Hakutulokset

  1. mävaan1

    hei tää finlandersin OIKEESTI biisihän on hyvä...ja muut musamaut

    kuuntelen just ekaa kertaa,muhun ei yleensä nää suomalaiset kauheesti uppoo,mut täähän on hyvä!onks kukaan samaa mieltä? kuuntelen yleensä heviä,taitaa hormoonit nyt tehdä temppuja.... no joo,vuos sitten hyvää oli räppi..vaihtelee mulla nää musamaut aikalailla....
  2. mävaan1

    kuka tietää koska se sinkkuelämän leffa on valmis?

    no siinähän se kysymys tulikin :) mielenkiinnolla odottelen kyseistä leffaa... ne vissiin kuvaa sitä tällä hetkellä?
  3. mävaan1

    kuinka moni tykkää anna eriksonin lintu biisistä?

    mä tykkään! sopi mun elämäntilanteeseen vajaa vuosi sitten..onneks nyt on toisin..mut biisi on siltä hyvä!ja muutkin sen biisit...(vaikken yleensä suomalaisia kuuntele ollenkaan)
  4. mävaan1

    nyt tarttis tsemppiä!

    huomenna alottelen tupakin polton lopettamista,nicoretten avulla tosin mut yritän siis ihan tosissani!polttanu jo yli 10vuotta niin helppoo ei tuu oleen ja vähän kannustusta kaipaillaan..mies lopetti 3pvää sitten niin pakkohan munkin on pystyä siihen!ja mies ei usko et pystyn,kauheen tsemppaavaa :(
  5. mävaan1

    missä helkutissa noissa cokis pulloissa on ne koodit millä saa sen t-paidan?

    ostin äskön 2 puolentoista litran pulloo,enkä löydä mitään koodeja mistään,missä niitten pitäis olla?korkis ei ainakaan oo mitään..ja siel kaupassakin oli se mainos et saat t-paidan 8 koodilla...vaikeeta sanon minä!
  6. mävaan1

    onko kukaan käyny jämillä?tai kuninkaanlähteellä?

    siellä hiihtoputkessa tai muuten vaan mökkeilemässä? onko kiva paikka?ja löytyykö läheltä palveluja? niin tai sit se kuninkaanlähteen karavaanari alue,onko hyvä paikka?
  7. mävaan1

    kerhot

    kuinka noihin kaksplussan kerhoihin voi liittyä?
  8. mävaan1

    menkat myöhäs 24pvää...

    pitäisköhän jo uskaltaa tehdä testiä?....
  9. mävaan1

    nyt on loma vietetty..moi kaikille!

    oltiin viikko lomailemassa..mitkäs on kuumimmat juorut palstalla ollut?
  10. mävaan1

    kuka uskaltaa tunnustaa,roikkuuko mahasi synnytyksen jälkeen?

    no siinähän se kyssäri tulikin.. ja roikkkuuko pahatikkin? entä mitä miehesi siittä tuumaa? mulla ei enään kauhean pahasti roiku,mies sitä haukkui niin oli pakko jotain alkaa tekemään!i,mutta kiinteytystä vieläkin pikkusen vaaditaan! varsinkin 20kg laihdutuksen jälkeen..
  11. mävaan1

    kuinka saada nopeasti kroppaa kiinteämmäksi?

    tässä rupesin just miettiin että kuinka te jotka ootte laihduttaneet paljon ootte saaneet kroppanne kiinteämmäksi?vinkejä siis kaipaisin..joo ja tiedän,jumppa auttaa mutta haluaisin jotain ohjetta yms..jos jollain olisi?
  12. mävaan1

    tamperelelaiset hoi!paras ruokaravintola?

    galluppia pukkaa,eli mikä teidän mielestä paras ravintola tampereella? ollaan menos viettään hääpäivää ruuan merkeissä,ja ei osata päättä mihin ravintolaan suunataan.. toki muutkin saa vastailla ;)
  13. mävaan1

    missäs nyt alet tampereella?

    missä kaikissa kaupoissa on nyt alet tampereella?viikonloppuna tarkotus lähtee shoppaileen :) ootteko tehneet hyviä löytöjä?
  14. mävaan1

    pakko hehkuttaa,kaveri plussas tänään :)

    aivan pakko jollekkin saada hehkuttaa,kaverini on yrittänyt miehensä kanssa lasta vuoden verran,ja nyt tärppäsi,ihanaa mä pääsen kummiksi! sillä on viikkoja vasta 7 mutta mä ajattelen positiivisesti että loppuun asti menee :) itelläkin vauvakuume,mut mies ei suostu enään lapsia tekemään,niin...
  15. mävaan1

    kuivakakun säilyvyydestä kyselen..

    voiskos joku tietävä kertoo kauanko kuivakakku säilyy huoneenlämmössä tai jääkaapissa,meillä noi kuivakakut on aina heti syöty mutta nyt ajattelin leipoa sukulaisille niitä jouluksi. eli siis jos leivon vaikka tänään niin säilyykö jouluun saakka? (ja kummassa, jääkaapissa vai...
  16. mävaan1

    5e ruokia :)

    en tiedä onko tänne jo tälläinen "pino" laitettu,mutta siis kertokaapa mitä te olette tehneet 5e ruoaksi 5 hengen perheelle. tälläisiä siis mietiskelin,ja aika monta ruokaa tulikin jo mieleen,mutta jos muilla olis uusia ideoita ;) nopeita ja helppoja mielellään! esim...
  17. mävaan1

    ottaa päähän :( näöstä asiaa...

    en tiedä kuuluuko tämä tälle puolelle,mutta laitan kuitenkin! meillä määrättiin tytölle n,1.5vuotta sitten silmälasit,vahvuudet 1,5+ molemmissa, tyttö ei suostuntu millään pitämään laseja jotka maksoivat melkein 400e,vaan sanoi että näkee ilman paremmin,no tottakai uskomimme häntä eikä...
  18. mävaan1

    osaako kukaan neuvoo?

    eli voiko sivuhistoriasta poistaa esim,vain yhden tai kaksi sivustoa? jos niin mitenkä? kiitoksia jo etukäteen :)

Yhteistyössä