Hakutulokset

  1. H

    Voi apua

    Mä sit inhoan kaikenmaailam ampiaisia ja mehiläisiä yli kaiken :headwall: :x \|O En tajua mistä yksi oli yx kax ilmestynyt keittiön matolle? Mä en tie elikö se vai ei ku ei liikkunut yhtään... Mä sit äkkiä nappasin todella paksun kirjan ja suoraan sen päälle :D
  2. H

    Lapsen kanssa samasta vai eri lusikasta?

    Laitatteko lapsen suuhun saman lusikan tms mikä on ollut omassa suussanne? Neuvoloissa ainakin nykyään valistetaan vanhempia, ettei käyttäisi lapsen kanssa samaa lusikkaa, mutta silti sitä näkee. Itse ainakin ehdottomasti lapselle oma lusikka. Sitä vaan pelkään, että kuinka paljon sukua pitää...
  3. H

    Onko kellään ollut

    kuukautisia, ja millaisia, vaikka onkin ollut raskaana? Tää kivuttomuus ihmetyttää. Tulee pieniä hyytymiä, mutta ei kovin runsasta vuotoa.
  4. H

    Cerazette ja vuodot

    Aloitin kyseiset pillerit tässä jokin aika sitten. Pari viikkoa aloituksen jälkeen alkoi vuoto (ei mikään iso, että ns. yksi side päivässä riittää, pyyhkiessä tulee enemmän) ja sitä on nyt sitten kestänyt jo kaksi viikkoa joka päivä. Lopetanko pillerit vai jatkan niiden syömistä vielä? Eli...
  5. H

    saako antaa

    1.3vuotiaalle punajuurisalattia sitä kaupan rasiassa olevaa.meil tykkää kovin siitä.Kysyn nyt et mitä ei saa antaa.Hk sininen on myös nannaa.
  6. H

    kertokaapa

    Meillä yhdistelmävaunut pehmeällä kantokopalla.Kysyn nyt tyhmänä :ashamed: et käytetäänkö sitä kantokopan osaa talvelle esim.Taaperon jalkasuojana rattaissa?vai pitääkö ostaa erikseen?
  7. H

    onko kellää tällaista???

    mua vaivaa ja ärsyttää eräs sukulaiseni asema äitinä. hän nai maajussin ja joutuu nyt asua samassa taloudessa appivanhempiensa kanssa. eihän siinä muuten mitään mutta nyt kun heillä on pieni lapsi niin elämä on yhtä #&%?$!*ä. anoppi kyttää koko ajan sukulaiseni tekemisiä ja pitää häntä...
  8. H

    #&%?$!* märkänä, ja mieli tekee..

    Onko täällä muilla sellaista ongelmaa, että tekee jatkuvasti mieli..hankala olo on ku koko ajan pitäis saada.. ;)
  9. H

    mitä haalareita?

    Hei, mitä haalarimerkkejä suositte? Olis kiva kuulla kommentteja niiltä jotka ostaa aina kalliita merkkihaalareita ja taas niiltä jotka ostaa niitä halpishaalareita mitä kaupoissa on? Varsinkin kiinnostaa että ovatko halpishaalareiden ostajat olleet tyytyväisiä ostokseensa, onko haalarit...
  10. H

    EVA-renkaat vs. ilmakumit

    Tuplarattaisiin ois vaihtoehtona 30cm EVA-renkaat tai ilmakumit, mutta ei osata päättää kummat otettais. EVAT ois siinä mielessä kätevät ettei tarviis pumpata eikä pelätä rikkoutumista, etenkin kun kyydissä on 2 lasta. Mutta ovatkohan sitten "kovat" työntää? Meillä on kokemusta vaan ilmakumeista...
  11. H

    Takaisinvirtaus

    Millaisia oireita teidän lapsilla on ollut jos on todettu takaisinvirtausta? Mitä hoitoa siihen olette saaneet? Meillä on 7 kk:n ikäinen allerginen tyttö. Hän röyhtäilee paljon ja mielestäni ruokaa nousee takaisin suuhun, koska tyttö maiskuttelee ruokaa ja nielee sen sitten takaisin...
  12. H

    Vaunut verkkokaupasta???

