Hakutulokset

  1. P

    Lievä ylipaino ja raskausajan painonnousu

    Onko täällä muita odottajia/ jo synnyttäneitä, joilla ollut lievää ylipainoa ennen raskautta? Mulla taisi olla painoindeksi sillon 25 ja 26 välillä. Paljonko teillä on paino noussut raskauden aikana ja oletteko tietoisesti sitä yrittänyt hillitä? Mulla putosi paino alkuraskaudesta muutamia...
  2. P

    onko fb-ryhmää, joilla helmikuussa la?

    Olisi mukava päästä mukaan jos semmoinen on olemassa :) aiemmin näin jossain keskustelussa siitä puhetta, mutta vasta nyt kun alkaa puoliväli on käsillä niin usklatautuisin mukaan. Ensimmäistä ootan niin kovin on epäilyttänyt "liian" aikaisin liittyä nuihin...
  3. P

    Milloin plussasit?

    Heippa! Ihan oudot "menkkakivut" oli eilen, päivänä millon menkkojen ois pitäny alkaa. Eivät kuitenkaan oo alkanut. Millonkohan vois olettaa et testi näyttää plussaa jos raskaana olen? kierto 32 päivää eli tänään kp 33/32. Tänään näytti negaa... ei malttais ootella.
  4. P

    milloin testata kun ei hajuakaan millon menkkojen pitäis alkaa?

    Elikkäs otsikossa tulikin jo kysymys. Oon siis lopettanut nuvaringin käytön viime tyhjennysvuodolta. Nyt on menossa kp 25. Nyt tässä mietinkin että millonka se testi vois näyttää plussaa jos aihetta ois...? Ennen renkaan käyttöä mun kierto oli suht säännöllinen... mutta en kuollaksenikaan...
  5. P

    Nuvaringin lopetus & oireita lopetuksesta vai jo raskaudesta

    Lopetin nuvaringin käytön 3 viikkoa sitten. Rengasta kerkesin käyttää pari vuotta. Tyhjennysvuoto tuli normaalisti, kun otin viimeisen renkaan pois. Seksiä on ollut vain kerran tässä välillä (kp 11 aikoihin). Jos tyhjennysvuodon alkupäivästä laskee niin nyt on menossa kp 19. Nyt on muutaman...

Yhteistyössä