Hakutulokset

  1. V

    vale-/oikeat kuukautiset

    Hei, jos joku osaisi kertoa vähän neuvoja tai mielellään omia kokemuksiaan valekuukautisista niin olisin äärettömän kiitollinen! Itselläni on tilanne se, et viimeisimmät oikeet menkat oli 8.10. ja oli kestoltaan ihan normaalit eli 4 päivää. Viikkoja myöhemmin, kun odottelin seuraavia...
  2. V

    Hoidot Jyväskylässä

    Eli jos joku on käynyt kyseisessä paikassa hoidoissa, niin olisin erittäin kiitollinen jos kertoisitte mielipiteitänne ja tietenkin hoidoista ja onnistumisistanne! :) Päädyttiin mieheni kanssa siihen paikkaan ja aion soittaa maanantaina sinne ja kysellä ensimmäistä aikaa. Onko kukaan...
  3. V

    Onko kukaan käynyt hoidoissa Jyväskylän Fertinovassa?

    Eli jos joku on käynyt kyseisessä paikassa hoidoissa, niin olisin erittäin kiitollinen jos kertoisitte mielipiteitänne ja tietenkin hoidoista ja onnistumisistanne! :) Päädyttiin mieheni kanssa siihen paikkaan ja aion soittaa maanantaina sinne ja kysellä ensimmäistä aikaa. Onko kukaan...
  4. V

    Milloin testata?

    Mulla on menkat nyt joitakin päiviä myöhässä.. noin viikon. Nyt on menossa kiertopäivä 33 ja menkkoja ei vaan kuulu. Lasta toivomme ja olemme sitä jo pitkään yrittäneet saada alulle.. olisikohan nyt viimein tärpännyt?? =) Milloin kannattaisi ruveta testailemaan? Kertokaa te jotka olette...
  5. V

    Neuvoja tarvittas kipeästi

    Heips, mulla on nyt kysymyksiä raskauden alkuoireisiin liittyen ihmisiltä, joilla jotain hajua niistä on. Eli, mulla ei ole vielä menkat myöhässä (vaan pitäisi alkaa to), mutta ihmeellisiä tuntemuksia kuitenkin. Yksi päivä, kun söin suklaakakkua, se maistui yhtäkkiä ihan raudalta. Tissit...
  6. V

    Onko kanssasisaria??

    Mulla on nyt edessä ihmeelliset ajat. Mulla on nyt menossa kiertopäivä51 ja viikko sitten tein Clearbluella negatiivisen. Rinnat on sika kipeet ja mietin että mikä ihme mulla on. Raskausmahdollisuus on ja yritämmekin saada pienokaisen, mutta nyt on ajatukset ihan solmussa. Kierto on yleensä 28...

Yhteistyössä