    Hei, kertokaapa verkkokauppojen osoitteita, joista kannattaisi tilata vaunut. Olemme ajatelleet x-adventure kaksosrattaiden tilaamista ulkomaisesta verkkokaupasta, tulevat kuulemma merkittävästi halvemmaksi kuin Suomesta ostetut.
  13. H

    Vaunut verkkokaupasta???

    Hei, kertokaapa verkkokauppojen osoitteita, joista kannattaisi tilata vaunut. Olemme ajatelleet x-adventure kaksosrattaiden tilaamista ulkomaisesta verkkokaupasta, tulevat kuulemma merkittävästi halvemmaksi kuin Suomesta ostetut.
  14. H

    verivirtsaisuus

    Heippa ! Olen raskaana vko 21 ja kaikkien näiden tutkimuksien johdosta mitä raskaana ollessa tehdään ilmeni, että virstsassa on verta. Sen johdosta joudun menemään alavatsa,munuaisten ja virtsarakon ultraukseen. Onko muilla vastaavasta kokemuksia? Vähän jännittää, että mitäs sieltä löytyy ja...
  15. H

    Adoptio-matkasta :)

    Niin eli toivon tänne kaikkia jotka ovat adoptoineet,eli miten siellä maassa osaamme kulkea(haluaisimme lapsen kolumbiasta),onko joku adoptio työntekijä? kauan teidän piti olla siellä maassa enne ku kaikki oli kunnossa,entä paljon maksoi? :) :hug:
  16. H

    Päiväraha/Kodinhoidontuki

    Tässä pohdiskelin, että kun oikeus äitiyspäivärahaan päättyy niin eikö ole kannattavampaa jäädä liiton päivärahalle kuin kodinhoidontuelle ? En kuitenkaan halua muutamaan vuoteen lapsen syntymän jälkeen mennä töihin ja kaikki vaihtoehdot pitää ottaa huomioon miettiessä tulevaa taloutta. Onko...
  17. H

    kolmas nimi?

    Meille on tulossa poika joulukuussa ja nimi on jo kolmatta vaille valmis. Haluaisinkin nyt ehdotuksia kolmanneksi nimeksi. Pojasta tulee Lauri mun vaarin mukaan ja Jussi kulkee pojan isän suvussa. Lauri Jussi ... Kiitti valmiiksi =)
  18. H

    unista...

    Miten kauan teidän muiden yksi vuotiaat jaksaa olla yhtäjaksoisesti hereillä? Milloin ottavat ensimmäiset unet aamun heräämisen jälkeen? Meillä herätään 5-6 ja kahdeksan maissa on jo niin väsynyt että pitää päästä takasin nukkumaan...nukkuu sellasen tunnin-kaks. Toiset samanpituiset päikkärit...
  19. H

    Taas kysymys Clomeista!

    Eli kysyisin teiltä joilla kokemusta Clomeista (ja oireista), että onko kenelläkään Clomit lisänneet ruokahalua ja pissaamisen tarvetta? Itsellä ensimmäinen Clomikuuri syöty (2tbl kp3-7), nyt siis menossa kp 20/29-30 ja nyt muutaman päivän ajan olen huomannut, että mieleni tekee koko ajan syödä...
  20. H

    Ei valkuaista

    Heippa.Nyt tarvitsisin ohjeita kun pojalla on kananmunan valkuais allergia ja synttärit lähestyy.Tarvitsisin tietysti kakku ohjeen ja sitten erilaisia suolaisen ja makean hekkujen ohjeita joissa ei ole kananmunan valkuaista.Kiitos kaikille jo etukäteen avusta.Ja hauskaa kesää kaikille.

Yhteistyössä