Hakutulokset

  1. J

    Mulla loppuu voimat ihan just ton teinin kanssa

    |O |O |O Olin tossa pieniä nukuttamassa ja esikoinen oli sillä aikaa lähtenyt koiraan ulkoiluttaa (ja ollut jo 1,5h). Hänellä ei ollut lupaa lähteä mihinkään nyt illalla (viime viikonloppuna vähän töppäili ja oli kotiarestissa). Kyllä oikeesti suututtaa. Eikä tietenkään vastaa puhelimeen...
  2. J

    Pihasuunnittelija?

    Onko kukaan käyttänyt pihasuunnittelijaa apuna pihan suunnittelussa? Miten iso piha/ paljon tuli kustantamaan suunnitelma? Olitteko tyytyväisiä suunnitelmaan?
  3. J

    sataa sataa ropisee..

    Nyt pinoon kaikki sadepäivien aktiviteetit lapsille. Lapset hyppii seinille ja äidillä on ideat lopussa. Eli ideoita tuleville sadepäiville?
  4. J

    Hermo menee.....

    Esikoisella kotiintuloaika oli klo 23 ja ei poikaa näy eikä vastaa puhelimeen. |O tahtois itekin jo nukkumaan...
  5. J

    tulevien ekaluokkalaisten äitejä?

    Millä mielin koulua aloittamassa? Mua jännittää ihan hirveesti tuon meidän kolmosen koulun aloitus. 11. päivä alkais. Tyttö on tosi vilkas tapaus ja mietityttää että miten lähtee koulu sujumaan. Tyttö itse on aivan innoissaan. Ostettiin juuri reppu ja koulutarvikkeita. Tänäänkin kulki...
  6. J

    Kuopus otti tänään ensiaskeleensa

    Eli tällanen ilmoitusluontoinen asia :D Mun pikkusesta on tulossa kovaa vauhtia iso tyttö :heart: On ne ekat askeleet vaan joka kerta niin suuri ihme :)
  7. J

    Voihan tylsyys

    Onko muilla tylsää? Mie en keksi yhtään mitään tekemistä :o omituista.. telkkaristakaan ei tuu mitään. Johtuukohan tää siitä kun tietää että on juhannus ja kuitenkaan kun ei juhannusta vietä niin tylsistyy... Joutuuko tässä vaan nukkumaan menemään :o

Yhteistyössä