :saint: :wave: :snotty: :headwall:
  16. KikkaKakkonen

    Hjälp!

    Meinasin tossa laitaa huutikseen kohteen, mut kuvat on liian isoja... Mitenkäs niitä saa pienemmäksi? Oon ihan tumpelo näiten kans... :whistle:
  17. KikkaKakkonen

    pirpiz...

    Sulle on YV:ä :wave:
  18. KikkaKakkonen

    Tyttö Tenonvarrelta...!

    Joko alkaa näkyyn punasta? :whistle:
  19. KikkaKakkonen

    paljonko pakkasta?

    Meillä mittari näyttää -25.4 :xmas:
  20. KikkaKakkonen

    Pikkuisen apuva!

    elikkäs nyt on ensimmäiset "kunnon" pakkaset takana, ja mulla on naama kuiva ku korppu, kiristää, hilseilee ja lähtee ikäänkuin palasia... Oisko jollaki jotain kikkakakkosia mikä saattais auttaa?

Yhteistyössä